....treffeille netissä tavatun kanssa....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja pliis

Vieras
olen nyt jonkun aikaa kirjotellut yhden miehen kanssa, ja tekis mieli tavata se ihan livenä, tuntuu mukavalta mutta tahtoisin tietää että toimiiko meidän "kemiat" kuitenkaan. kuinka nopeesti te ootte tavannu livenä? tää on mun eka kerta tälläsessä, enkä oikeen tiedä joko "uskallan" ehdottaa treffejä...
 
EN TODELLAKAAN USKALTAIS!! IHMISET VOIVAT ESIINTYÄ MINÄ TAHANSA NETISSÄ!! (tai ainaki, jos sovit treffit, ni ilman muuta sellaseen paikkaan missä on paljon väkeä) :)
 
Ukon kanssa tavattiin livenä kaks viikkoo sen jälkeen, kun oltiin netissä tutustuttu. Ja sillä tiellä ollaan oltu jo kolme vuotta. Jos mies tuntuu mukavalta, ehdota rohkeasti vaan tapaamista.
 
mä oon tutustunu mun mieheen netin kautta.Oltiin nähty toisistamme kuvat, juteltiin mesessä muutama viikko kun ekaa kertaa nähtii.Kumpikaan ei tapaamista oikeestaan ehdottanu, mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua,ehdotin vitsinä et tulee mun luo kun olin menossa kaverin juhliin.Ja sit se tuli :)
samana viikonloppuna sai meidän esikoinen alkunsa ja nyt syksyllä kun tapaamisesta tulee kolme vuotta niin syntyy meidän toinen lapsi.
Rohkeutta sulle!!
 
Rohkeesti vaan ehdottamaan. Sittenhän tiedät hankkiutua siitä eroon, jos ei miellytäkään. Itse oon aikoinan käynyt useammillakin netissä sovituilla sokkotreffeillä. Osa oli hyviä kokemuksia, osa huonompia.

Ootteko samalta paikkakunnalta? Jos ette niin mieti etukäteen haluatko sen tulevan sun kaupunkiin vai menentkö itse mieluummin hänen luokseen. Ehdottomasti ekaksi tapaamispaikaksi sovitte jonkin julkisen tilan kuten kahvilan. Jos osittautuu ettei teillä yhtään synkkaa pääsee sieltä nopeasti liukenemaan paikalta. Ja jos itse päätät lähteä reissuun, ilmota jollekin kaverille mihin olet menossa. Sitä kun on liikkeellä kaikennäköstä hiipparia...

Eikä ollu tarkotus pelotella sua. Se voi olla kivaakin. Ja ton oman miehenikin tapasi tällasilla treffeillä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
EN TODELLAKAAN USKALTAIS!! IHMISET VOIVAT ESIINTYÄ MINÄ TAHANSA NETISSÄ!! (tai ainaki, jos sovit treffit, ni ilman muuta sellaseen paikkaan missä on paljon väkeä) :)

juu ihan olis tarkotus julkiseen paikkaan sitten mennä. mutta kieltämättä oon totakin ajatellut...
 
Mä tapasin n. 30 miestä netin kautta ennenkuin löytyi SE mies.
Osan kanssa kirjoiteltiin pitemmin osan lyhyemmin.
Livenä kuitenkin vasta näkee tosiaan että synkkaako vai ei.

Reippalla mielellä vaan liikenteeseen ja ole oma itsesi !
 
kauheesti kiitoksia kaikille vastanneille! ehkäpä tästä uskaltaudun pian ehdottamaan tapaamista. ollaan eri paikkakunnilta ja menen ehkä mieluummin tapaamaan sitä sen omalle paikkakunnalle, tunnen kuitenkin sitäkin paikkaa jonkun verran, etten ihan heti sielläkään eksy.

peukut pystyynb
 
Jpe ja tässä miten minä tein mitä en suosittele ehkä kuitenkaan :)

Tapasin aviomieheni netissä, chätissä. Juteltiin ensin koko ilta, ilta vaihtui yksi ja neljän yöllä mies tuli minun luokse :)

Jep uhkarohkeeta, ehkä vähän turhankin... Mutta kaikki meni hyvin, suutelimme vasta aamulla. Nyt olemme naimisissa ja erikoinen juuri ilmoitti tulostaan :)
 
Me tavattiin parin päivän päästä kirjottelusta ja siitäasti ollaan oltu erottamaton pari :) kaks vuotta takana ja monta edessä:) on hommattu yhdessä talo lainoineen ja yhteinen muksu tuon mun esikoisen lisäks :)
 
Helmikuusta lähtien olen kirjoitellut ja jutellut tietsikan välityksellä miehen kanssa jonka tapaan eka kerran tänään. Julkisella paikalla tavataan ja joo: jännittää :)
 

Yhteistyössä