Heipparallaa :wave:
Mä en nyt jostain syystä pääse tohon viimeiselle sivulle, mutta koitan, jos tämä kirjoitus kuitenkin onnistuisi ja pääsisin sitten sinne
Kojo :flower:
Onnea Nooralle ensiaskeleista :flower: :hug: Kyllä tuntuu haikealtakin, kun meidän vauvelit kasvaa niin hurjaa vauhtia...
mennis minulla vähän tuollainen sama asenne, että lapsille sattuu ja tapahtuu... Eli en pitäisi sinua huolettomana äitinä
Kaikkea ei pysty estämään, vaikka kuinka haluaisi. Nyt en kyllä ehdi koko ajan juosta lasten perässä, mutta en kyllä tehnyt sitä esikoisenkaan aikana, eli kyllä se taitaa olla luonnekysymys
Tiitteräinen, paranemis :hug: teille! Minun äitipuoleni on kanssa Tuppermyyjä ja kertoi, että nokkamuki tulee uudelleen markkinoille! Huippua! Se on tosi kätevä kapistus
Helinä-83 tuoksuttelin kyllä sitä suklaatuoksua siellä kutsuilla, mutta en oikein tykännyt... Oli minusta niin voimakkaan tuoksuinen :/ En tiedä sitten miltä tuoksuisi, kun sitä polttaisi. Tykkäsitkö sinä siitä?
Aika hurjalta tosiaan kuulosti, että kätilö on kieltänyt kertomasta synnytyksestä... :hug: Mutta tekstisi perusteella kuulostaa, että olet kuitenkin aika sinut asian kanssa, vaikka varmasti paljon on vielä selvitettävääkin. Ja tietysti kun uusi synnytys joskun lähestyy, niin varmasti kaikki muistot tulee toisellatavalla pintaan, silloin on varmasti hyvä käydä juttelemassa asiasta hoitohenkilökunnan kanssa.
lobelia-80 siivouksesta kyselit :saint: Minä en ole kyllä mikään himosiivoaja :ashamed: Kärsin kyllä sotkusta ja epäsiisteydestä, mutta mistä saisi ne ylimääräiset tunnit ja kädet :/ :headwall: Yritän kyllä pitää sellaisen perussiisteyden, ettei koti pääsisi ihan hirveäksi lääväksi, välillä se ei onnistu.. Imurointia tulee tehtyä useita kertoja viikossa, kun leivänmuruja ja pölyä tulee tosi nopeasti lattioille. Lattioiden pesuahan inhoan, joten sitä teen harvemmin. Minulla on kyllä sellainen yksi juttu, mistä yritän pitää kiinni, eli iltaisin laittelen tavarat paikoilleen, viikkaan viltit sohvan reunalle, jos ne on olleet majaleikeissä ja suoristan sohvatyynyt. Tiskaan astiat ja pyyhin kaikki pöydät. Aamuisin on ihanaa herätä, kun nämä yhteiset tilat on kunnossa. Lasten huoneissa saattaa lelut vähän jäädä levälleen. Tiitteräinen taisi tehdä samalla lailla tuon illan kanssa, että järjestät paikat illalla kuntoon.
Moonlight-80, paranemis :hug: teillekin
Tänään mulle taisi iskeä joku salama päähän
Eilen illalla nimittäin jo päätin, että tänään meillä siivotaan :saint: Säätiedotus lupasi niin hyvää pakkaskeliä ja lattioilla nuo mehutahrat ja muut mössöt alkoi niin sieppaamaan, että siitä se sitten lähti. Aamulla kun herättiin, niin vein heti matot ulos ja imuroin koko kämpän. Maijan ollessa päikkäreillä sain luututtua ja tein oikein veden sankoon ja pesin seiniä ja ovia
No se ei kyllä kuulu yleensä siivoukseeni
Mutta kun se draivi tulee päälle, niin sittenhän se on tehtävä!
Nyt on ihana olo, kun
vielä on puhdasta ja siistiä
Miten siivouksen jälkeen voikin tulla näin hyvä fiilis? Vähän kuin olisi kiskaissut kunnon lenkin
Esikoinen halusi, että paistetaan vielä illalla lettuja
Kun saapuu uintitreeneistä, niin pääsee paistohommiin, taikinan tein jo tekeytymään jääkaappiin. Ja illallahan tulee sitten vielä Selviytyjät, meidän lemppariohjelma
Mutta nyt täytyy mennä, sisko tuli käymään ja pitää näyttää hänelle koneelta yksi juttu :wave:
Ai niin,
vilmis minäkin olen välillä ajatellut, että pitäisiköhän kuitenkin kirjautua sinne kerhoon. Uskon ja itse asiassa tiedänkin, että minut on täältä tunnistettu ja pinoamme luetaan ahkerasti taustalta
Mutta ei se toisaalta haittaa minua, kun ei ole oikein mitään salaisuuksia
Toisaalta olisi kuitenkin ihanaa kirjoitella "vain" meidän omalla porukalla
Olisiko muut halukkaita siirtymään suljettuun kirjoitteluun?
Parasta aikaa ja Maija :heart: