TUHKIMOTARINAn ystävät :-)

  • Viestiketjun aloittaja Franklin
  • Ensimmäinen viesti
Täälläkin yks joka täysin koukussa... on jotenkin vaan niin ihanan yliampuva sarja ettei voi vastustaa!!!!pakko myöntää et juonipaljastukset kiinnostaisi,koska laskettu aika käsillä enkä tiedä koska jääpi katsominen pakostakin väliin :LOL:
 
No höh, nyt en enää löydä sitä sivustoa mistä löysin niitä juonipaljastuksia alunperin. Mutta täältä löytyy ainakin jotain:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001871&subcat=3230

Harmi kun en muista niitä enää. Googletin niitä joskus kun olin nähnyt vasta pari jaksoa ja kaikki nimet ja kasvot oli sekaisin eikä kuviot vielä selvillä, joten ei jäänyt mieleen.
 
nettitvssä jaksot 27.3 ja 28.3 ei näy ja mulla on jääny ihan täysi pimento tapahtumista kun aloin katsomaan jaksoa 29.3!
viimeksi Valentina (kun katsoin siis) soitti Celeste-tädille ja sanoi lentävänsä seuraavana aamuna hänen luokseen ja nyt valentina onkin jo yhtäkkiä laiha, beatrice jossain ulkomailla ja mitä kaikkee!
kaksi jaksoa jäi välistä ja vuosi kulunut ajassa :eek:
kertokaa pliis mitä tapahtui noissa jaksoissa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 23:54 harmaa kirjoitti:
Juu samaa olen ihmetellyt ja yrittänyt pysyä mukana. Tämän päivän jaksossa ilmeni että Valentina olis mennyt naimisiin ja muuttanut Rasnkaan.

Tahtoo myös tietää!
valentina on se laiha tyttö joka esittää olevansa joku bella...
ei se oikeesti oo menny naimisiin ja lähteny ranskaan :D sen verran mäki älysin :)
 
Franklin
Huh, olipas tää pudonnut kauas.. joutu kotvasen etsimään..

Mutta siis Valentina ei ole naimisissa eikä Ranskassa vaan siellä Venezuelassa ja käyttää nimeä Bella de la Rosa ja on laihtunut sen 100 kg ainakin :D Eikä kukaan muka tajua että sehän on oikeasti Valentina! :eek: Paitsi Pandora, joka on naamioitunut Hugo nimikseksi hemmoksi, epäilee hieman.. ;)

Mä en voi ymmärtää miksi Pandoran pitää esittää tuota Hugoa :eek: Oishan se voinut kertoa kuka oikeasti on, vaikka vain Jordille.. Mut sehän nyt ois liian yksinkertaista :LOL:

Mutta mitä tapahtui sen muodonmuutos-jakson jälkeen? Siis se seuraava jakso. Se minulta jäi välistä ja se tais olla just toinen noista päivistä mitkä ei netti-tv:ssäkään näy :/ Tietty! :kieh: Miten se tulvahomma loppui...? Kertoisko joku. Vaikka eipä sillä enää mitään merkitystä taida olla.. Jäi vaan itseä askarruttamaan.. ? :whistle:

Mitenhän se Valentina alias Bella selittää ne tuhkat ja kuvan TzaTzalle?? :eek: Sanookohan että Valentina pyysi tuomaan ne hänelle? Hmmm... On se vaan jänskä! :LOL:
 
Franklin
Vieras hoi! Ei siitä epsanjasta tarvii mitään ymmärtääkään kun menee sinne sarjan omille sivuille niin kyllä ne kuvatkin paljon kertoo.. Saa tietää mm. ketkä menee naimisiin keskenään :heart: sun muuta. =) Jos siis tahtoo tietää. Olen aiempana laittanu linkin niille sivuille :D Mut tässä se vielä kerran: http://www.antena3tv.com/migordabella/
 
Mä oon aina ihan kauheen suuttunut kun se loppuu ja sit pitää oottaa seuraavaan iltaan tai koko viikonlopun yli \|O :D Välillä suututtaa se että Orestes ja Valentina ei kertakaikkiaan juttele toisilleen tosi asioita, niin nekin selviis.. ja miks ihmeessä Chici ei tajua olevansa oikeasti rakastunut Frankliniin??

Ai mitennii eläytyy sarjaan :D :D :whistle:
 
Franklin
piikkisika, just niin! :D Ois se niidenkin elämä helpompaa jos vaan puhusivat toisilleen! Eivätkä vaan huiskis niillä käpälillään! :LOL: Mut tätähän noi sarjat on, monimutkaisia :p ja ah niin ihania :heart: varsinkin tämä sarja :D

Tuota kun katsoo melkein tekis mieli puhuu españaa vaan B)
 
kuten joku jo sanoi,niin pakko todeta et minkä ihmeen takia se pandora on se hugo????? se vois ihan hyvin olla oma itsensä sielä pensionaatissa ja pukeutua hugoks tai jokskin muuks vaik sillon kun lähtee ulos??

ja kooooooska se valentina paljastuu...... :whistle:
 
kyllä mä sen kerran tai pari viikossa katon (tai yleensä aloitan kattomaan ja sitten se unehtuu kesken ohjelman kun tulee muuta puuhaa :whistle: ). mutta hyvin tuossa kuitenkin kärryillä pysyy. mies kattoo ja marmattaa koko ajan miten p.aska ohjelma on, mutta silti se ei kanavaa vaihda vaikka yksinään kattelisi :saint:
 
Jep jep

Harmi että sarja menee sitten kesälomalle Toukokuussa.. pitää sinnitellä koko kesä ilman sarjaa.. tai niin olen ainakin ymmärtänyt, jos nyt ei oo menny ihan ohi mulla :D mikä nyt ei ois yllätys :whistle:

Kiva tietää et millon kaikille selvii että Bella onkin Valentina, hieman sokeita kyllä ovat kun eivät ole huomanneet... :xmas: Vaikka sen vetovoiman ovatkin jo huomanneet... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 17:41 ystävä kirjoitti:
:wave: täällä kans yks joka aamuisin katsoo toisella silmällä aamu touhujen ohessa, mutta ei voi sanoa että olen koukussa ei tarvi pakosti kattoo...
täällä myös näin, sanoisinko, että puolikoukku on :) Aluks pidin sitä sarjaa ihan huonona, mutta kun sitä ohimennen aina vilkuili, muuttu se sitten hyväks!
 
Franklin
Nostellaanpa tätä taas pitkästä aikaa =)

Nythän se Bella alias Valentina on paljastanut itsensä sekä Bealle että Ninfalle :D Aika lähellä oli ettei paljastanut itseään myös Franklinille ( :heart: )

Mä olen kyllä käsittänyt ettei tuo sarja jää kesätauolle vaan päättyy toukokuussa. :eek: Nää telenovelat kun ei mitään pitkäkestoisia ole. Mut enpä mene asiasta vannomaan. Harmi jos siihen tulee pitkä tauko väliin :/ Mä olen ihan täysin koukussa siihen :p Aivan HUIPPU sarja! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 19:54 Franklin kirjoitti:
Nostellaanpa tätä taas pitkästä aikaa =)

Nythän se Bella alias Valentina on paljastanut itsensä sekä Bealle että Ninfalle :D Aika lähellä oli ettei paljastanut itseään myös Franklinille ( :heart: )

Mä olen kyllä käsittänyt ettei tuo sarja jää kesätauolle vaan päättyy toukokuussa. :eek: Nää telenovelat kun ei mitään pitkäkestoisia ole. Mut enpä mene asiasta vannomaan. Harmi jos siihen tulee pitkä tauko väliin :/ Mä olen ihan täysin koukussa siihen :p Aivan HUIPPU sarja! :D
näin mäkin olen käsittänyt et telenovelat ei kestä kauaa.. ihmeiden aikakin loppui touko- vai kesäkuussa ja alko uusintana sit kesällä.. :)
 

Yhteistyössä