sallamaria: En miekään meinannu täältä kadota mihinkään
Uhrauduin jopa eilen tekemään jotain jopa kodin ulkopuolella ja samantien venähti aamu neljään asti
Ei hyvää päivää..
Itte ei oo vielä tarvinnu ihan oksentaa oksentaa, mutta huonoa oloa päivästä toiseen ja vielä kun tämä flunssa, niin entistä pahempi olo
Saspa: En tiiä muista, mutta aikasemminki tähän vastasin ja vastaan uusiks, päivitellään vaan tätä täällä
Aunilotta: Aikaisempiin viesteihin, että joo nii mieki oon aatellu että ne on tavallaan eri prosessia, mutta ainahan se pelottaa
Ja sen verran oon rynniny, että tilasin muutamaks kuukaudeks lehen, että voin vähän opiskella juttuja. Ja sorruin ostamaan maailman sulosimman unipussin..
Mutta enempää en aio vielä hankkia, koska edelleen se pelko, että jos käy jotain :/
Jos ootte kertonut joillekin tästä raskaudesta, niin minkälaisia reaktioita sieltä on tullut?
Meillä kerrottu nyt vanhemmille ainakin, paitsi miun isälle ^^' Ja parhaalle ystävälle tottakai mainittu, kun kyseinen henkilö samassa tilanteessa paitsi reippaasti pidemmällä. Sitten miekkonen on kertonut myös joillekin hyville ystävilleen.
Ystävät suhtautu rempseesti ja onnitteli heti.
Anoppi on aivan kamala ja tällä hetkellä ajatuksenani on, että haluan pitää lapsen kaukana siitä
Nyt seuraa kamalaa kielenkäyttöä: Eilenkin tuli vittu silittelee miun mahaa ja höpötteli, että täällä on mummon kulta ja voi miun raskausmassua? MITÄ HITTOA OIKEESTI NAINEN? Ei yhtään ahistavampaa voi olla..
Appiukko oli vaan sillei, että meinataanko eläintarha hommata, kun meillähän koira ja kissa täällä..
Huumorilla siis, se on kunnon äijä
Ja miun oma äiti oli sillei, että olis toivonu että saan koulut käytyä loppuun ja muuta, ja vannotti miettimään vielä tarkkaan jne. Sano kuitenkin loppujenlopuks, että kaikesta aina selvitään ja äänensävy kuulosti siltä, että siellä puhelimen toisessa päässä se hymyili
Muille en uskallakaan kertoa itse, ja muille kerrotaankin vasta sitten kun kriittinen vaihe on ohi.. Isoveljet varmaan loikkaa kurkkuun kiinni.. Siis on kauheeta, miten voi pientä ihmistä pelottaa niin paljon tällaisen ilosen asian kertominen :/
Ja eihän se muuten pelottais, mutta kuten aikasemmin joskus jotain oon sanonu jossain viestissä, ni meiän sukulaisilla aika kovat kriteerit siihen, että mitä pitää olla pohjalla kun rupee sitten äidiks jne. Tosin oon aina tähänkin asti ollut meiän suvun musta lammas muutenkin kaikessa, joten pitäähän perinnettä jatkaa
Niijoo ja voisko joku vähän antaa osviittaa siihen, että mitä nyt tulevaisuudessa pitää hommata? Ja mistä sais sellasen sopusuhtaseen hintaan näitä tarvikkeita, välineita ja muita?
Ja inhottaa kun nykyään kaikkialla on niitä rattaita.. No rattaita nimenomaan, missä siis kun lapsi laitetaan kyytiin niin se on sinne menosuuntaan päin ja sellanen hassun mallinen..
Ku ite haluan sellaset perus vaunut, mitä työnnellään ja vauva on sinuun ittees päin (ja sitten jossain vaiheessa ois ehkä mahollista muuttaa systeemi sellasiks rattaiks tavallaan, vai onko ees sellasia?).. Kyl työ vissii tiiätte mitä tarkotan