TUHKIMOTARINAn ystävät :-)

  • Viestiketjun aloittaja Franklin
  • Ensimmäinen viesti
Tuhkimotarina jää kesätauolle toukokuun lopussa ja sarja jatkuu syksyllä. Suomessa siitä näytetään kaikki jaksot joita on yhteensä 178.

Tähän mennessä esitetty 78.


Aktiiviset ja mahtavat MGB- sivut osotteessa

http://www.phpbb88.com/migordabella/


Kirjautumisen jälkeen esillä enemmänkin juttua :)
 
koukussa myös :D minuakin ärsyttää kun eivät voi puhua asioita suoraan vaan pitää kierrellä ja sitten vielä naamioitua. sitten on suhteet solmussa ja voivoi.. toivottavasti näitä sarjoja tulee vielä lisää
 
Franklin
:D Hih, nostelenpa taas :D

Aikookohan se Pandora koskaan paljastaa itseään Jordille? Ihan älytöntä kun se ei kerro kuka oikeasti on! \|O :headwall: :D

Eilisessä jaksossa sai "shokkihoitoa" kun ilmeni että Olimpia on tämä Yön Kuningatar.. :eek: :D :LOL: Antakee armoo!!! :LOL:

Ja Valentina/Bella tarttis kyllä sitä terapeuttia kans ja tosi kovin. Sillä tunteet heittelee niin pahasti että masennusta taitaa tyttö potea :/

Tosi tyhmää jos sarja jää kesätauolle :/ Mut miksi subtvn sivuilla lukee, että sarjaa näytetään 1.1-25.5. Eikä ole mitään mainintaa kesätauosta?? Tai ainakaan minä en sitä näe.. :ashamed:

Joka tapauksessa HUIPPUSARJA ja Franklin on niiiiiiiiiiiiiin ihana :heart: :heart: :heart: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 21:17 sisar puoliQ kirjoitti:
hitto kun mulla ei oo aikaa kattoo joka päivä,tänään näin taas ekaa kertaa tällä viikolla ja oon vähän paitsiossa...voisko joku kertoo tän viikon käänteet?!
sä näet mtv3n netti tvstä jaksot ;) tosin vain 30vrk taaksepäin...

ja franklin, se et olimpia on kuningatar on paljastunu mun mielestä jo aikaa sitten... aikalailla alussa :whistle:
 
mä tunnistin hopealiljan silmistä, ihan selvä orestes :D :D :D voi että mies ei meillä kertä ollenkaan tätä sarjaa ja mie ihan koukussa, niin se ei oikeen ymmärrä miun hirnumista ja sohvalla kiipeilyä yms. kun tulee jännä kohta :D :D vitsi että on hyvä, mä aloin kattomaan kun valentina laihtui ja palasi, niin enemmän, sitä ennen epäsäännöllisesti
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 21:23 yötär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 21:17 sisar puoliQ kirjoitti:
hitto kun mulla ei oo aikaa kattoo joka päivä,tänään näin taas ekaa kertaa tällä viikolla ja oon vähän paitsiossa...voisko joku kertoo tän viikon käänteet?!
Mee kattoon subin nettitv:stä ;)
pirhanan pirhana kun mulla ei oo kajareita koneeseen :( .ois se kumminkin äänien kanssa parempi katselu kokemus
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 21:29 sisar puoliQ kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 21:23 yötär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 21:17 sisar puoliQ kirjoitti:
hitto kun mulla ei oo aikaa kattoo joka päivä,tänään näin taas ekaa kertaa tällä viikolla ja oon vähän paitsiossa...voisko joku kertoo tän viikon käänteet?!
Mee kattoon subin nettitv:stä ;)
pirhanan pirhana kun mulla ei oo kajareita koneeseen :( .ois se kumminkin äänien kanssa parempi katselu kokemus
Joo, mutta tekstit sentään näkyy :D
 
Mie oon myös jäänyt koukkuun Tuhkimotarinaan.. :wave:

Odotan innolla, et Olimpia jää kiinni kaikista niistä pahoista teoista, joita se on tehnyt.. lopetin yhdessä vaiheessa sen sarjan katsomisen, kun eläydyin liikaa siihen ja mieli saattoi olla sitten maassa, kun Valentinaa kiusattiin.. kaikki ne perintö-jutut yms.. Mutta sen jälkeen ku se vuosi oli mennyt ja Valentina palasi takaisin Bellana aloin taas katsomaan sitä sarjaa.. Jordi ja Pandora on minusta todella suloinen pari ja odotan koska ne palaavat yhteen.. <br><br>
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 18:09 äitipeikko kirjoitti:
mites muuten, iskeekö teihin pahat viekkarit kun sarja jää kesätauolle nyt perjantaina? eli huomenna...
:headwall: :headwall: olisko se tuhkis? mä mietin mikä hyvä sarja jää tauolle.. tuliskohan uusintoja kesällä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 18:10 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 18:09 äitipeikko kirjoitti:
mites muuten, iskeekö teihin pahat viekkarit kun sarja jää kesätauolle nyt perjantaina? eli huomenna...
:headwall: :headwall: olisko se tuhkis? mä mietin mikä hyvä sarja jää tauolle.. tuliskohan uusintoja kesällä :whistle:
mies väitti että viime kesänä tuli koko kesä sen vuoden telenovelaa uusintana. minä en kyllä muista (reikäpää). ´just mulle sopivaa katottavaa kun en kuitenkaan seuraavana päivänä mitään muista koko jaksosta :whistle: (kas sen takia ei tule kauheasti katottua enää tätä ja muita saippiksia en ole jaksanut kattoa moneen vuoteen)
 

Yhteistyössä