Tuija Siltamäen kolumni: Miksei kukaan vaadi ruokakorin hinnasta ruikuttavaa keskiluokkaa ottamaan itseään niskasta kiinni?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Insinööri ei kohtaa työpäivänsä aikana väkivaltaa ja sen uhkaa toisin kuin poliisit ja hoitajat joilla pitäisi olla siitä riskistä lisä ehdottomasti. Ja se että palkalle perusteena nyt vaan sattuu olemaan koulutuksen pituus, ei ole ainakaan nykypäivänä mitenkään perusteltua vaan palkan muodostuksessa pitäisi huomioida ihan muita asioita kuten työajat (onko vuorotyö), vastuu, riskit, vaativuus jne. Ja ainakin hoidontarpeen arvioinnissa on se hoitaja joka kohtaa sen potilaan ensin ja päättää pääseekö potilas lääkärille vai ei (iteltä on kahdesti yhden virolaisen hoitajan takia evätty pääsy ja joutunu tulemaan takaisin jolloin on toinen hoitaja joka ihan aiheesta sit laittaa lääkärille).

Jaa?

Entäs ku se sairaala romahtaa hoitajien niskaan ku insinööri teki duuninda huonosti. Ei ole vastuuta?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Ja vain naiset on turvonneita ja katkeria?
Joskus mietin mielessäni minkä näköinen nm m1es nykyinen Omppu-setä on. Minulla on mielikuva ponihäntäisestä, hieman jo kaljuuntuneesta ja harmaantuneesta miesoletetusta, jolla on hintelä vartalo täynnä tökeröjä tatuointeja. Autotallinsa seinät hänellä ovat täynnä netistä printattuja kuvia kaukoidän ala-ikäisistä aliravituista tytöistä.
 
Joskus mietin mielessäni minkä näköinen nm m1es nykyinen Omppu-setä on. Minulla on mielikuva ponihäntäisestä, hieman jo kaljuuntuneesta ja harmaantuneesta miesoletetusta, jolla on hintelä vartalo täynnä tökeröjä tatuointeja. Autotallinsa seinät hänellä ovat täynnä netistä printattuja kuvia kaukoidän ala-ikäisistä aliravituista tytöistä.
oon melko varma että mielikuvasi ei vastaa todellisuutta

omppu on 5kybänen bisnesmies joka näyttää hyväkuntoiselta purjehtijatyypiltä
 
vierailija
oon melko varma että mielikuvasi ei vastaa todellisuutta

omppu on 5kybänen bisnesmies joka näyttää hyväkuntoiselta purjehtijatyypiltä
Hah hah kun sain hyvät naurut.
Ehkä tuo kuvaus on haavemielikuva itsestäsi.
Omppu-herran purjevene on uponnut lotja järven pohjassa. Naiset pitävät häneen monen metrin hajuraon outojen kessujen hajun takia. Tuskin hän kirjoittaa koskaan palstalle selvinpäin.
 

Yhteistyössä