Tulee jos on tullakseen

Heippa!

Aivan loistava asenne täällä.. ihan samoin aattelen ite. Voisin epässäännöllisesti leiritytä näin kivalle palstalle.. :saint:

Ei "yritetä" ollenkaan, siis oikeasti ei (en edes minä) lasketa päiviä tms. ei mitään sellaista.. tulee jos on tullakseen.
Kova kokemus takana, sikiö kuoli 4-5 kuulla ( ilmeisesti oli ollut kuolleena jonkin aikaa..) ja tän jälkeen (tapahtui kesällä) ei jaksa piinata itseänsä laskemalla tai edes paljon aattelemalla asiaa..varsinkaan kun koko keho ei ole läheskään palautunut vielä, menkat tulee miten sattuu, jos ollenkaan.

Haaveissa on ja aivan parasta olisi pieni vauva meidän perheeseen..
Nämä ei vaan ole sellaisia asioita, mitkä voi itse päättää. Hyvin nöyränä mennään.

Oikein leppoisaa joulua teille kaikille ja tehdäänhän jouluna(kin) itsemme ja toiset iloisiksi olemalla ihan rennosti omia itsejämme! Ei turhia suoritella... terveisin VH ;) vauvahaaveissa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveissa:
hei kamala.. noi hymiöt ei kuuluneet noihin kohtiin!! Miten tää laittoikaan ne sinne, siis sulkumerkin tein enkä tosiaan mitään hymiöitä noille kohdille!! ällötti lukea itseä kun noi hymiöt tasan väärissä kohdissa.
ne hymiöt tulee jos ä:n jälkeen laittaa sulkumerkin, eli laita ensin väli ja sitten vasta se sulku niin ei tuu hymiöö

:)
 
voisin tänne ilmoittautua! meillä ensimmäinen on viel kovin pieni mutta toinen jo haaveissa. Saa tulla jos on tullakseen mut ei silti oo kiirettä. Ei tavallaan yritetä mut ei myöskään olla estetty mitenkään sitä mahdollisuutta että toinen saattaa tulla.

=)
 
Voisimpa minäkin hypätä tähän ketjuun mukaan :) Eli ei suunnitella tai yritellä yhtään mitään, vaan katsellaan eteenpäin ja lapsi saa tulla jos on tullakseen :heart: Meillä poika 1v6kk ja ollut erittäin vaikea vauva-aika kun refluksi vaivannut ja vaivaa edelleen. Mutta ei voi kuin toivoa ettei muille mahdollisille lapsille tule samaa vaivaa.
 
Olihan täällä muitakin. Meillä on oikeastaan kaikki kolme tulleet enemmän tai vähemmän suunnittelematta. Tai siis suunnitellusti silloin kun tulee. Mitenköhän senkin selittäisi... No, etteköhän te ymmärrä :) Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivottavasti niitä lapsiakin tupsahtelee :flower:
 
Mä hyppään tänne mukaan! Pari tyttöä on ja kolmas lapsi saapi tulla jos tullakseen. Ollut keskenmenoja, kumpaakin raskautta ennen ja 3 vuoden sekundäärinen lapsettomuuskin koettu. Nyt mennään ihan aatoksetta, ei laskeskella päiviä eikä muutakaan... :wave:
 
tähän ketjuun kuulun.. =) vaikka erittäin epätodennäköistä onkin et luomusti mitään tulis, mut ainahan saa toivoa


lisäystä vähän... aina en ole suinkaan ihan näin ajatellut vaan ollaan käyty läpi myös hoitoja, joista 2 poikaa =) :heart: ( yksi "luomu" ennen hoitoja ), mut nyt kun on tuo "kuume" ruvennu puskemaan päälle, niin nykytilanteessa tjot- meininki :) ja yritän todella olla ottamatta asiasta stressiä :whistle: ;)
 
Minä koen kuuluvani tähän porukkaan myös. Meidän tyttö on vasta 2kk, mutta toivomme lisää näitä suuria Herran lahjoja. Niin, ja kyllä tässä on kahden keskenmenon jälkeen oppinut, että lapset tulevat kun "aika on". Eli jos seuraavan aika on jo lähiaikoina niin TERVETULOA! :heart:
 
Minäpä lyöttäyvyn tähän sakkiin! :D Poika on kohta 5kk, mut seuraava saap tulla kun on tullakseen. Ekaakin piti vuosi melkein yrittää.. että tiiän kyllä, et niitä lapsia ei voi tilata. :|

Täysimetän vielä, ja menkatkaan ei oo alkaneet, mut raskaustestejä jo tilasin jos niistä olis apua. ;) Negoja en tosin aio testailla.
 
Ajattelin tuossa yksi päivä miehen kanssa, että täytyy varmaan ruveta tekemään kerran kuussa testi. Täysimetyksellä mennään ja kuukautisia ei ole näkynyt, joten kuukautisten poisjäännin seuraaminen ei oikein onnistu. :D JoannaH: Aiotko testailla vasta kun on selviä oireita raskautumisesta? Itse mietiskelin testien tilaamista, mutta taidan hakea apteekista sen testin kk päästä ja miettiä sitten uudestaan tuota tilaamista.
 

Yhteistyössä