Paras kipukoukku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipukoukkua mä metsästän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin itse tuon Kipukoukku Pron ja tuli parin päivän sisään tilauksesta lähimpään pakettiautomaattiin.

Itsellä pitkäaikainen kiertäjäkalvosinoireyhtymä ja saan tällä voimaa lihasjumien avaamiseen, jota vääristynyt asento on aiheuttanut.

Alkuun asentojen hakemista, mutta kun kipeän kohdan löytää, niin ihanan paljon saa painettua sitä pienellä voimalla!

Ja näemmä saa äidillekin hommata, kun tykästyi. Taidankin ostaa äitienpäiväksi...

Itselläni on se muovinen tai komposiittimalli kääntyvällä koukulla. Ihan on hintansa väärti peli. Sehän ei mene kyllä miksikään käytössä eli loppuelämän varmaan kestää. Halpoja koukutuksia tulee. Saan sillä hyvin hierottua niskan, lavan, epäkkään... Mikä se nyt sitten onkaan kun kipeytyy. Usein saan kunnon jumin vasemmalle puolelle ja se sitten painelemalla helpottaa. Ilman koukkua olisi mahdotonta ylettää itse painamaan kipupistettä.

Paras malli kipukoukku pro.

Samaa mieltä, sain oman tänään.
Ehdottomasti samaa mieltä.!! Olen kokeillut kaverin muovista koukkua jo tovin aikaa erityisesti niskan ja hartian jumeihin (paljon istumista päivittäin). Hankin lopulta PRO mallin itselle ja on kyllä ihan eri luokkaa. Paljon jämäkämpi, parempi ja miellyttävämpi ote. Lisäksi vielä todella kätevänä lisänä pikkukoukku samassa eli kaksi yhden hinnalla! Jumit on helpottanu ja sama kaveri ihmetteli ääneen kuinka tyylikäs tämä PRO malli on

En tiedä parhaasta kun kokemusta on vain siitä komposiitista, mutta se on hyvä. Eikä se hinta ole mielestäni paha kun se ei todellakaan ole mikään kertakäyttölaite. Vaikkei se mitään high techiä olekaan, niin pidin itsestäänselvänä ostaa virallisen suomalaisen tuotteen kiinalaisten sijaan.

Sain tuon uuden Kipukoukku Pro mallin ja on muuten hyvä!
Kumpaakin kokeillut. Olen käytellyt tätä komposiittista Kipukoukkua työpaikallani jo monia vuosia sitten. Myöhemmin sain lahjaksi myös uuden parannellun Pro mallin.

Yllätyin kuinka paljon Kipukoukku Prota on saatu paranneltua vanhaan komposiittiseen Kipukoukkuun verrattuna. Heti ensimmäisellä kokeilukerralla huomasi uuden olevan selvästi jämäkämpi ja ulottuvampi sillä selkä ja hartiajumieni hoito onnistui aikaisempaa tehokkaammin. Myös ote on huomattavasti ergonomisempi ja muokattu mukavammaksi.

Kummatkin materiaalit ovat sinällään hyviä. Materiaalina puu on arvokkaan näköinen, koukun uusi muotoilu on todella tyylikäs ja laadukasta käsityötä. Skandinaavinen puuvaneri on tunnetusti ja selvästi lujaa laatua. Myös komposiitin materiaali on jämäkkää. Muovisen koukun harmitus on että se on hieman liukas pitää kiinni, erityisesti jos on vähänkään kostea tai märkä. Uudessa Pro versiossa varren pitoa on parannettu kiinnipitopinnalla ja varren päässä oleva pikkukoukku on estänyt otteen lipsahtamisen kokonaan.

Uusi kehittyneempi Pro malli yllätti näin korkealla laadullaan.

Yhteistyössä