Trumpin taustat

vierailija
Niinpä mut kun ei ole muuta uutisoitavaa, tuota tulee loputtomiin
Olen uutisboikotissa. Aikaa säästyy, kun jättää Amerikan asioiden vatvonnan tyystin pois. Joku TikTok-fanaatikko tällä palstalla luulee, ettei sitä sovellusta voi katsoa kirjautumatta. Liekö sama tyyppi, joka väittää omaavansa Suomen korkeimman äo:n Mensan tilastoissa. Mitään tämän palstan kirjoituksista ei kannata ottaa vakavissaan. Suurin osa viesteistä menee roskiin robotin sanojen tunnistuksen takia. Todennäköisesti näin käy tällekin viestilleni.
 
vierailija
Patriootti antaisi maat takaisin niille joille ne kuuluu eli alkuperäiskansoille. Valkonaamat tulivat Euroopasta valloittamaan mantereen. Ja ilmeisesti Trumpin suku on mamuja ihan parin sukupolven takaa. Lähes kaikki jenkit on maahantunkeutujia, joiden esi-isät ovat väkivalloin syösseet siellä jo asuneet ihmiset pois. Tätä vain ei jenkit halua ääneen sanoa.
reps, et tiedä edes mitä patriootti tarkoittaa
 
Voisiko ap kertoa mistä keksi Ruotsin, kun Trump itse on tietääkseni maininnut vain Saksan?
Jos olisit vaivautunut katsomaan sen videon (ja ymmärtämään englannin kieltä) tietäisit sinäkin sen nyt. Trump kertoi noin kirjassaan The Art of the Deal (1987). Tietäminen on eri asia kuin todeta hatusta vetämällä "tietääkseni". :ROFLMAO:
Donald ei tosin tuota alunperin keksinyt, vaan hänen isänsä Fred Trump, koska bisneksille ei ollut hyväksi kertoa olevansa saksalaistaustainen.

 
vierailija
Jos olisit vaivautunut katsomaan sen videon (ja ymmärtämään englannin kieltä) tietäisit sinäkin sen nyt. Trump kertoi noin kirjassaan The Art of the Deal (1987). Tietäminen on eri asia kuin todeta hatusta vetämällä "tietääkseni". :ROFLMAO:
Donald ei tosin tuota alunperin keksinyt, vaan hänen isänsä Fred Trump, koska bisneksille ei ollut hyväksi kertoa olevansa saksalaistaustainen.
Mä en katso tänne jaettuja videoita
 
vierailija
Mä en katso tänne jaettuja videoita
Viisas päätös. Tämä palsta on trollien ja tor-verkossa disinformaatiota pumppaavien hämyjen unelmapalsta. Katsoin Kamala Harrisin puheen is-sivulla ja olen vieläkin täpinöissäni. Nyt naiset ovat voimissaan Amerikassa ja koko maailmassa. Homeiset ukot hiiteen. Omppu-sedälle ja monelle muullekin palstan misogynistille koitti kovat ja ankeat ajat.
 
vierailija
Patriootti antaisi maat takaisin niille joille ne kuuluu eli alkuperäiskansoille. Valkonaamat tulivat Euroopasta valloittamaan mantereen. Ja ilmeisesti Trumpin suku on mamuja ihan parin sukupolven takaa. Lähes kaikki jenkit on maahantunkeutujia, joiden esi-isät ovat väkivalloin syösseet siellä jo asuneet ihmiset pois. Tätä vain ei jenkit halua ääneen sanoa.
Mistä me tiedetään, minkälaista historiaa heille opetetaan?
 

Yhteistyössä