J
"jännittäjä"
Vieras
Parin viikon päästä olis omalla paikkakunnalla verenluovutustilaisuus ja mun tekis mieli mennä sinne. Olen luovuttanut verta muistaakseni toukokuussa 2012, mut viime vuonna oli kaikkia mahan tähystyksiä ja muuta, että en päässyt luovuttamaan sitten enää. Nyt olis menny varoajat noista toimenpiteistä ja olis mukavaa päästä tekemään hyvä työ.
Mua vaan jännittää ja pelottaa sellainen, kun tuo mun eka kerta meni tosi hyvin, mut samalla kertaa kun olin luovuttamassa, kaksi naista pyörtyili siellä. Toinen jäi vielä mun lähdettyäkin makaamaan sinne pedille ja se laattasi siellä. No jäi se kyllä se toinenkin, kun se pyörtyi siinä vähän ennen kuin mää lähdin. Jotenkin tuli vähän sellainen kammo, kun jostain syystä pääsin sellaiseen käsitykseen et nääkään ei olleet ensikertalaisia.
Kertokaas kokemuksia ja tsempatkaa mua!
Mua vaan jännittää ja pelottaa sellainen, kun tuo mun eka kerta meni tosi hyvin, mut samalla kertaa kun olin luovuttamassa, kaksi naista pyörtyili siellä. Toinen jäi vielä mun lähdettyäkin makaamaan sinne pedille ja se laattasi siellä. No jäi se kyllä se toinenkin, kun se pyörtyi siinä vähän ennen kuin mää lähdin. Jotenkin tuli vähän sellainen kammo, kun jostain syystä pääsin sellaiseen käsitykseen et nääkään ei olleet ensikertalaisia.
Kertokaas kokemuksia ja tsempatkaa mua!