TRIPTRAP plussat ja miinukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään huonoa ainakaan meillä havaittu.
Ehkä isommalle lapselle hieman ahdas turvakaaren kanssa.

Miinusta ehkä hinta, mutta kun ajattelee kauanko se on käytössä niin pieni hinta. Meillä edelleen 4v ja 3v istuvat tripp trapissa (ilman kaarta luonnollisesti)

Huonoa hinta ja maalin kestävyys. Meillä n. vuoden käytössä ollut valkoinen Trip Trap on jo ihan kulunut... mutta sen voi tietty maalata uudelleen. Mun mielestä ollut muuten tosi hyvä ostos! Kannattaa ostaa Kodin Ykkösestä, kun siellä on tarjouspäiviä, jolloin saa kaikista ostoista -20%.

kallis on minunkin mielestä, mutta ajattelin, että tyttö tosiaan istuu siinä monta vuotta. siirretään sitten "työtuoliksi" kun voi istua normaaleilla ruokapöydäntuoleilla.

tuo olikin hyvä idea, että ostaa sen kodin1:ltä tarjouspäiviltä. tiedättekös onko siellä yleensä värillisiä varastossa? olin ajatellut sitä ihanaa vaaleanpunaista :)

No ehkä se on miinusta, että on suht kallis ja en minä ainakaan aio istuttaa noita meidän muksuja semmosessa 10v. asti. Meillä on aito ja kopio, enkä kyllä pidä sitä kopio yhtään huonompana.. Jostakin syystä mun kaverit tykkää istua niissä.. ;) Meillä siis on jo kaaret pois..

Niihin "jalkoihin" saattaa lyödä varpaansa kipeästi.. siis ohi kävellessään :)
Muuten ollaan oltu tyytyväisiä.. meillä 2 kpl ehkä ostetaan oma tälle kolmannelle joka ei vielä osaa istua.
On siis hyvä isommillekkin lapsille kun heidät saa pöydän ääreen oikealle korkeudelle.

Ostettiin pojalle tripptrappi 2,5vuotta sitten ja kertaakaan en ole katunut vaikka kallis olikin. Meidän ikiliikkuja ei ole saanut tuolia kertaakaan nurin, tavallisilla syöttötuoleilla on ollut likipiti tilanteita jo vähän liiankin monta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostettiin pojalle tripptrappi 2,5vuotta sitten ja kertaakaan en ole katunut vaikka kallis olikin. Meidän ikiliikkuja ei ole saanut tuolia kertaakaan nurin, tavallisilla syöttötuoleilla on ollut likipiti tilanteita jo vähän liiankin monta...

Näin meilläkin, nurin sitä ei saa vaikka sälli yrittää. Moitittavaa ei ole sinällään, paitsi aika suolanen hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:
Ei muuten kokemuksia, mutta muutamassa kahvilassa meidän vauveli ei mahtunut niihin tuoleihin oli sillon alle 1v ja on hieman pyöreä

Oisko ollu istuin liian lähellä kaarta, meidän sälli ei mahtunut alunperinkään tuoliin ja piti siirtää lauta alemmas. Nyt se mahtuu kun on tilaa pujottaa tuoliin.

Pehmuisteet on hankala ottaa pois pesua varten. Valkoinen naarmuuntuu tosi nopeasti. Istuinosassa on pieniä koloja, joihin ruoka menee, ja joita on tosi vaikea putsata.

Jos nyt ostaisin tuolia, niin en ostaisi triptrappia. Ostin sen varmaan lähinnä siksi, kun se "kuuluu" olla, enkä edes katsellut muita.

Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää:
Pehmuisteet on hankala ottaa pois pesua varten. Valkoinen naarmuuntuu tosi nopeasti. Istuinosassa on pieniä koloja, joihin ruoka menee, ja joita on tosi vaikea putsata.

Jos nyt ostaisin tuolia, niin en ostaisi triptrappia. Ostin sen varmaan lähinnä siksi, kun se "kuuluu" olla, enkä edes katsellut muita.

Tuoli - mikä tahansa - kannattaa putsata JOKA käyttökerran jälkeen, niin ei pääse ruoka "mötiintymään" minnekään koloihin. Meillä toimitaan niin, eikä oo tullut edes mieleen, että t TrippTrapp olisi jotenkin hankala putsattava.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei muuten kokemuksia, mutta muutamassa kahvilassa meidän vauveli ei mahtunut niihin tuoleihin oli sillon alle 1v ja on hieman pyöreä

Oisko ollu istuin liian lähellä kaarta, meidän sälli ei mahtunut alunperinkään tuoliin ja piti siirtää lauta alemmas. Nyt se mahtuu kun on tilaa pujottaa tuoliin.
Nii voi olla, mutta siinä vaiheessa ei enää naurattanut ja mielessäni kirosin tuolit jo maan alle, että kaikennäkösiä sitä tehdäänkin ku ei lapsi mahdu edes istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

Tuoli - mikä tahansa - kannattaa putsata JOKA käyttökerran jälkeen, niin ei pääse ruoka "mötiintymään" minnekään koloihin. Meillä toimitaan niin, eikä oo tullut edes mieleen, että t TrippTrapp olisi jotenkin hankala putsattava.

Ei se olekaan mun mielestä sen hankalampi kun muutkaan. Pehmusteita ei meillä edes ole.

Mew käytiin useassa liikkeessä kokeilemassa eri tuoleja ja tripptrapp sopi meidän lapselle kaikkein parhaiten. Useimmat muut tuolit oli niin leveitä että vauva istui tosi holtittomasti vaikka osasikin jo istua itse. Lisäksi se ol kyllä ehdottomasti tukevin. Niin ja minä olin alunperin tätä tuolia vastaan ku se löytyy niin monelta.

Miinusta on tuo maalin huono kestävyys, mutta mitä olen katsellut niin eipä se kestä muissakaan yhtään paremmin. Hinta ei minusta ole paha, paljon kalliimpiakin on lyhyemmällä käyttöiällä. Minusta meidän kodinykkösessä kaikki stokken tuotteet oli rajattu pois noilta alepäiviltä.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Tätä epäilen mäkin, koska meidän herra mahtu vielä 2-vuotiaanakin kaaren kanssa tripp trappiinsa (kun riehu niin toteutin uhkauksen, että joutuu vauvatuoliin :D ), vaikka onki pyöreä :). 2,5 vuotta ollut meillä käytössä ja ostin käytettynä, joten on kyllä hintansa tienannut, eikä meillä oo vielä pitkään aikaan aikomusta luopua siitä.

Mutta plussia: ei saa kaatumaan, pitkäikänen.

Miinuksia: kallis, jalkansa siihen on helppo satuttaa (muutaman keran potkassu varpaan aikasta kipeesti)

Kannattaa tai ei, niin meillä ei todellakaan putsata joka ruokailun jälkeen. Saa kai sitä mielipiteensä sanoa, kun kysytään. Mun mielestä ne kolot on omiaan keräämään töhnää. Esim. sellaisessa perinteisessä pinnatuolissa ei ole niitä koloja.

Kannattaa tai ei, niin meillä ei todellakaan putsata joka ruokailun jälkeen. Saa kai sitä mielipiteensä sanoa, kun kysytään. Mun mielestä ne kolot on omiaan keräämään töhnää. Esim. sellaisessa perinteisessä pinnatuolissa ei ole niitä koloja.

Ei tossa maalamattomassa oo koloja. Siisti ja helppo pyyhkiä. Maalatussa voi ollakin sen maalin takia.

Yhteistyössä