Peesi tälle täysin. Ei yksi kerta ei sitä tuhoaisi, mutta rakkaussuhde ja teon toistuvuus kylläkin. Näin on joskus käynytkin "entisessä elämässä".Ei se tuhoutuisi. Jos miehellä olisi oikea rakkaussuhde toiseen naiseen eikä kyseessä siis olisi mikään kertaluontoinen hairahdus, niin sitten tuhoutuisi.
Olet oikeassa tässä mutta silti minä valitsisin mieluummin totuuden kuin valheellisesti onnellisuuden.Mäkään en halua tietää, jos mies kertaluonteisesti hairahtuu. Mun asenteen salaisuus on se, että mitä mä en tiedä, ei mua satuta. Onhan niitä perheitä, joissa toinen elää koko ajan kaksoiselämää eikä toinen saa välttämättä koskaan siitä tietää. Niin kauan kun se toinen ei siitä tiedä, hän on edelleen autuaan onnellinen avioliitossaan.
Eikö ookki Vaikka tällä palstallahan ei saa tälläistä sanoa. Jos kerron olevani oikeinkin onnellisessa parisuhteessa, olemme luodut toisillemme ja emme koskaan pettäsi toisiamme, olen provo, sinisilmäinen tai joku haluaa nyt auliisti ilmoittaa, että mieheni kävi just panemassa sitä, ettei se missään töissä ole, vaikka niin luulenSiellä on asiat oikein. :flower:
Tottakai. Luottamus on mielestäni tärkeää molemmin puolin. Yhtälailla se nainen voi olla se pettäjä ja on siten kerjännyt tilannetta, jossa perhe hajoaa.Haluasitteko, että teidän perhe lapsineen hajoaisi ja ehkä mies saisi lapset erokiistassa jos TE pettäisitte kerran miestänne?
Parempi olla pettämättä.Haluasitteko, että teidän perhe lapsineen hajoaisi ja ehkä mies saisi lapset erokiistassa jos TE pettäisitte kerran miestänne?