TRIPTRAP plussat ja miinukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Pehmuisteet on hankala ottaa pois pesua varten. Valkoinen naarmuuntuu tosi nopeasti. Istuinosassa on pieniä koloja, joihin ruoka menee, ja joita on tosi vaikea putsata.

Jos nyt ostaisin tuolia, niin en ostaisi triptrappia. Ostin sen varmaan lähinnä siksi, kun se "kuuluu" olla, enkä edes katsellut muita.

Tuoli - mikä tahansa - kannattaa putsata JOKA käyttökerran jälkeen, niin ei pääse ruoka "mötiintymään" minnekään koloihin. Meillä toimitaan niin, eikä oo tullut edes mieleen, että t TrippTrapp olisi jotenkin hankala putsattava.

Kannattaa tai ei, niin meillä ei todellakaan putsata joka ruokailun jälkeen. Saa kai sitä mielipiteensä sanoa, kun kysytään. Mun mielestä ne kolot on omiaan keräämään töhnää. Esim. sellaisessa perinteisessä pinnatuolissa ei ole niitä koloja.

Ei meillä kyllä ole mitään koloja istuimessa mihin ruoka pääsisi kerääntymään, tasainen lautahan tuo on. Kunhan kaaren muistaa pyyhkiä niin riittää ja ihan hyvänä tuo on pysyny kerran päivässä pyyhittynä vaikka käytetään 5 kertaa päivässä on kaiken lisäksi valkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Pehmuisteet on hankala ottaa pois pesua varten. Valkoinen naarmuuntuu tosi nopeasti. Istuinosassa on pieniä koloja, joihin ruoka menee, ja joita on tosi vaikea putsata.

Jos nyt ostaisin tuolia, niin en ostaisi triptrappia. Ostin sen varmaan lähinnä siksi, kun se "kuuluu" olla, enkä edes katsellut muita.

Tuoli - mikä tahansa - kannattaa putsata JOKA käyttökerran jälkeen, niin ei pääse ruoka "mötiintymään" minnekään koloihin. Meillä toimitaan niin, eikä oo tullut edes mieleen, että t TrippTrapp olisi jotenkin hankala putsattava.

Kannattaa tai ei, niin meillä ei todellakaan putsata joka ruokailun jälkeen. Saa kai sitä mielipiteensä sanoa, kun kysytään. Mun mielestä ne kolot on omiaan keräämään töhnää. Esim. sellaisessa perinteisessä pinnatuolissa ei ole niitä koloja.

Ei meillä kyllä ole mitään koloja istuimessa mihin ruoka pääsisi kerääntymään, tasainen lautahan tuo on. Kunhan kaaren muistaa pyyhkiä niin riittää ja ihan hyvänä tuo on pysyny kerran päivässä pyyhittynä vaikka käytetään 5 kertaa päivässä on kaiken lisäksi valkoinen.

Meillä kertyy mömmöä niihin koloihin, jotka on siinä kohdassa, kun turvakaari ja tuoli kohtaavat.

Meillä on halppis kopio ja oon ollu tosi tyytyväinen! Hintaa oli n 50e. Tukeva ei keiku ja kaadu kuten tavalliset syöttötuolit. Eikä tuohon ole mitään kolojakaan ilmaantunut. Kaupassa mietin kanssa että mahtuuko isompi lapsi tuohon mutta hyvin mahtuu 2-3 vuotiaskin vielä (mitä vieraita käynyt).

Olen ostanut kaksi tuolia käytettynä. Ehdottoman hyvä hankinta. Meillä on ollut myös kopioita käytössä kuten Emma ja Bambino ja ne molemmat ovat huterampia ja keikkaavat helposti. Jos kallis hinta hirvittää, niin käytetyn saa vähän halvemmalla. Maksoin huonokuntoisesta (piti maalata uudestaa) 50 eur ja hyväkuntoisesta 100 eur.

meillä on nyt 8½ vuotta palvellut tuoli, pyökin värinen lakattu ja kestänyt on kolmen lapsen keikkumiset

miinusta ostohinta, nahkainen haararemmi ja aika tilaavievä
plussia laatu kestävä ja pestävä, ei kaadu helposti(tosin sekin muutaman kerran koettu)

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Olen ostanut kaksi tuolia käytettynä. Ehdottoman hyvä hankinta. Meillä on ollut myös kopioita käytössä kuten Emma ja Bambino ja ne molemmat ovat huterampia ja keikkaavat helposti. Jos kallis hinta hirvittää, niin käytetyn saa vähän halvemmalla. Maksoin huonokuntoisesta (piti maalata uudestaa) 50 eur ja hyväkuntoisesta 100 eur.

meillä halpis ja on kyllä tosi tukeva vaikka istumassa on ollut vauhtiveikkojakin,ei todellakaan tarvii pelkää et kaatuu =) 50? maksoin siitä,oli silloin puoleen hintaan ja helkutin tyytyväinen olen ollut =)

Meillä on Tripp Trapp ollut kohta vuoden käytössä, enkä pois antais alkuvaikeuksien jälkeen..
Vaihdettiin tuolia nimittäin USEASTI, kun tuoli keikkui aivan mielettömästi! :o Loppujen lopuksi saatiin uusi vauvasettikin, jonka jälkeen keikkuminen lakkasi, joten liekö vika kuitenkin siinä jo alun alkaen..

Musta se on tosi helppo puhdistaa, eikä meillä kyllä ole jäänyt mitään kökköjä siihen nahkaremmiin. :x Tosin kaari on ollut pois käytöstä nyt jo jonkin aikaa.

Meillä on kirkkaanpunainen :heart:

Niin ja halvoista kopioista vielä, kaverillani on Emman? samantyylinen ja on kyllä olut täysi fiasko! Korkeimmillaankin istuintaso on tosi matalalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kallis on minunkin mielestä, mutta ajattelin, että tyttö tosiaan istuu siinä monta vuotta. siirretään sitten "työtuoliksi" kun voi istua normaaleilla ruokapöydäntuoleilla.

tuo olikin hyvä idea, että ostaa sen kodin1:ltä tarjouspäiviltä. tiedättekös onko siellä yleensä värillisiä varastossa? olin ajatellut sitä ihanaa vaaleanpunaista :)

Meillä ei yksikään kolmesta lapsesta suostunut istumaan Tripp Trapp - tuolissa 2-vuotiaana. Kovasti kuviteltiin mekin että on pitkäikäinen tuoli mutta lapset miltävät sen "vauvojen tuoliksi" eivätkä suostu siinä taaparoikäisinä istumaan. Samaa olen kuullut muiltakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt käyttöikä:
kallis on minunkin mielestä, mutta ajattelin, että tyttö tosiaan istuu siinä monta vuotta. siirretään sitten "työtuoliksi" kun voi istua normaaleilla ruokapöydäntuoleilla.

tuo olikin hyvä idea, että ostaa sen kodin1:ltä tarjouspäiviltä. tiedättekös onko siellä yleensä värillisiä varastossa? olin ajatellut sitä ihanaa vaaleanpunaista :)

Meillä ei yksikään kolmesta lapsesta suostunut istumaan Tripp Trapp - tuolissa 2-vuotiaana. Kovasti kuviteltiin mekin että on pitkäikäinen tuoli mutta lapset miltävät sen "vauvojen tuoliksi" eivätkä suostu siinä taaparoikäisinä istumaan. Samaa olen kuullut muiltakin.

Meillä ei kyllä lapset päätä minkälaisilla tuoleilla he SUOSTUVAT istumaan..
:whistle:

Taitaa olla tapauksesta kiinni. Serkkulassa poika ei ollenkaan saa olla sellasella kun 3v ja pian 6v haluavat istua. En muuten ole kuullut tuttavapiirissä tota että jää lyhyelle käyttö.

Mä olen kans sitä mieltä että jalkojen kolot on oikeita ruoanjäterohmuja....itse en ehdi siivota tuolin kuin pintapuolin ruokailun jälkeen. Sen nahkaosan otan joskus irti ja laitan likoamaan, ei mee kun tunti niin on puhdas taas.

Tosi hyvä, käytännöllinen ja pitkäikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Meillä ei kyllä lapset päätä minkälaisilla tuoleilla he SUOSTUVAT istumaan..
:whistle:

Ai :o Meillä lapset kyllä saavat halutessaan istua tavallisella ruokapöydän tuolilla. Ei tosiaan istuteta väkisin Tripp Trapp - tuolissa niinkuin jotkut urpot joiden mielestä tuolissa pitää istua seuraavat 10 vuotta kun on niin kallis tuoli. Niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja äitii...:
Niihin "jalkoihin" saattaa lyödä varpaansa kipeästi.. siis ohi kävellessään :)
Muuten ollaan oltu tyytyväisiä.. meillä 2 kpl ehkä ostetaan oma tälle kolmannelle joka ei vielä osaa istua.
On siis hyvä isommillekkin lapsille kun heidät saa pöydän ääreen oikealle korkeudelle.

Tuo sama miinuspuoli tuli mullakin mieleen :wave: Muuta pahaa sanottavaa ei sittten ookkaan :)

+ Ei kaadu helposti.
+ Hyvä jälleenmyyntiarvo.
- Yllättävän lyhyt käyttöikä. Ei kelvannut meilläkään taaperolle vauvojen tuoli.
- Hinta
- Meillä kanssa kompuroitiin tuolin jalkoihin.

Hyvä ostos ollut, muuhun en vaihtais.
Kätsy kun taapero voi ite kiivetä siihen ja siitä pois.

miinuspuolena se että lakattua tuolia ei saa pyyhkiä kostealla kun se lakka kuluu pois
-toisin olen kyllä pyyhkinyt, kattoo sit vuosien päästä onko lakkaa enää jäljellä

Yhteistyössä