Trump in jail 2024 👍 Uutisissa sanottiin että tutkinta alkaa hänen osuudestaan kongressin väkivaltaiseen valtaamiseen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi kukaan ei mieti, että kuuluuko toi vankilaan vai ei?

Kaikille voi esittöä kysymyksen: Kumpi on parempi demokraatit vai republikaanit?

Vastauksen saa tuosta kysymyksestä. Kyllä on politisoitunutta porukkaa ihan oikeesti,

Minä olen kansalliskonservatiivi persu ja olen aina sympannu rebuja. Mutta oikeesti Trumpissa menivät liian pitkälle. Mä pystyn sentään myöntämään sen, mutta taidan olla ainoa.

Sitä, että kuuluuko Trump linnaan en osaa sanoa. Paljon nöitä juttuja on, mutta pitää tutkia ensin ja sen perusteella sitten päättää. Sitten kun oikeuden päätös on, niin voi itte arvioida, menikö oikein.
Venäjällä poliittiset vastustajat passitetaan vankilaan. Pitäisikö niin toimia länsimaissakin?
 
vierailija
Minä mietin ja olen myös itsekin persu, mutta Trumpin myötä otin todella paljon etäisyyttä republikaaneihin. Demokraatit on aina olleet lähempänä sydäntä, ja pitää muistaa että eivät he ole mitään vasemmistolaisia kuten täällä yritetään joskus väittää.

Ennen en ollut niinkään kiinnostunut sen maan politiikasta mutta nyt siihen havahtui, kuinka tuollainen umpihullu voi olla presidenttinä. Ja puhua ja käyttäytyä kuin umpikahjo.
Ja vielä jatkan että kyllä hän kuuluu vankilaan koska yllytti todella väkivaltaiseen kapinaan demokratiaa vastaan jossa monta ihmistä kuoli

Vihjaili suoraan että ex varapressa saisi olla köysikiikussa
 
vierailija
Venäjällä poliittiset vastustajat passitetaan vankilaan. Pitäisikö niin toimia länsimaissakin?
Venäjällä passitetaan vastustajat vankilaan ja keksitään syyt sitten. Tässä pikkaisen eri asia. Ymmärrät sen kyllö itsekin. Minä en oo vaatimassa Trumpia vankilaan, mutta reilua tutkintaa. Jos siellä menis kuin Venäjällä, niin Trump olis vangittu jo kauan sitten.

Ja mites se Trump sanoi vastustajastaan, Hilaarystä "Cause you'd be in jail"


Ja Clintonia oltiin siis pistämässä Trumpin taholta vankilaan, koska hän oli käyttänyt omaa sähköpostia työasioissa.
 
vierailija
Minä mietin ja olen myös itsekin persu, mutta Trumpin myötä otin todella paljon etäisyyttä republikaaneihin. Demokraatit on aina olleet lähempänä sydäntä, ja pitää muistaa että eivät he ole mitään vasemmistolaisia kuten täällä yritetään joskus väittää.

Ennen en ollut niinkään kiinnostunut sen maan politiikasta mutta nyt siihen havahtui, kuinka tuollainen umpihullu voi olla presidenttinä. Ja puhua ja käyttäytyä kuin umpikahjo.
Jossain kyselyssö todettiin, että n. puolet persuista oli Trumpin kannalla. Ja että vaalikauden jälkeen tuo määrä oli alempi. Mutta ne jotka olivat ja ovat hänen puolellaan, ovat sitä vielä vankemmin.

Joku voisi sanoa, että ovat radikalisoituneet.

En osaa sanoa, että voiko pistää suoraan Trumpin antaneen käskyn marssia Capitol Hillille. Mielestäni hän tiesi tasan tarkkaan mitä teki ja kuvitteli, että tuo homma voisi kääntää kelkan. Mutta se on sitten eri asia, että voidaanko todistaa.

Aika moni taisi täälläkin salaa toivoa ns. vallankumousta.

Joka tapauksessa hän olisi todellakin voinut estää tuon tunkeutumisen.
 
vierailija
Ylen mielestä vihreät rikoIIiset ovat "aktivisteja".

"Aktivistit heittivät tomaattikeittoa van Goghin maalaukselle
Kaksi ekoaktivistia heitti perjantaina tomaattikeittoa Vincent van Goghin Auringonkukkia -maalaukselle Lontoon National Galleryssa.

Tapahtuma tallentui videolle, jonka esimerkiksi brittilehti Guardian on jakanut Youtubessa.

Aktivistit lisäksi liimasivat itsensä kiinni taidenäyttelyn seinään.

1880-luvulla maalatun taulun arvon arvioidaan olevan lähes sata miljoonaa euroa."
 
vierailija
Mitä jos antilampaat opettelisivat kirjoittamaan oikein ”äidinkieltään”, ennenkuin kirjoittavat yhtään mitään tänne?

Esim ”ei Putin voittaa”

WTF u wanna say?
 
vierailija
Sannan hallituksen voisi panna vankilaan. Sen verran törkeän huolimattomasti ovat hoitaneet Suomen asioita, ettei semmonen 10 vuoden vankilatuomio päivästä päivään olisi kohtuuton.
 
vierailija
IS
TRUMPILLA on kuitenkin muutakin ajateltavaa kuin tulevat vaalit. Hän saattaa joutua oikeuteen useassa lakijutussa.

Pisimmällä ollaan New Yorkissa, jossa syyttäjät tutkivat Trumpin perheyrityksen toimintaa useiden vuosikymmenten ajalta sekä siviili- että rikosoikeudessa.

Trump ja hänen kolme vanhinta lastaan saivat siviilioikeudessa jo syytteen useista talousrikoksista.


Oikeusministeriö puolestaan tutkii, rikkoiko Trump lakia säilyttämällä salaisia dokumentteja Mar-a-Lagossa sen jälkeen, kun hän jätti presidentin viran.


Georgiassa syyttäjät tutkivat, syyllistyivätkö Trump tai hänen liittolaisensa rikoksiin yrittäessään muuttaa presidentinvaalien tulosta osavaltiossa.

Oma päänvaivansa on kongressin tutkimus Capitolin mellakasta. Yksi selvitettävistä asioista on, yllyttikö Trump kannattajiaan hyökkäämään kongressirakennukseen 6. tammikuuta 2021. Trump on määrätty todistajaksi kongressin tutkimuskomitean eteen.
 
vierailija
IS
TRUMPILLA on kuitenkin muutakin ajateltavaa kuin tulevat vaalit. Hän saattaa joutua oikeuteen useassa lakijutussa.

Pisimmällä ollaan New Yorkissa, jossa syyttäjät tutkivat Trumpin perheyrityksen toimintaa useiden vuosikymmenten ajalta sekä siviili- että rikosoikeudessa.

Trump ja hänen kolme vanhinta lastaan saivat siviilioikeudessa jo syytteen useista talousrikoksista.


Oikeusministeriö puolestaan tutkii, rikkoiko Trump lakia säilyttämällä salaisia dokumentteja Mar-a-Lagossa sen jälkeen, kun hän jätti presidentin viran.


Georgiassa syyttäjät tutkivat, syyllistyivätkö Trump tai hänen liittolaisensa rikoksiin yrittäessään muuttaa presidentinvaalien tulosta osavaltiossa.

Oma päänvaivansa on kongressin tutkimus Capitolin mellakasta. Yksi selvitettävistä asioista on, yllyttikö Trump kannattajiaan hyökkäämään kongressirakennukseen 6. tammikuuta 2021. Trump on määrätty todistajaksi kongressin tutkimuskomitean eteen.
Putin toimii samoin omia poliittisia vihollisiaan vastaan.
 
vierailija
Hyvältä näyttää, rikollisen köysi kiristyy 👍


MTV Capitol-komitea esittää rikossyytteiden nostamista Donald Trumpia vastaan


Komitean varapuheenjohtajan mukaan Trump on sopimaton mihinkään virkaan.

Yhdysvalloissa kongressitalon hyökkäystä tutkiva edustajainhuoneen komitea suosittelee rikossyytteiden nostamista ex-presidentti Donald Trumpia vastaan.

Komitea suosittelee syytteitä kapinan lietsomisesta, virallisten tutkimusten vastustamisesta, juonittelusta Yhdysvaltain hallintoa vastaan ja valheellisten lausumien antamisesta.

Suositus ei tarkoita sitä, että syytteet välttämättä nostettaisiin, sillä lopullisen päätöksen tekee oikeusministeriö.
 

Yhteistyössä