tripptrappista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kumpi on parempi, se vanha turvakaarisysteemi nahkahihnalla vai uusi muovinen systeemi???

Tuolia olen ostamassa, ja kummatkin vaihtoehdot on saatavilla. Tarvisin vain käyttäjien kokemuksia, onko tuo uusi systeemi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Näyttää ahtammalta tuo muovinen. Noiden jalkareikien suhteen. Puisen kaaren kanssa mahtu pitkä lapsi 1,5v saakka.

Meillä mahtuu vieläkin lapsi tuon kaaren kanssa, vaikka onkin pitkä. Lapsi on 2v. Otettiin se muovinen selkätuki pois.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Näyttää ahtammalta tuo muovinen. Noiden jalkareikien suhteen. Puisen kaaren kanssa mahtu pitkä lapsi 1,5v saakka.

Meillä mahtuu vieläkin lapsi tuon kaaren kanssa, vaikka onkin pitkä. Lapsi on 2v. Otettiin se muovinen selkätuki pois.

siis sen puisen kaaren kanssa.

En tiedä millainen se uusi systeemi on, mutat meillä se nahkahihna meni jo ekalla lapsella niin törkeään kuntoon, että heitettiin pois, sen jälkeen on sitten ollut erilaisia hihna-viritelmiä siinä keskellä. Itse puinen kaari toki on hyvänä säilynyt.

ja vielä tälläinen kysymys; mahtuuko tripptrapp kaikenlaisten pöytien ääreen, siis ettei jää liian kauas? tuota istuinsysteemiä laskemalla ilmeisesti voi säätää istumakorkeutta... meillä leveät palkit pöydän päissä ja luulen ettei tuo syöttis mahdu, lapsen jalat ottaa reunaan kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
En tiedä millainen se uusi systeemi on, mutat meillä se nahkahihna meni jo ekalla lapsella niin törkeään kuntoon, että heitettiin pois, sen jälkeen on sitten ollut erilaisia hihna-viritelmiä siinä keskellä. Itse puinen kaari toki on hyvänä säilynyt.

Minä puhdistan sen nahkahihnan satulasaippualla aina silloin tällöin, ja on pysynyt hyvänä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja vielä tälläinen kysymys; mahtuuko tripptrapp kaikenlaisten pöytien ääreen, siis ettei jää liian kauas? tuota istuinsysteemiä laskemalla ilmeisesti voi säätää istumakorkeutta... meillä leveät palkit pöydän päissä ja luulen ettei tuo syöttis mahdu, lapsen jalat ottaa reunaan kiinni..

Joo. Ja kun lapsi kasvaa, niin usein sitä joutuu laskemaan. Ainakin meillä on jo laskettu pariin otteeseen. Ja taas pitäisi laskea...

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
uusia nahkahihnoja saa ostettua mielensä mukaan ainakin kodin ykkösestä, muistaakseni maksoin 6 tai 8 euroa, värinkin sai valittua itse.

Lastentarvike nyhti minulta siitä hihnasta aikoinaan 20 euroa, kun ostin tuolin käytettynä eikä siinä ollut hihnaa tallella :O Ihana riistofirma...

Yhteistyössä