Lyrae, ei mulla imetyksen lopettamisessa ole oikeestaan muuta syytä, kuin että haluan mun oman elämän takasin Tarkottaa sitä, että voin lähteä reissuun yöksi ilman rintapumppua ja pumppauksesta huolehtimista, voin täysillä laihduttaa viimeset raskauskiloni pois, voin aamuisin nukkua pitkään heräämättä imetyksen takia (kun mies hoitaa aamun lasten kanssa, minähän oon nyt vuoden ollut se aamuherääjä...). Mä oon ens viikon viikonloppuna esim. lähdössä Hesaan esikoiseni kanssa hänen kumminsa luo ja nyt helpottaa paljon, kun ei tarvi enää miettiä imetystä sinä aikana. Samaten alotan nyt tiukan laihdutuskuurin, mulla on aina raskaus tuonut kiloja niin, että imetysaikana ne kaikki ei iteksiin lähde vaan loput 5 kg on ite laihdutettava. Ja periaatteestakaan en imetyksen aikana lähde laihduttamaan, vasta sen jälkeen. Niin ja tosiaan olisi ihan kiva nyt 5 vuoden jälkeen saada pikku hiljaa nukuttua aamuisinkin, niin että mies ottaa aamuhoitovuoron ja oikeesti saan nukkua vaikka ysiin asti ilman heräilyjä.
Mulla on toi vuosi ollut aina tähtäimessä ja tän kolmannen kanssa pääsin lähimmäksi sitä Ekan kans oli 9,5kk, tokan 10kk. Lisäksi nyt näyttää selkeesti olevan aika meidän vauvan lopettaa imetys, pitkään on ollut tää kerran päivässä enää ja vaikka haikeeta itelleni onkin tämä, niin teen sen silti nyt hyvillä mielin. Ehkä tässä on osana haikeutta sekin, että vauvasta tulee nyt taapero ja uusi kehitysvaihe alkaa...
Mulla on toi vuosi ollut aina tähtäimessä ja tän kolmannen kanssa pääsin lähimmäksi sitä Ekan kans oli 9,5kk, tokan 10kk. Lisäksi nyt näyttää selkeesti olevan aika meidän vauvan lopettaa imetys, pitkään on ollut tää kerran päivässä enää ja vaikka haikeeta itelleni onkin tämä, niin teen sen silti nyt hyvillä mielin. Ehkä tässä on osana haikeutta sekin, että vauvasta tulee nyt taapero ja uusi kehitysvaihe alkaa...