Heippa pinoon. :wave: Jospa varovaisin mielin liittyisin joukkoon tummaan. Jonkin aikaa olen lueskellutkin jo teidän juttuja, mutta tänään ar-ultran jälkeen uskaltaudun mukaan.
Ultrassa siis näkyi pienen pieni ihmisen alku, joka vastasi viikkoja 6+2. Syke näkyi kuulemma selvästi. Itse laskeskelin ovulaatiosta, että viikkoja olisi 6+4 eli close enough.
Kolmatta siis odotellaan meille, kuopus on parin viikon päästä vuoden ja esikoinen 3v. Imetän vielä ja synnytyksen jälkeen on ollut vain kahdet menkat ja kierto sekaisin kuin seinäkello, joten virallisesta lasketusta ajasta ei ole mitään hajua, mutta mennään nyt tuon ultran mukaan. Eli näin menis.
5.5. / _Lumi_ / 32v / 3. lapsi / JS
Yksi km on mulla takana, mutta en jaksa sitä nyt stressata. Ei ole omissa käsissä se, joten mennään nyt niin kuin olisi vauva tulossa ja murehditaan sitten, jos murehtimista tulee.
Heti ekana pisti silmään, että mukana on aika monta
Jorvissa synnyttävää. Hei vaan ja ehkä päkistetään vauvoja maailmaan yhtä aikaa.
Lisäksi mieltä lämmitti nähdä
macy gray täällä.
Muistan sun nimimerkin hyvin kun aiemmin lueskelin paljon kuumeilupuolta. Miten ihanaa, että olette plussanneet ja vielä luomusti!
Samoin
Tillu79:n kanssa muistelen ehkä kirjoitelleeni samassa km:n jälkeen plussanneiden ketjussa? Ainakin nimimerkki on tosi tuttu. Muistanko oikein, että teillä oli aika hurja raskaus ekan kanssa? Paljon vuotoja ja synnytyskin vielä meni melko jännäksi? Tai sitten mulla on nimimerkit pahasti sekaisin.
Varsinainen palstastalkkeri minäkin.
opcorn:
Ja sitten muutama nikki vaikuttaa tutulta. Olisikohan muita Lokakuiset 2012 pinossa kirjoitelleita?
Iit84 ja
Wasabi?
Oireita mulla on tällä hetkellä vähitellen voimistuva oksetus. Välillä iltapäivisin jo aika kovaakin kuvotusta. Onneksi olen kotona muksujen kanssa hoitovapaalla eli voin ulkoilla ja syödä jatkuvasti. Töissä tietokoneen äärellä tuo pahoinvointi on aika tappavaa... Muuten väsyttää ihan tolkuttomasta (mikä voi toki johtua yhtä hyvin myös x-kertaa yöllä heräilevästä kuopuksestakin). Lisäksi maidon tulo väheni todella huomattavasti heti plussasta. Mutta ihan hyvin se vielä riittää muutamaan imetyskertaan vrk:ssa. Ai niin, PINNA ON NIIN KIREELLÄ! Se olikin eka asia, mikä sai mut epäilemään raskautta.
Uusi keskustelu, olisi musta kiva tehdä joka kuukaudelle. Näyttäisi olevan "talon tapa" ja sitten voisi kuukausittain vaihdella päivittäjää, jos tarpeen. Ettei kävisi yhdelle liian raskaaksi. Mutta en toki ala kiukuttelemaan, vaikka yhdessä ketjussa pitäydyttäisiinkin.
Fb-ryhmään en näillä näkymin aio liittyä. Esikoisen kanssa olin ja meillä on edelleen kiva poppoo siellä, mutta fb on jo nykyisellään mulla sellainen aikasyöppö, että oksat pois. Ja jutustelen muutenkin mielummin näin "kasvottomana", joten ainakin mun höpöttelyjä saa täältä 2+lta lukea (toivottavasti) raskauden loppuun saakka.
Tulipas asiaa runsain mitoin. Lisää myöhemmin. Hyviä vointeja kaikille!
Lumi & Sintti 6+2