Pitkästä aikaa on energiaa kirjoittaa tänne. Olen ollut kamalan väsynyt hektisten työpäivien ja omien lasten kanssa touhuamisen jälkeen. Mies tekee meillä vuorotöitä, ja on lähes aina illat joko töissä.
Onnea kaikille ultrakuulumisista! Mullakin on enää vaja viikko ultraan, aika on kulunut kovin nopeaan. Vaikka sydänäänet kuuluivat 10+0, on olo vieläkin epäuskoinen. Maha on kasvanut ja ihan viikossa tullut 2 kg lisää
. Täytyy vähän koittaa hillitä tätä. Turvotusta tuntuu olevan paljon ja maha ei toimi hyvin, mutta myös väsymys on välillä saanut mut lysähtämään illaksi sohvalle..
.
Meillä on isänpäivälahjaksi lasten hoidoissansa tekemät jutut, isille uusi lompakko (vanhasta tippuvat jo kolikot
) ja kirje valmiilla pohjalle, jonka nappasin töistä mukaan. Kirjeessä on lauseita tyyliin "Tykkään isistä, koska... / "Isillä on taskussaan...". Eskarilainen saa kirjoittaa tyhjiin kohtiin sanat. Tein töissä "oman työn ohella
" kirjekuoren näille ja isi saa sitten su postia. Lisäksi leivon sitruunasuklaa -juustokakun, se oli miehen oma toive.
Mies on tietty ison osan sunnuntaistakin töissä, mutta ehditään pieni hetki viettää yhdessäkin
.
Niin, ja tervetuloa uusille! Mä voisin viikon päästä liittyä fb - ryhmään, jos ultrassa kaikki hyvin!
Jännä nähdä, tuleeko siellä tuttuja vastaan
. Pahoittelut kamalista kirjoitusvirheistä, puhelin ei tee mun kanssa kovin hyvää yhteistyötä
.