Täälläkin yks joka täysin koukussa... on jotenkin vaan niin ihanan yliampuva sarja ettei voi vastustaa!!!!pakko myöntää et juonipaljastukset kiinnostaisi,koska laskettu aika käsillä enkä tiedä koska jääpi katsominen pakostakin väliin
valentina on se laiha tyttö joka esittää olevansa joku bella...Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 23:54 harmaa kirjoitti:Juu samaa olen ihmetellyt ja yrittänyt pysyä mukana. Tämän päivän jaksossa ilmeni että Valentina olis mennyt naimisiin ja muuttanut Rasnkaan.
Tahtoo myös tietää!
täällä myös näin, sanoisinko, että puolikoukku on Aluks pidin sitä sarjaa ihan huonona, mutta kun sitä ohimennen aina vilkuili, muuttu se sitten hyväks!Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 17:41 ystävä kirjoitti::wave: täällä kans yks joka aamuisin katsoo toisella silmällä aamu touhujen ohessa, mutta ei voi sanoa että olen koukussa ei tarvi pakosti kattoo...
näin mäkin olen käsittänyt et telenovelat ei kestä kauaa.. ihmeiden aikakin loppui touko- vai kesäkuussa ja alko uusintana sit kesällä..Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 19:54 Franklin kirjoitti:Nostellaanpa tätä taas pitkästä aikaa =)
Nythän se Bella alias Valentina on paljastanut itsensä sekä Bealle että Ninfalle Aika lähellä oli ettei paljastanut itseään myös Franklinille ( :heart: )
Mä olen kyllä käsittänyt ettei tuo sarja jää kesätauolle vaan päättyy toukokuussa. Nää telenovelat kun ei mitään pitkäkestoisia ole. Mut enpä mene asiasta vannomaan. Harmi jos siihen tulee pitkä tauko väliin :/ Mä olen ihan täysin koukussa siihen Aivan HUIPPU sarja!