Tsiisus! Anoppi paapoo 30v poikaansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joooiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joooiiii

Vieras
Mieheni oli polttanut niskansa pihahommissa. Kun anoppi tuli kylään ja näki tämän, tonki hän peilikaapista lasten aurinkorasvan ja käski laittaa sitä. Sitten anoppi meni omaan kotiinsa ja penkoi kaapit ja löysi ns. cowboyhatun ja vei sen miehelle. Kun tulin töistä ja tapasin anopin alkoi hän hössöttää kuinka mies on palanut ja hän etsi aurinkorasvat ja voi voi kun miehen iho on herkkä ja hyvä kun löytyi sopiva hattu jne. Ei helv.!!!

[QUOTE="vieras";26322712]No, eikös siellä päin ole "lavatansseja" tms.? Tai sitten vaan olet nykyaikainen ja netin deittipalstalle?[/QUOTE]Nyt juhannuksena vois olla lavatansseja.
Deittipalstoille en oo vila ehtinyt.
Kuinka on ,onko "vieras" ehka vapaa vai varattu?

[QUOTE="vieras";26322741]Vapaa, pienen tytön äiti. :heart: Tällä hetkellä tytär saa kaiken huomioni.

Sinulle Algoma toivon hyvää loppukevättä ja aivan ihanaa kesää.

Good night.[/QUOTE]Kiitos! Samoin Sulle!

Mä "paapon" vielä 26-vuotiasta naimissa olevaa tytärtäni, mutta niin "paapoo" mun 85 v täyttävä äitini minuakin, vaikka mullakin on jo 50 v tullut mittariin. Jotkut vaan välittää lapsistaan kauemminkin kuin vain ne ekat 18 vuotta :)

No äipät on äippiä. Semmosta se on, mulla ei esim. ollu ketään muita lapsena kuin äiti ja sisko. Joten tulen aina rakastamaan äitiä ja siskoa, näin ne hommat etenee. En kuitenkaan ole tatskaa ottanu " I love mom" hauikseen :D

Niin no, vasta itse olin kuumeessa ja hoidin lapset, empatiaa en saanut eikä kukaan kysynyt vointia. Sitten hirveä hössötys että miehen niska punoittaa, jepjep.

No et kai sä halua lapsistas orpoja? Ei sitä ihoa pidä polttaa, melanooma on inhottava kaveri.

Jos sä et saa asiallista kohtelua, niin tilanne ei parane siitä että kadehdit niitä jotka saa. Puutu siihen perusongelmaan. Sun ei kuulu hoitaa kuumeessa lapsia, sydänlihastulehdus ei ole kiva kaveri sekään, ja sitten kun podet sitä muutaman viikon, niin jollain muulla tulee todellakin löytymään aikaa lapsista huolehtimiseen.

Sori ap.. mutta minusta tuo kuulostaa vain ihanan välittävältä äidiltä. Miehesi on onnekas. On perheen lisäksi vielä äitinsäkin, joka edelleen huolehtii ja välittää. Kaikki eivät todellaan ole niin ihania..

Onhan sullakin oma äitisi, pahoittelen jos on kuollut toki. Jos elossa, niin ehkäpä sitten parantelisit välejä häneen jos voit. :) Hänenhän pitäisi susta hössöttää.. ja huolta pitää tarvittaessa.

Kyllä elämän parhautta on se, että äiti välittää lapsistaan vielä täysi-ikäisyyden jälkeenkin. Vai?

Hyvä vaan jos saan sydänlihastulehduksen, ehkä tuo epäempaattinen mies ja hänestä hössöttää anoppi tajuaa että kipeä väsynyt äitikin tarvitsee joskus sitä huolenpitoa.

Hyvä vaan jos saan sydänlihastulehduksen, ehkä tuo epäempaattinen mies ja hänestä hössöttää anoppi tajuaa että kipeä väsynyt äitikin tarvitsee joskus sitä huolenpitoa.

Eikö olisi miellyttävämpi vaihtoehto kuitenkin vain ottaa viikonloppu vapaata perheestä ja ilmoittaa, että menet parantelemaan loukkaantunutta mielialaa ja ehdotat iloisesti, että mies ja anoppi jakavat kylpyläviikonloppusi kustannukset?

Ei sen tarvitse olla pelkkää epäempatiaa välttämättä. Se voi olla myös sinun kyvyttömyyttäsi ilmaista tarpeitasi suoraan ja riittävän sitkeästi?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26322862:
Kuinka paljon sinä paapot miestäsi? Mietin vaan, että jos et paapo, niin mieskin voi ajatella paapomisen kuuluvan vain vanhemmille eikä puolisoille.

No minulla tulee sellainen olo, että koko heidän suhde on ontto jos pitää olla äidistä katkera tai kateellinen. Monilla miehillä kuten minulla on todella läheiset välit äitiin ja siskoon.

Ei sen suhteen kanssa kannata ruveta kilpailemaan ja yrittää samaa. Ne on erilaisia suhteita. Tokihan rajat pitää laittaa kun vakavasti ruvetaan seurustelemaan ja äiti, sukulaiset, sisko, veli jne on tietenkin taka-alalla. Mutta ei ne tunteet keneltäkään mihinkään häviä minnekkään vaikka kiukuttelisit loppuelämäsi.

Semmosia ne anopit on :D

Meille syntyi esikoinen, anoppi on aikoa rinsessa jota täytyy passata.
Kun hän tulee meille kylään ei hän nosta takapuoltaan edes sen vartaa vaikka itse haluasi itselleen kahvit vaan komentaa minua keittämään ne.
No paras oli tosiaan kun esikoinen syntyi ja anoppi tulee meille "hotelliin"
annan lapsen miehelleni "hoidettavaksi" kuten anoppi sanoi ;)
että saan keitettyä prinsessalle kahvit, anoppi rientää ottamaan lapsen mieheni sylistä pois ettei mieheni rasitu lapsen hoidosta ja tuo lapsen minulle heti syliin :laugh:

Kun anoppi taas hetken kuluttua pyysi ne kahvit kuppiin ja tokihan ne piti prinsessalle ojentaakin, eihän nyt itse saa sitä pannusta kaadettua jne.
delegoin tuon homman miehelleni ja anoppi paasaa vierellä kuinka se mieheni nyt rasittuu kun minä hänellä moista hommaa teetän, miehen pitää saada levätä.
Kun sanoin että anoppi voi sitten itsekin ottaa kahvikupin kaapista jne. ei se käy kun hän on kylässä ja hän on tottunut että kylässä passataan.

Voitte uskoa että olin onnellinen kun vierailu päättyi :D

Yhteistyössä