Tsi kestovaippailijat!

Hih, mä oon myös ihmetellyt tätä kertisten puolustelua, et ne ei haise, kun laittaa roskiin. Kyllä mun mielestä myös vauvan kakka haisee! Kestoista se kipataan pönttöön ja pönttö vedetään, ni ei vessa haise... :LOL:

Mutta tuohon kysymykseen... mä oon ite käyttänyt leveetä (4cm?)tarranauhaa. Kun ei oo kotona mitään nepparilaitteita, tarrat saa helposti ommellen. Hyvin on kestänyt pesut.
 
Juu tarraa minäkin tähän asti olen käyttänyt. Mutta nyt sitten ihastuin tuohon neppisysteemiin kun paria sellaista yhdenkoon vaippaa hipelöitsin.
Ja mä kun lisäksi suunnittelen ihan jatkuvasti myyntiinkin niitä tehtailevani.
Tuo neppisysteemi on kanssa hyvä 'housuvaippoihin'.

Menin sitten ja tilasin koneen just äsken =)
 
Mä olen vaan nepittänyt kam-nepeillä lainakoneella ja olen tosi tyytyväinen, meidän vaippahoudini kun availee tarroja kuin tyhjää vain.. tosin nepeissäkin täytyy olla kaksriviset ja mielellään sivussa että niistä ois vähän vastusta.
 
Meillon käytetty ennen pelkkiä tarrallisia vaippoja, mutta ne tuppaa raapimaan ton ikiliikkujan jalkoja. Hommasin sitten ton neppipressin (kamin) ja oon tehny neppi vaippoja ja täytyy sanoa että on kyllä aivan mahtava vehje! Ukkokin on ihastunu siihen (auttaa mua nepittämisessä) :D Ja sitten kun on noi 16 koon leuatkin, niin on saanu laitettua vaatteisiin pienempiä neppejä. Sain siis vihdoin tehtyä myös pojalle paidan minkä saa riisuttua sen päältä niin ettei se herää.
 
köyhä
Mä oon ostanut Myllymuksuilta sellasta ommeltavaa neppinauhaa, kun en oo jaksanu paneutua "oikeiden" neppien saloihin ja niihen kiinnitykseen. On se neppinauha ihan hyvin pitäny, vaikkei ehkä niin nättiä olekaan. Mutta se on suht helppo irrottaa ja ommella uudestaan, jos onnistuu ryssimään paikan kanssa (kuten mä) :D plus että mulla tuppaa noi vaipat pesuissa kutistuun niin voin siirtää sitten vaan nauhaa ja taas mahtuu vaipat jonkun aikaa.
 
anlin
Kiitti köyhä tosta nepparinauhavinkistä. Minä oon laittanut enimmäkseen tarroja (miehellä on niin paksunahkaiset sormet että ei tunne sormanpäillään niitä neppejä ja on vähän hankala laittaa )Mutta sitten kun on housuvaippojen aika niin toi nauha on kyl hyvä mulle, kun 1. en viitti panostaa siihen neppikoneeseen, 2.oon liian laiska lähtä viemään nepitettäväksi muualle, 3.metallinepit on mun mielestä liian massiivisi vaippohin, en tykkää.
 
Prymin nepeistä en tiedä... enkä niitä nyt sit ottanutkaan.
Tota neppinauhaa olen kanssa käyttänyt, mutta lähinnä taskujen reunassa ettei täytteet tursua ulos, en siis säätönä muuten.

Nyt vaan odotellaan että posti tuo raskaan paketin ja pääsen hommiin!
 

Yhteistyössä