Tukisukkahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tukisukkien vihaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tukisukkien vihaaja

Vieras
Odottamisen ajan oli jalkojen takia pakko käyttää tukisukkahousuja. Vihasin niitä yli kaiken. lapsen syntymän jälkeen totesin miehelle, että nyt nämä tukisukkahousut poltetaan roviolla. Mies sanoi siihen, että ei kai ne nyt niin kauheat ole? Ojensin tukisukkahousut miehelle, ja totesin että käytäppä niitä sitten itse edes yhden päivän ajan, kun tuo äitiysmalli näkyy sopivan hyvin sinun vatsan muodollesikin.

Kyllä siinä oli hymy herkässä, kun lauantaina heräsin ja menin keittiöön. Mies oli laittamassa aamiaista T-paidassa ja tukisukkahousuissa. Kävimme päivällä kaupassakin, ja mies vain veti farkut tukisukkahousujen päälle. Illalla mies sitten totesi, että ei näissä hänen mielestään ole mitään kauheeta. Sanoi, että jalat tuntuu selvästi virkeämmiltä, kuin ilman tukisukkahousuja. Talvella olisi kuulemma ihan hyvät farkkujen alla, mutta nyt meinaa olla vähän liian lämpimät.

Itseasiassa mies näytti ihan hyvältä sukkahousuissa, eli en poltakkaan noita tukisukkahousuja, vaan säästän ne miehelle ensitalveksi.

:laugh: Sinne vaan komeroon ukkoa varten ne sukkikset. Minä inhoan sukkahousuja muutenkin, kuinkahan sitten sujuu käyttö jos noita tukevia tarvii
tässä matkan varrella...

Katselin tuossa Ferillon sivuja, ja sieltähän löytyy miehillekin omia tukisukkahousuja, ja tavallisia sukkahousuja. Ei se niin omituinen idea taidakkaan olla, että mies käyttäisi tukisukkahousuja.

En minäkään välitä tukisukkahousuista, nyt odotusaikana mulla on päivittäin jalassa ns lentosukat eli ikäänkuin tavalliset sukat mitkä on tukevat ja ulottuu polveen asti. Nää on kivat eikä ollenkaan niin ahistavat! Eikä näiden kanssa tarvi temppuilla vessareissuilla

joo ei miesten niitä sukkahousuja tarvi käyttää eli ihan tukisukat käy ja miehille omat ja varmasti hyvät!

Mulla menos vk37 ja eilen hain ekat tukisukat. Voi hitsi miten on jalat paremmas kunnos. Aivan uskomatonta ja kesäx ostin nyt viel ohuet jotka on kylllä kestävät.

Instrusta 17? ja kantaasiakkaille 13? eli todellakaan paha hinta siitä että suurinosa turvotuksesta lähti samantien ja jalat tuntuu lähes normaalilta.

En tajua miksei neuvolas tai missään oo mainittu tukisukista. Itse olen asiasta lueskellu ja "vahingossa" saanut tietää. Olisi hyvä jos niitä mainostettais enemmän koska ollut aivan huippu apu.
Siis ihan korvaamaton!

En voi muutaku suositella kaikille ja sukkia saa ihonvärisiä mustia ja valkoisia ja tosiaa on ihan perus polviukat!

Ja tosiaan miehille kans omat =)

Tukisukkia saa esim. yliopiston apteekista. Instru, AION ja muut terveyskaupat myyvät sitten oikein mitoitettuja tuki/paine/lentosukkia ja sukkahousuja. Sukkia on polveen asti ja stay uppia. On valkoista, mustaa, beigeä, pitsillä ja ilman. Ja saahan monesta tavaratalosta sukkaosastolta lentosukkia (jotka eivät ole kovinkaan hyviä).

Kyllä valikoimaa löytyy :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:14 aiaifi kirjoitti:
Tukisukkia saa esim. yliopiston apteekista. Instru, AION ja muut terveyskaupat myyvät sitten oikein mitoitettuja tuki/paine/lentosukkia ja sukkahousuja. Sukkia on polveen asti ja stay uppia. On valkoista, mustaa, beigeä, pitsillä ja ilman. Ja saahan monesta tavaratalosta sukkaosastolta lentosukkia (jotka eivät ole kovinkaan hyviä).

Kyllä valikoimaa löytyy :D

täytyy sen verran korjata että nua lentosukat on juuri ennaltaehkäisyyn eli hyvät raskaus aikana ja esim. töissä jossa seisoo paljon jne.

Ne joissa mitataan nilkka ja pohje on lääkinnällisiä ja ne on taas sit jo melkein silloin kun on s.kohjuja jne.

Kannattaa kuitenkin ostaa aina kunnon liikkeestä vaikka just instru jos siellä on nyt alennuskin. koska puristus tulee olla juuri oikeassa kohdassa!

eli siis ihan arki käyttöön ja raskausaikana jos ei ole lääkinnällistä syytä niin suositellaan ihan niitä ns. lentosukkia koska ne on tosiaan ennaltaehkäsyyn ja lääkinnälliset sitten ihan erikseen.

Ne ns. lentosukat pumppaa verta koko ajan kun puristus on oikeassa kohdassa ja tämän takia esim. turvotus helpottaa. Laittaa heti aamusta jalkaan niin kaikkein paras. voi toki laittaa keskenpäivän ja auttaa myös mutta paras jos aina aamusta laittaa heti herättyään tai suihkun jälkeen.

Niitä myydään tosiaan nykyään ihan ohuina jotka kuitenkin on kestäviä eli ei siis rikoudu niin helposti kun perus sukkahousut.
suosittelen kyllä että käytätte varsinkin raskaus aikana. Ei ole mukavia nua suonikohjut =)

Vähän aikaa sitten olin etsimässä itselleni Lindexistä tukisukkahousuja, kun mies asiakas kyseli myyjältä tukisukkahousuja itselleen. Myyjä totesi, että kyllä niitä myydään paljon miehillekin, kun myös miehillä on paljon ongelmia jalkojen kanssa, ja tukisukkahousut on hyvä apu. Niin mies osti 70 den tukisukkahousut itselleen. Illalla kysyin omalta mieheltä, että voisiko hän käyttää tukisukkahousuja? Ei oikein innostunut asiasta, vain ehdottomassa hätätapauksessa kuulemma.

Mut onnex miesten ei tarvi käyttää tukisukkaHOUSUJA
eli on ihan sukkamalliset! Eli siis tukisukat tai lentosukat, jotka on polviin asti.
Eli varmasti miehet säikähtää jos sukkahousuja ehdottaa. Eli sukkia on olemassa mitä itse käytän koska jalat on loppuraskaudesta todella turvonnu ja auttaa mielettömän hyvin!!

Yhteistyössä