V
vierailija
Vieras
Jos tälle maksamattomuuslinjalle lähdetään, niin sitten ei pidä verovaroista maksaa yhtään syömishäiriön hoitoa, eikä ensimmäisenkään urheillessa tapahtuneen tapaturman hoitoa. Maksakoon urheiluhullut tapaturmansa itse.
Jos yhtään olet hammaslääkäriltä asioita kysellyt, ei sillä ole väliä, syökö lapsi hedelmän vai karkkia, ainoastaan sillä on merkitystä, kuinka usein lapsi syö, ja kuinka pitkään syöminen kestää. Happohyökkäys on sama happohyökkäys, aiheutti sen sitten hedelmillä tai karkilla. Jos hedelmiä imeskelee pitkin päivää, on se hampaille moninkertaisesti pahempi kuin jos syö palan suklaata joka aterian yhteydessä. Yrittäisit edes hieman perehtyä asiaan.
Ykköstyypin diabetes (joka siis on se lapsuusiässä alkava diabetes) ei johdu sokerin syömisestä eikä elintavoista ollenkaan, vaan se tulee usein tarttuvan taudin jälkitautina niille, joilla on diabetekseen geneettinen taipumus. Yrittäisit edes vähän perehtyä asioihin.
Jos makuasioista ei sovi kiistellä, niin sitten on tuon kirjoittajankaan turha väittää, että vesimelonista muka tykättäisiin enemmän kuin suklaasta.
Jotakin unohdit
Linkki edes yhteen jossa kerrotaan karkittomuuden aiheuttaneen kuoleman.
Tiesitkö, että antibiootit aiheuttavat syntymättömälle lapselle vaurioita kehittyviin hampaisiin? Vauvana käytetyt antibiootit myös vaurioittavat tulevaa hampaiden kiillepintaa. Mutta kaikki tuntemani lapset joilla on jo reikiä hampaissa, mässyttävät karkkia joka päivä.
En määritellyt taudin puhkeamisikää tai tyyppiä. Vaikka lapsi on hoikka, voi hänellä silti olla jo rasvamaksa joka aiheuttaa sairauksia myöhemmällä ikää. Myös ruokailutottumukset lähtee lapsuusiän tavoista.
Lapsilla on lisääntynyt käytösongelmat ja häiriöt. Usein löytyy ADHD tai muu ongelma jota lähdetään lääkitsemään lääkkeillä. Oletko perehtynyt sokerin, lisäaineiden yms. aiheuttamaan vaikutukseen pienen lapsen käytöksessä, kehityksessä sekä terveydessä?
Tuo vesimelonijutun voit kommentoida tuolle PT:lle
Minä itse henkilökohtaisesti sallin lapsille herkkuja, mutta niitä löytyy laadukkaita, suussa sulavia ja herkullisia herkkuja. Ehkä maksavat euron enemmän, mutta ei se määrä vaan laatu