Tervetuloa uudet mukaan...
Kylläpäs mulla on ollu kiirettä tässä viimeaikoina. Mies kun on lomalla niin ei oo vapaa-ajan ongelmia mullakaan
Autotalli ja kivijalat sekä tallista että talosta saatiin maalattua viimeviikonloppuna. Nyt kelpaa taloa ja tallia ulkoapäinkin töllistellä kun on remontti niiltä osin valmis
Tänään sitten käytiin värisilmän pihakirppiksellä ostaan syksyä varten valmiiksi tapetteja. Tarkotus on olohuone ja meän makkari tapetoida. Oli niin halpaa se tapetti että aivan ihmetytti. 5?/ rulla. Samaten keittiöön löydettiin halvat laatat tiskipöydän päälle.
Tytön kanssa kaikki menee oikein kivasti. Viimeyönä tyttö veti 12 h unta putkeen =) Ite jo heräilin yöllä kuuntelemaan ja kerran jopa nousin ylös tarkastamaan et hengittääkö se. Aika kumma ettei sitä osaa rauhottua ite nukkumaan kun jotenkin pelkää et tytölle tapahtuu jotain. Koskakohan tää kätkytkuoleman pelko hellittää?
Muutenkin viime aikoina tyttö on nukkunu putkeen 7-9 h ja herää syömään ja sit viel parituntia unta. Oikein mukava et tuo tissimaito noin hyvin riittää et jaksaa nukkua
Meillä likka viihtyy useamman tunnin hereillä putkeen. Lattialla ollessa kääntyy mahalleen ja kovasti yrittää eteenpäin lähteä. Selällään leikkii paljon sillä häkkyrämobilella joka laitetaan pään päälle. Yrittää tarttua kiinni leluihin ja koviasti harjoitellaan muutenkin käden kordinaatiota. Tuijotetaan kättä ja tähdätään sitä sitten suuhun silmät kierossa. Aika hyvin se sinne jo osuukin.
Ja aivan mahottomasti raatailee. Saattaa yksikseenkin höpötellä pitkiäkin aikoja. Taitaa olla niin hurmaantunut omasta äänestään et oikein nauttii sen kuuntelemisesta. Ja on alkanu nyt jo puhumaan päälle
Nalle Herra on kiva juttukumppani kun sitä voi tuijottaa ja jutella. Jostain kirjasta luin että tavallisella nallella on jotenkin sellaiset kasvot että se stimuloi lasta sille juttelemaan. Ja ainakin meillä pitää paikkaansa.
Ääneen on tässä parina päivänä oikein nauranut. On se niin ihanan kuulosta =)
Aivan uskomaton miten nopeesti tyttö kasvaa. Jotenkin ei oo enää sellanen vauvan oloinen kun ei sylissäkään viihdy selällään. Koko ajan täytyy pystyssä tököttää tai jos yrität laittaa hänet makoilemaan syliin niin alkaa saman tien kampeamaan istumaan.
Koska muuten vauvat saavat alkaa istua? Ja miten se istuttaminen tulkitaan? Ja miten sitä sitten harjoitellaan?
Neuvolaan mennään torstaina tytölle rokotukset ottamaan. Ja me aikuiset mennään huomenna ottamaan hepatiittirokotteen tehostuksen. Kauheen kallista, mutta eipähän tarvi tämän jälkeen enää niitä ottaa.
Mulla on huomenna kans lääkärin aika kun tää flunssa ei meinaa ottaa parantuakseen. Luulen että on poskionteloihin mennyt. Josko ne lääkkeet sit parantais minut vihdoin.
Mulla taitaa olla ongelma... Tyttö ei huolinut maitopulloa tässä viime torstaina Isältään kun mie olin kampaajalla. Otti kyllä pullon suuhunsa, mutta heti kun maitoa tuli vähänkään suuhun niin alko irvistelemään ja pulautti sen pois. Ihan kuin se olis ollu ihan äärimmäisen pahaa. Sitten täällä oli huudettu siihen asti kun tulin kotiin. Ite kans yritin vielä koemielessä sitä pulloa tarjota, mutta ei kelvannut ei. pakastettua tissi maitoa se oli. Äidiltäni viimaksi sitä kyllä huoli, mutta isältään nyt sitten ei. Ajattelin et olisko se ollu jotenkin pahan makuista ja pitäiskö ens kerran kokeilla vaikka korvikkeella. Aika ikävä jos tyttö on minussa sitten niin kiinni etten mihinkään pääse kolmea tuntia kauemmaksi aikaa. Ei sillä et olisin nyt erityisemmin mihinkään menossa, mutta kuitenkin...
Varmaan joskus kuukauden päästä ehkä alotellaan jo maistelemaan vähän kiinteitä niin sitten parinkuukauden päästä mieskin voi tytölle sit syöttää jotain mun poissa ollessa. Mulla ei silleen ole kiirettä noiden kiinteiden kanssa kun tuolla reissunpäällä on niin mukavan vaivatonta antaa tissi suuhun. On saletisti tuoretta ja oikean lämpöistä
Kylläpäs tästä romaani tuli. Ite käyn päivittäin lukeen juttuja mut ei ihme etten kerkee kirjottaa jos mulla on joka kerta näin paljon asiaa =)
Nyt taas kotihommien kimppuun ennenkuin tyttö herää päikkäreiltä... Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
Kojo ja Noora (melkein 3 kk)