Trump campaign press conference

Sä väitit et demu piireissä yleisesti suunnitellaan muuttoa ja äänestämistä ja todistat sen linkillä missä kerrotaan ihmisestä joka ei aio äänestää ja hänen kaltaisistaan.

ja vielä kun otat selvää mitä toi
Andrew oikeasti oli sanonut niin huomaat miten väärässä taasKIN olit.
Kirjoitin, että joissakin demu-piireissä suunnitellaan näin. Etkö osaa lukea vieläKÄÄN?
 
Osaatko itse, vai kerrotko vielä, missä puhuttiin siitä laittomuudesta?

Väitit, että Georgiaan muuttaminen äänestystarkoituksessa olisi laitonta. Tämä juttu ei sitä kerro.
Siellä sanotaan, että could be.. ei siis automaattisesti, would be.
Lue Newsweekin artikkeli, jonka linkkasin tänne. Tietenkään ketään ei tuomita automaattisesti, mutta pelkästään äänestystarkoituksessa Georgiaan muuttaminen voi tietää jopa 10 vuoden vankeutta ja 100 000 dollarin sakkoja. Minä en ole näitä lakeja kirjoittanut, joten turhaan kiukuttelet minulle.
 
No missä piireissä? Mikset siitä linkittänyt juttua?
vai nytkö viesteihin vastaamisen lisäksi linkitkin voi koskea mitä vaan?
Täähän hulvattomaksi palstailuksi menee.
En minä tiedä, missä piireissä. Mutta jos Georgian viranomaiset varoittavat asiasta, niin olettaisin, että kyseessä on varteenotettava uhka. Laitoin sulle lisää linkkejä, kun et muuten tajua :D
 




Montako linkkiä pals tasuv akki vielä tarvitsee?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ai onko muissa osavaltioissa laillista ilmottautua paikkakunnan äänestäjäksi, jos ei asu/ole rekisteröitynyt paikkakunnalla? :0


Mutta siis edelleen tuohon "piiriin" kuuluu vain yksi. Ehkä se salailee itseään.
 
Ai onko muissa osavaltioissa laillista ilmottautua paikkakunnan äänestäjäksi, jos ei asu/ole rekisteröitynyt paikkakunnalla? :0


Mutta siis edelleen tuohon "piiriin" kuuluu vain yksi. Ehkä se salailee itseään.
En tiedä muista osavaltioista. Luonnollisestikin Georgia on nyt Yhdysvaltojen ja koko maailman mielenkiinnon kohteena.

Se yksi oli esimerkki, ja heitä voi olla enemmänkin.
 
vierailija
En tiedä muista osavaltioista. Luonnollisestikin Georgia on nyt Yhdysvaltojen ja koko maailman mielenkiinnon kohteena.

Se yksi oli esimerkki, ja heitä voi olla enemmänkin.
Kyllä mä uskon, että yleensä on sellainen äänestysohje, että yhdessä paikassa täytyy äänestää ja olla rekisteröitynyt. Tämä samahan on Suomessakin! Ei kai siitä tulisi mitään, jos muuteltaisiin vaalien alla joukoittain.

Juujuu. Olet juoruilun ja huhuilun mestari! Samalla logiikalla..... koska palstailen ja olen töissä, kaikki muutkin palstailijat ovat töissä.
 
Kyllä mä uskon, että yleensä on sellainen äänestysohje, että yhdessä paikassa täytyy äänestää ja olla rekisteröitynyt. Tämä samahan on Suomessakin! Ei kai siitä tulisi mitään, jos muuteltaisiin vaalien alla joukoittain.

Juujuu. Olet juoruilun ja huhuilun mestari! Samalla logiikalla..... koska palstailen ja olen töissä, kaikki muutkin palstailijat ovat töissä.
Mikä ihmeen juoruilu?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä