Tsemppitiimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinttura

Jäsen
20.10.2005
337
0
16
Tein tuonne "liikunta"-osioon uuden aloituksen.

Tulkaa mukaan muutkin laiskat liikkujat! Mä olen viimeisten kuukausien aikana tosi laiskistunu, liikuntaa ei tule harrastettua juuri ollenkaan.

Tulkaa mukaan ja tsempataan toisiamme liikkumaan!

Taidan minäkin olla aika laiska ton liikkumisen suhteen vaikka nyt olen pikku hiljaa aloitellut taas sauvakävelyllä. Kovasti odotellaan uimahallin aukenemista että pääsisin kuntosalille kokeilemaan uutta laitetta (juoksu/kävelymatto) sekä entisiä hyviä juttuja ja tietysti uimaan.
Tykkään uida vähintään 1/2 km, mieluummin kilsa mutta kun yritän tuota kilsaa uida niin rupeaa pissattaa vähän ennen loppua, yritän kyllä pidätellä mutta välillä ei vaan voi vaan on noustava altaasta ja silloin on uintiurakka mennyt penkin alle.
Nyt on taas tämä viikko yhtä sadetta, ei pääse edes sauvakävelemään, nyyh! :(

Moikka!

Mulla meni toi liikunta viime viikolta niin että pääsin perjantaina vihdoinkin sauvakävelylle mutta tein sitten 45 minsan lenkin, sitten lauantaina innostuin jumppaamaan musan tahdissa 15 min ja eilen sitten tein tunnin sauvakävelylenkin, oli jo eilen tuskien taival kun polveen otti kipeää. Tänään olen vain täällä kotona siivonnut eli siinä lenkkiä kerrakseen, nytkin on pakko lähtee viemään pyykit ulos kuivumaan ja ottaa kuivat pyykit pois. Että tällaista liikuntaa!!

Yhteistyössä