TUHKIMOTARINAn ystävät :-)

  • Viestiketjun aloittaja Franklin
  • Ensimmäinen viesti
Franklin
Löytyykös täältä muita Tuhkimotarinaa seuraavia? Olen jäänyt ihan koukkuun tähän sarjaan vaikka pidin sitä aikamoisena hömppänä (ja sitähän se kyllä onkin..) :LOL: Mutta silti aivan HUIPPU!! :D Ovat niin ihanan eläväistä sakkia ja siinä sarjassa koko ajan tapahtuu. Ei ole samanlaista ees taas huopaamista kuin jossain Kaunareissa (jota en ole jaksanut vuosiin enää seurata).

Mut tähän pinoon kaikki Tuhkimotarinan ystävät! :)

PS. Mun suosikki on ihana Franklin :heart: =)
 
MINI1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 16:10 mamma kirjoitti:
mie kans ihna koukussa nk.siiihen edelliseenki. Tosi ihana ohjelma, mutta kuka on Hopelilja???hmm... harmi ku siitä ei saa juonipaljastuksia....

Franklin tai Jordi..tai ehkäpä se on Orestes
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 16:12 MINI1 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 16:10 mamma kirjoitti:
mie kans ihna koukussa nk.siiihen edelliseenki. Tosi ihana ohjelma, mutta kuka on Hopelilja???hmm... harmi ku siitä ei saa juonipaljastuksia....

Franklin tai Jordi..tai ehkäpä se on Orestes
mie kans veikkaan orestesta... se on sen olonenkaveri muutenki
 
emmliina
Täällä myös yksi koukkuun jäännyt!!
Aivan upea ja tapahtuma rikas sarja :heart:
Suosikkina tzatza lanz(vai kuinka lie kirjoitetaan :LOL:
(Valentina täti)
Odotan ilta kuutta.....
 
Franklin
Kiva kiva että muitakin koukuttuneita löytyy!! :D Oletteko muuten huomanneet että subtv:n sivuilta voi jaksoja katsella nettitv:stä ja ihan ilmaiseksi? :attn: Sen kun huomasin niin olen kyllä ihan totaalikoukussa! :LOL:

Mä veikkaan että se Hopealilja on Orestes. Nähtäväksi jää.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 16:18 emmliina kirjoitti:
Täällä myös yksi koukkuun jäännyt!!
Aivan upea ja tapahtuma rikas sarja :heart:
Suosikkina tzatza lanz(vai kuinka lie kirjoitetaan :LOL:
(Valentina täti)
Odotan ilta kuutta.....
toi on kyl ihana tättähäärää täti.. saa nähä mitä jännää tänää tapahtuu.... =) ja voi että haluan nähä sen jakson ku olimpian naama tipahtaa ku jää kiinni kaikista jutuista!!!!
 
Franklin
TsaTsa on kans kyllä ihan huippu! B) Sen tädin ylinäytteliminen on jo loistavaa!! Tämä laiheliini-Valentina on kyllä aivan uskomattoman kaunis. Se punainen puku oli kyllä jokseenkin paljastava... ? :whistle: :snotty: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 16:20 Franklin kirjoitti:
mamma, saahan siitä juonipaljastuksia jos ymmärtää espanjaa :D

Katsokoot ken uskaltaa:
http://www.antena3tv.com/migordabella/

;) :D :LOL:
kävin kattoon ku luin espanjaa koulussa.... iik mitä menin tekemään... ei olisi pitäny mennä.... :ashamed: :whistle:
 
Franklin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 16:26 mamma kirjoitti:
kävin kattoon ku luin espanjaa koulussa.... iik mitä menin tekemään... ei olisi pitäny mennä.... :ashamed: :whistle:
No olen minäkin sinne kurkkinut ja vaikken oikeastaan espanjaa juurikaan ymmärrä, niin saahan noista jotain selvää. Mut älkää menkö kurkkimaan jos ette halua tietää mitä tuleman pitää!! :attn:
 
:wave: koukussa!!!!!!!
mä kans odotan sitä päivää et kaikki p*ska kaatuu sen olimpian niskaan,haahahaaahaaaa siitäs saa.... :D
ja häirittee kans kuka se hopealilja on... orestes,franklin,jordi vai joku muu... kenties se josema...? :whistle:
 
Franklin
Jee! Lisää Tuhkiksen ystäviä! :D

Ja kyllä mä kans odotan että se paha Olimpia saa palkkansa!! :kieh:

Sitä kyllä ihmettelen, että miten ne pystyivät pitämään sen Pandoran siellä kellarissa VUODEN ilman että kukaan huomasi mitään?!? :eek:

Harmittaa kyllä etten tuota alkanut alusta asti katsomaan :ashamed: mut ei voi minkään, loppuun asti se pitää kuitenkin katsoa! :D

Kertokaas miten se tulvahommeli oikein päättyi! Multa jäi se jakso näkemättä :/ Vai jäikö se kesken, kun tuli tämä Valentinan muodonmuutos ja siirryttiin yhtäkkiä vuos eteenpäin.. ? :whistle: Eli saiko se Orestes sen porukan sieltä pelastettua?
 

Yhteistyössä