Tsempatkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopettaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lopettaja

Vieras
Rv 18+3 ja toista päivää kokonaan ilman tupakkia.Muuten olen kyllä vähentänyt mutta nyt ihan ilman ja tiedän että jos kestän tämän ja huomisen niin olen paremman puolella, mutta kun meinaa luonne pettää. Tosin tiedän että jos en nyt lopeta niin jää pian kokonaan lopettamatta kun nyt venyt jo näin pitkälle.

Oothan hävittänyt kaikki tupakit?! Jos et, niin nyt hus hus äkkiä roskiin. Eikä sinne keittiön roskiin, mistä kaivat ne takas vaan pihalle jäteastiaan! :) Sitten vaan päätät, että uusia et osta. Kiemurtelet tuskissas ja keksit mahottomasti muuta tekemistä. Hyvin se menee ja ihan varmasti onnistut! :)

Otat vaikka ihan tunti kerrallaan. Lyhyemmät jaksot on helpompi kestää. :)

Ja jos rupee tekee mieli tupakkia, niin kysypä itteltäs että tarviitko ihan oikeesti sitä tupakkia. Tämä tehosi mulla koska vastaus oli joka kerta että enpä taida tarvita.

juu tää koittaa nyt lähteä tekeen jotain,mutta mitä kun pää ei yhtään toimi ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Mutta ei tää ole eka kerta kun lopetan joka kerta se vaan on vaikeempaa, miksköhän sitä aikanaan alottanut uudestaan...

KEksi joku korvike. Mä rupesin korvaamaan suklaan iltaisin sillä että kiehnäsin ukossa kiinni :) Tosin eihän tuo aina ole lähettyvillä...

Vauva vaan mielessä ja kaikkien odottajien tavoinhan sinä haluat vain parasta lapsellesi, joten elä polta :) Tsemppiä!!!

Yhteistyössä