Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Et vain ymmärrä sinulle osoitettuja vastauksia. Varmasti monikin on käräyttänyt kelalle tukihuijarit, vaan mitä kela voi? Ei oikein mitään.
Ja moni käräyttelee kelalle tuki"huijareita" jotka eivät edes huijaa kelalta yhtään mitään |O
Eipä siitäkään tule mitään muuta seurausta onneksi kuin taas kerran ihana paperisota |O
Joo ja sitten on päättäjiä joiden mielestä voidaa kaikki ajaa alas, koska niitä ei käytä kun huijjarit.. nooh mistäköhän johtuu moinen mielikuva, ja sitten ihmetellään miksi mielummin rakennetaan teitä kun vaikka korotetaan lapsiperheiden tukia..
ja ton pointti oli?