Hormonikierukka, plussat ja miinukset

[QUOTE="vieras.";29564949]Oletko kokeillut minipillereitä, niissä on kuulemma melkein sama hormooni, joten jos pillerit sopii, niin todennäköisesti sitten kierukkakin. Tokikaan mun kaverille ei sopinut, joka muuttui todella hermostuneeksi, äkkipikaiseksi, masentuneeksi ja vuoto ei loppunut ennen kuin kierukka poistettiin...

Mulla on kuparikierukka, ei ole mitään negatiivista, tokikaan mun menkat ei normaalisti ole omasta mielestä mitenkään poikkeuksellisen runsaat tai kivuliaat.[/QUOTE]

Juu siis on ollut minipillerit ja se kaatui se suhde sitten siihen :D No, olis se varmaan muutenkin kaatunut mutta siis mä muutuin väsyneeksi, ahdistuneeksi ja mies vaan ärsytti. Ja seksiä ei todellakaan tehnyt mieli.
 
älä nyt usko noita pelottelijoita pelkästään :D kyllä se kuule kannattaa kokeilla, ja kestää alun mahdolliset tiputtelut yms.

ja chef, miks lähdit kolmannen kerran kokeilemaan? ihan uteliaisuudesta. tulis mieleen kapseli vaikka tuossa kohdin ennemmin.
No juu, ei tässä varmaan paljon vaihtoehtoja taida olla.. Pakko se on koittaa. :) Otetaan sit pois jos on huono. Mkut kyl vähän jänskättää kun tällaisiin tulee yleensä vaan ne kauhukertomukset.. onneksi monella on hyviäkin kokemuksia. :)
 
Weiras
Kolmas mirena menossa....ekanaikaan vuotoa 4kk, sitten loppu kun seinään, hyvin toimi sitte 4v, kunnes poistettiin raskaustoiveen vuoksi. Kahden raskauden jälkeen toinen kierukka, joka toimi kun unelma 5v, ei vuotoja, ei mtn. vaivoja. Nyt kolmas ollut 3kk, epämääräisiä vuotoja erittäin epäsäännöllisinä aikoina, suunnaton vitu...s(no en tiiä johtuuko se kierukasta sittenkään), halut(tomuus) ihan ennallaan :)
 

Yhteistyössä