Tuleeko parempi mieli kun saa haukkua muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chala

Aktiivinen jäsen
04.06.2008
15 887
1
36
Siltä täällä tuntuu. Mennään ihan älyttömiin henkilökohtaisuuksiin ja luodaan mitä mielenkiintoisimpia palstaelämiä ihmisille joista ei tiedetä mitään, vain jotta saataisiin loukattua kun ei keksitä mitään järkeviä argumentteja keskusteluun.

Mikä teitä oikeasti vaivaa jotka tätä teette? Onko elämä potkinut niin kovaa päähän että viimeisetkin aivomössöt on valuneet korvasta pihalle vai oletteko tosiaan vain niin pahantahtoisia?

Toivottavasti ei tarvitse lähipiirille olla yhtä mukava, ihan kamala ajatus että tuollaisilla ihmisillä voi olla lapsia :(

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23102343:
Juu, tulee, vuh, vuh,

(edelleen koirattomana mulla on oikeus haukkua itse.)

Niin joo, tässähän se syy oli miksi mä en koe tarvetta, puolestahaukkujat on vauhdissa päivittäin :D

Nämä täällä riehuvat hommalaiset on bannattu hommafoorumilta, joten riehuvat sitten täällä. Pitäisi jossain jonkun lampun syttyä, jos omatkaan eivät siedä tuollaista käytöstä palstallaan.

[QUOTE="vieras";23102379]Nämä täällä riehuvat hommalaiset on bannattu hommafoorumilta, joten riehuvat sitten täällä. Pitäisi jossain jonkun lampun syttyä, jos omatkaan eivät siedä tuollaista käytöstä palstallaan.[/QUOTE]

Meneehän siinä uskottavuus kun tuollaiset hullut "aatteen nimissä" riehuu : /

Kaipa se jotain hyvänolon tunnetta lisää kun saa toiselle mahdollisimman paskan olon. Sitten nää kyhää lapsia ja haukkuu varmaan niitä ja muita lähi piirissään. Yleensä sellaset kuolee yksin.

Todella katkerilta ja elämäänsä vihaavilta ihmisiltä ainakin vaikuttavat. Liekö sitten lähipiiri samanlaista, seura tekee kaltaisekseen jne.? Lapsia ei kyllä tuollaiseen ilmapiiriin soisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23102419:
Mä oon pikkasen kade sulle.
Eilen just soitin laumiscocktailista, mut oli ihan vääriä rotuja mulle. :|

Juu tuo laumis on tosi jees, toisen voin sulle lahjoittaa mutta se ei ikävä kyllä ole laumista lähelläkään (paitsi nyt kun makaa tuolla sylissä) ja koiraksi ei uskoisi jos yhtään käytöstä katsoo..

[QUOTE="vieras";23102405]Mokkakikkeliä huuleen niin helpottaa.[/QUOTE]

Harrastatko useinkin? Mulle riittää ihan oman miehen kulli, mutta sinä toki valitset itse omasi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23102454:
Olikos se toinenkin narttu? Mulle vois kyllä kelvata.
Miksi sä siitä luopuisit?

Leikattu uros. Alkaa olla ihan mahdotonta näissä olosuhteissa tuolle, on niin hervoton sählä eikä pääse ollenkaan elämään sellaista elämää mitä pitäisi : /

Alkuperäinen kirjoittaja herne nenä;23102481:
Kaiva se herne nenästäsi pois ja älä välitä, ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä.

Kukaan tuskin on tässäkään ollut sillä kannalla että kaikkien tarvitsee olla samaa mieltä, ihan vain aidosti ihmetyttää miksi joku kokee tarvetta olla niin inhottava kuin mitä nyt taas tuossa eräässä ketjussa ollaan (ja niin kovin monissa muissa täällä).

Ei ole hernettä nenässä, ei tuollaiset kommentit suututa eikä edes loukkaa, ne tekevät surulliseksi kun ajattelee miksi joku tuntee tarvetta sanoa tuollaisia asioita toisille ja vielä enemmän kun ajattelee että niillä ihmisillä tosiaan saattaa olla lapsia jotka joutuvat moisten hullujen kanssa elämään. Jotainhan ihmisellä on pakko olla päässä vialla että tuntee tuollaisen saastan suoltamisen olevan ihan ok?

[QUOTE="vieras";23102379]Nämä täällä riehuvat hommalaiset on bannattu hommafoorumilta, joten riehuvat sitten täällä. Pitäisi jossain jonkun lampun syttyä, jos omatkaan eivät siedä tuollaista käytöstä palstallaan.[/QUOTE]

Kuka täällä nyt on riehunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku;23102491:
Ilmeisesti tulee..tosin minä nyt olenkin epätoivoinen ja kuuluun siin köyhällistöön sen nyt tuli selväksi tuon yhden uuden nikin toimesta kun kommentoi tuota luotto aloitusta:laugh:

Ai sulle kävi noin hyvin :) Musta tuli porvari kun en sopinutkaan ilmeisesti punavirheiden kaartiin. Jäi vähän epäselväksi. Mutta hyvä että palsta tietää :)

[QUOTE="vieras";23102499]Hyi, miten inhottavia puhut. Ja luultavasti sillä on huono itsetunto, jos palstan jorinat loukkaa.[/QUOTE]

Kyllähän näillä muslimien "vaimoilla" on huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun miettii mitä joutuvat kokemaan.

Omaavat myös usein erittäin huonon huumorintajun.

[QUOTE="vieras";23102499]Hyi, miten inhottavia puhut. Ja luultavasti sillä on huono itsetunto, jos palstan jorinat loukkaa.[/QUOTE]

Jep. Inhottavia on puheeni, ei kai sulla ole niin huono itsetunto että loukkaa mun jutut?

Uusimmat

Yhteistyössä