Ihanaa joulupäivää kaikille <3
Jouluaatto meni niin putkeen kuin mahdollista. Ensimmäistä kertaa miehen lähipiiri oli tässä meillä aaton. Miehen mummo kuoli viime joulun pyhien aikaan, siellä ehdin viettää ensimmäisen ja viimeisen kerran joulua.
Aika ihmeellistä oli ajatellakin, kun miehen setä kertoi viettäneensä äitinsä (mieheni mummon) luona 50 joulua ja oli todella otettu siitä että nyt kutsuimme heidät meille. Kaikki olivat tunteneet olevansa hieman huolissaan, missä tätä ja tulevia jouluja vietetään. Kymmenen aikuista meitä oli nyt kaikenkaikkiaan..
Meillä kun on nyt tilaakin ihan hyvin.
Nyyttärimeiningillä mentiin, eikä stressiä ollut itsellä yhtään vaikka emönnöin ja olin vielä töissä koko viikon ja iltavuoroissa. Yllättävän hyvin sitä ehti kaikki valmistelut kuitenkin tekemään.
Tänään vielä kestitään veljeni perhettä, sieltä 6 lasta tulossa ja omat kaksi muksua
ja miehen ystävä lapsineen ehkä tulevat kylään.
Mulla oli tosiaan neuvolalääkäri tällä viikolla. Lääkäri oli sympaattinen ja ultrattiin myös. Sukupuolta ei näkynyt selvästi joten sen puolesta sanoi, että jos pitäis veikata niin tyttö, koska selkeästi jalkovälissä ei näkynyt mitään
Olis sitten kolmas tyttö minulle
Mutta 3.1 ru, sitä odotellaan seuraavaksi.
Väsymystä on ollut, mutta hb kuitenkin 133.
Kilpirauhasarvot täytyy käydä kontrolloimassa uudelleen, jahka kerkiää...
Eilen illasta pullahti taas napatyrä/arpityrä esiin ja oli lopulta tosi kipeä. Yö meni kyllä katkonaisesti kun en kyljellään pystynyt olemaan, koska paine kasvoi ja tyrä tuntui kipeältä. Vasta aamulla 9 aikaan jaksoin painaa sen takaisin(meni 15min) ja sitten sain nukuttua vielä 1,5h. Onko muilla
tyrävaivaa??
Rennosti alkaa tämä joulupäivä, miehen kanssa ehditään olemaan kaksin 14 saakka kunnes lapset tulevat isältään ja sitten 15 jälkeen vieraat.
Ihanaa tämä jouluaika
niin monta vuotta olen töissä joulut viettänyt, nyt osaa kyllä arvostaa näitä vapaita
Eikä tarvitse ainakaan pariin seuraavaan vuoteen mietttiä, olenko joulun töissä vai kotona
Voikaahan paksusti ja olkaa rennosti, syökää paljon ja nauttikaa
Masu 18+6