Tukevia ja samalla kauniita rintaliivejä? Suositteluja?

Tukeva - sananakin jo niin saamarin ruma, mutta rintaliiveissäni ehdoton.

Tuntuu, että liiveissä "kaunis" ja "tukeva" eivät sovi samoihin liiveihin rintojeni kanssa.

  • Tarvitsen liivejä, jotka sopivat liikkuvalle ihmiselle. En halua, että tissini pomppivat
  • Olen keskiraskaasti/-kevyesti varustettu (avg: 80C), enkä kaipaa toppauksia.
  • Olen imettänyt, joten nuoruuden terhakkuudesta ei ole nykyään tietoakaan.
  • Käytän ohuita ja myöskin ihonmyötäisiä paitoja, joten en halua saumoja tai paksuja pitsejä näkymään paidoista läpi. Paidat voivat myös olla avonaisia, joten urheiluliivien x-mallin kiinnitys selässä ei ole hyvä, koska tulevat liian lähelle kaulaa.
  • Kaarituet painavat
  • Kumartuessani tissit eivät saa pompahtaa ulos liiveistä
  • Lihaa löytyy, joten rintakehän ympäri menevän kankaan/nauhan tulee olla selkäpuoleltakin leveä, koska en halua näkyviä makkaroita selkäpuolelle kainalojen alle.

Ainoat hyväksi havaitsemani liivit ovat löytyneet Triumphilta ja ne ovat urheiluun tarkoitetut ja ulkonäöllisesti täydellisen mitäänsanomattomat. Joku hullu suositteli, että menisin liivikauppaan, koska kyllähän myyjät osaavat avittaa... Juu, sain sellaisia ketun nenän mallisia liivejä, jotka on ensimmäisen kotikokeilun jälkeen hylätty vintille.

Onko olemassa vaativalle käyttäjälle liivejä, jotka olisivat käytettävyyden lisäksi vielä kauniitakin? Hinta saisi olla ihan mitä vain, mutta haluan sovittaa ennen ostoa, joten nettikaupat eivät käy.

Entäpä rintavarustuksen kannalta hyviä uimapukuja (kokopuku)?
 
Kyllä minä liivikaupasta olen liivini löytänyt :) Etuna on tosiaan se, että voi kokeilla eri merkkejä ja malleja. Kaikille ei sovi sama merkki. Mutta jos haluat kaarituettomia liivejä, voi olla haastavaa löytää kauniita. Triumphilla on äitiysmallistossa pitsiä/sileätä, tukevia ja kaarituettomia. Onkohan sulla kuitenkin vain väärän mallisia tai kokoisia rintaliivejä, jos tuet tuntuu. En minä niitä ainakaan tunne. Liivikauppa ei tarkoita että jokainen liivi olisi hyvä, vaan että 10 erilaisesta löytyy se 1 mitä etsit :) Elä osta ketunneniä, jos ne eivät sinulle sovi.

Itse tykkään sileissä rintaliiveisä juuri Triumphin malleista, mutta kyllä muutakin on tullut ostettua. Mutta ei se pieni toppaus haittaa, jos hakee juuri mahdollisimman näkymättömiä liivejä. On minullakin osassa liiveissä toppaus vaikka rinnat ovat E.
 

Yhteistyössä