tuhriminen

  • Viestiketjun aloittaja kärsivällisyys loppu
  • Ensimmäinen viesti
kärsivällisyys loppu
Mitä tehdä kun 5-vuotias tuhrii housunsa melkein joka päivä kakkaan. Ei sitä paljon tule, mutta kuitenkin. Itse hän sanoo, ettei kakkahätää ole, mutta sitten kun hän menee lähes pakotettuna asioilleen, joka kerta sieltä on kakat tulleet. Miten tuhrimisen saa loppumaan?
 
Apua voiko sitä jatkua 5-vuotiaaksi asti!! :eek:

Meillä tyttö 3v. on pidätellyt kakkaansa aina hädän iskiessä nyt vuoden verran ja oon ajatellut et kunhan tosta kasvaa niin oppii ja juttu menee ohi. Kaikki alkoi siitä kun vuosi sitten keväällä oli ummetusta ja kakkaaminen sattui. Nyt ei ole enää aikoihin ollut kovaa kakkaa, mutta pelko jäi. Tyttö käy asioilla jos hyvin käy niin kerran viikossa ja silloinkin hirvittävän huudon kanssa. Pikkuhousut on aina tuhrussa ja pesukone laulaa. Olen kans aika kyllästynyt koko tilanteeseen, mut on yritetty selittää ja palkita ja ties mitä keinoa, mut ei vaan mikään tunnu auttavan... :/ Joka kerta kun kakka tulee pönttöön niin ilo on valtava, mut se sit jo unohtuukin seuraavalla kerralla. Eikä kuulemma edes satu.

Toistan edellisen kirjoittajan kysymyksen: mitä tehdä?! :eek:
 
Meillä oli vielä kuusi vuotiaana vastaavaa ja jalat yhdessä tosiaan pakottamalla lähes vessaan. Nyt on pitään ollut ihan ok. Eli minä olen vain odottanut ja sanonut pojalle että silloin kun kakkattaa mene vessaan, niin ne kaikki muutkin tekee. Toivon että se nyt on loppumassa.
 

Yhteistyössä