Tuleeko parempi mieli kun saa haukkua muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23104970]Mulla on se teoria, että ehkä joistakin koukukiusaajista tulee isoina palstakiusaajia. Jotenkin niin samantyylistä touhua.[/QUOTE]

Jospa nyt pidettäs keskustelupalsta ja koulu ihan erillisinä asioina.
Mä en ole ainakaan koulussa kiusannut koskaan ketään, päinvastoin ollut pahasti kiusatun ainoa puolustaja ja tuki.
En tosin ole niin pimeä että haukkuisin jonkun vauvaa tms.
Tämä on hei yksi palsta netin ihmeellisessä maailmassa, älkäöä nyt liian vakavasti ottako.
Kukaan ei myöskään käske levitellä omaa pärstää ja elämää täällä, sen luulis jokaisen tietävän ettei tää ole siihen sopiva paikka. Täällä pitäis jokaisen pysyä tuntemattomana.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23104138:
Kepsis inhoaa minua, aloitti melkolailla yksipuoliset ankarat vittuilut siinä yhdessä ketjussa viikko sitten tai puoltoista. Ketju oli nimeltään jotain : "Onko Kepsis ja äiti 44v sama ihminen?" Minä vain reagoin tällä hänen viitoittamallaan linjalla.

Sikstoisekseen, Kepsis itse sanoi että kaikki on paskaa paitsi kusi ja hänen päätään särkee. Oletin että se johtuu kusesta, mutta voihan olla että olen väärässä ja särky johtuukin paskasta.

Niin niin, Kepsis vihaa SUA ja se aina vittuilee SULLE ja sillonki sata vuotta sitte teki sitä tätä ja tuota... Mut NYT sun oli vaan pakko heittää jotai tosi "nättiä" kommenttia, et vaan voinut vastustaa kiusausta.. ;)

Joo, mä tiedän. Kyllähän se Kepsis aika vastustamaton on.. ;)

Ihan alkuperäiseen kysymykseen sen luettuani olisin vastannut että, ei, en usko että kellekään tulee oikeasti hyvä mieli toisten alentamisesta tai haukkumisesta. Uskon että tuollainen on kierre ihmisellä jolla on paha olla, ja sitä kierrettä ei osata katkaista koska ihminen itse on luonut oman kuvansa siten että uskoo olevansa ihan aidosti kusipää. Sitten on erikseen ihmiset joille IRL kukaan ei uskalla sanoa vastaan, heikoimmat hihittelevät hänen toisten mollaamiselleen, ja näin ihminen kuvittelee ihan oikeastikin olevansa jotenkin hauskempi tai terävämpi mitä oikeasti onkaan..

Hmmm... Sitten luettuani tämän ketjun läpi, mulle tuli ihan yllätyksenä että ihan oikeasti joku/jotkut eivät pidä täällä esiintyviä oikeina ihmisinä, vaan "nettipersoonina"... Mun mielestä ihan suoraan sanottuna siinä vaiheessa ihmisellä ei kaikki oo kotona jos ei tajua että nimimerkkien takana on oikeita ihmisiä... Tai sitten mä oon jotenkin omituinen, kun koen olevani täällä aika pitkälti se sama persoona mitä todellisuudessakin. Eli siis hei vaan, minä ainakin olen oikeasti olemassa. Enkä koe tarvetta loukata ihmisiä turhan takia, sen enempää täällä kuin muussakaan elämässä.

Ihan alkuperäiseen kysymykseen sen luettuani olisin vastannut että, ei, en usko että kellekään tulee oikeasti hyvä mieli toisten alentamisesta tai haukkumisesta. Uskon että tuollainen on kierre ihmisellä jolla on paha olla, ja sitä kierrettä ei osata katkaista koska ihminen itse on luonut oman kuvansa siten että uskoo olevansa ihan aidosti kusipää. Sitten on erikseen ihmiset joille IRL kukaan ei uskalla sanoa vastaan, heikoimmat hihittelevät hänen toisten mollaamiselleen, ja näin ihminen kuvittelee ihan oikeastikin olevansa jotenkin hauskempi tai terävämpi mitä oikeasti onkaan..

Hmmm... Sitten luettuani tämän ketjun läpi, mulle tuli ihan yllätyksenä että ihan oikeasti joku/jotkut eivät pidä täällä esiintyviä oikeina ihmisinä, vaan "nettipersoonina"... Mun mielestä ihan suoraan sanottuna siinä vaiheessa ihmisellä ei kaikki oo kotona jos ei tajua että nimimerkkien takana on oikeita ihmisiä... Tai sitten mä oon jotenkin omituinen, kun koen olevani täällä aika pitkälti se sama persoona mitä todellisuudessakin. Eli siis hei vaan, minä ainakin olen oikeasti olemassa. Enkä koe tarvetta loukata ihmisiä turhan takia, sen enempää täällä kuin muussakaan elämässä.

Hyvää tekstiä kyllä. Itse joudun tässä kohti katsomaan peiliin, koska minulle tulee tarve sanoa suorat sanat ihmiselle jos näen että hän on itse sen arvostelun tilannut. eli käyttäytyy selkeästi huonosti muita kohtaan ilman riittävää perustetta, ja ainoa kunnon peruste minun mielestä siihen on kun joku toinen on oikeasti loukannut sinua tarpeettomasti tai yrittänyt loukata, koska vaikka ei ottaisi itseensä sanoja sinänsä, niin se tyhmä käytös joka kumpuaa jostain syvältä ja saa sanomaan asioita millä on tarkoitus löyhin perustein vaan käydä toisen "kimppuun" on äärimmäisen ikävää käytöstä.

Mainitsit myös sen että oikeat ihmiset on nimimerkkien takana, aivan, mutta kun on kyse pelkästä tekstistä eikä kasvokkain olemisesta ihmiset yhtäkkiä kehittää jonkun tekosyyn että silloin voi päästää suustaan mitä vaan toiselle vaikka se ei sitä olisi ansainnutkaan.

Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että suurin osa ihmisistä nauttii toisten kiusaamisesta, haukkumisesta, mielipahan aiheuttamisesta ja myös fyysisestä satuttamisesta. Ei pelkästään täällä palstalla, vaan ihan universaalisti kaikkialla. Ehkäpä iso osa ei hakkaa kasduilla ihmisiä, mutta se aggressio ja viha, turhautuminen ja tunteet, joita ei osaa selvitellä, täytyy purkaa sitten sanoilla- vaikka täällä. Todella moni näkee ihan oikeasa elämässä enemmän vaivaa aiheuttaakseen ongelmia muille, kuin vaikkapa keskittyisi tekemään omasta elämästään parempaa.

Ja esimerkkejäkin on tossa ylempänä tarjolla.

Ei. MUTTA jos joku haukkuu ja solvaa minua, ja jos annan samalla mitalla takaisin. Ei siitä tule pahamieli, päinvastoin jopa varsin tyydyttynyt olo. Kamalaa, vai mitä.

Teidän harmaiden viestit voisi niputtaa samaan ja lähettää kuuhun digilähetyksenä, niin varteenotettavia ne on. Anonyymiyden ihana viitta, voi sama henkilö tarvitessa esiintyä vaikka satana eri ihmisenä ja peesailla jotain toista käytösvammaista. Ja tätä ei edes mode pysty loppupelissä todistamaan, jos jollakin on riittävän kova halu olla häiriöksi.

Se onko teitä siellä nyt 1 äiti 44 v vai jopa 2-3 harmaata ääliötä, ei paljoa sitä asiaa muuta että minun ei tarvitse olla kiltti ja ihana ihminen henkilölle joka on palstalla nähnyt oikeudekseen olla sieltä syvältä ja poikittain jokaista kohtaan. Oli syytä tai ei. Yleensä ei.

Alkaakin tässä jo mittä tulemaan täyteen koko palstaa kohtaan kerta ei modetkaan halua tehdä mitään sellaisille jotka saa kulkea ympäriinsä haukkumassa kaikkia.

Ei kaikkeen voi puuttua tai kerkeä mutta voi nyt hevon helvetti ettei sitten hyvin tunnettua häirikköä haluta ojennukseen, lähdenpä laittamaan tilin poistopyynnön samantien. Naattikaa naaset. Kyllä minä keksin oikeasti parempaa tekemistä kuin katsella käytösvammaisia päivästä toiseen joille ei tehdä mitään. Joku raja on oikeasti olemassa siinä miten paljon voikatsoa sormien välistä, ko. äippä 44 v on ihan avoimesti jopa itse modeille aukonut päätään, ja silti ei heilu bänni nappula. no mutta, se on moro.

Otsikkona oli "tuleeko parempi mieli kun saa haukkua muita", ja sitten parin sivun päästä unohdettiin se otsikko ja ruvettiin haukkumaan toisia!!HAHAHA. Miten huvittavaa!

Uusimmat

Yhteistyössä