iltaa =)
Terwetuloa uudet =)
ja voi ei kun huonoja uutisia taas tullut, pahoittelut suuret :hug:
mä tiedän että tämä ei lohduta mutta joskus mulle joku on sanonut että luonto korjaa omansa pois. =( vaan millä sen saisi selvitettyä, tuskin millään. mutta elkää vaan luopuko toivosta :hug:
ah, täällä on ollu taas niiiiin paljon juttua että mistähän sitä alottaas
ja tämä mun muisti kun ei taaskaan ole terässään
Lemmikeistä täällä on ollut puhetta näemmä, mulla on kissa ja koira. koira on sakemanni ja kissi sisäkissana. Autona mulla on grand voyager ja siellä on hyvin tilaa takana koiralle mutta tosiaan nyt miettinyt että jos sitä ostais tupla rattaat että mitkähän sitä ostaa että jää koiralle makuu tila.. noh, ehkäpä tämäkin selviää ajan kanssa. enemmän mä murehdin sitä että kuinka saan koiran käytettyä tarpeillaan vaikka rivarissa asustelenkin.. mutta eihän se taas ole kuin sopeutua koirankin uuteen =)
pahoinvointi alkaa helpottamaan mutta nenään käyvät hajut kyllä laukaisee välittömästi pahanolon. tuo koko ajan syöminen auttaa aika paljon.
nt seulasta mä nyt sitten päätin ottaa sen. maanantaina kävin luovuttaas 4 putkea verta, siis ottivat tän perus spr:n myös, ja sitten 31.päivä on nt ultra, ja voi venäjä kun jännittää jo nyt
neuvola käynnit on tosiaanin vissiin paikkakunta kohtaisia kun täällä on lueskellut teidän juttuja ?
omaa napaa
aika menee nopeaa jestas.. siis mulla vaihtuu jo huomen 11 VIIKKO ja täten 12 raskausviikko.. mihin ie tämä aika menee :S no onneksi tosiaan olot on helpottaneet väsymystä lukuun ottamatta. vaan en tiedä vaikuttaako tämä ressi tilanne kariutuvassa suhteestakin tuohon väsymykseen. "mies" oli tässä muutamia päiviä ja huomasin itsestäni että SE TUNNE on hävinnyt. oli oikeastaan aika järkyttävää huomata itsekkin se. juttelin neuvolassa viime viikolla kovasti tästä raastavasta tilanteestani ja hän oli kans sitä mieltä että olisi niin raskauden kuin oman jaksamisen kannnalta hyvä saada jonkunlainen ratkaisu piakkoinkin. enää olisi se vaikein edessä varmaankin, eli kertominen asiasta ja kaiken pahan alkaminen varsinkin ja sen kestäminen. no mut se siitä..
repäisykipuja on nyt tuntuillut jonkun verran mutta ne helpotti kovasti kun käytiin uimassa ja ah oli niin levollinen olo =) ainoana miinuspuolena sanoisin että olis pitänyt ottaa banaani ja jotain leipää ja mehua mukaan että olis saanut heti syödä.
mutta heti huomenna saan kaikille oloille ja tuntemuksille vastinetta, toivottavasti, lääkäri neuvolan merkeissä. jännittää tuokin kovasti mutta luotan että menee hyvi =)
mutta hei tälläistä täältä
ihanaa odotusta kanssa odottajat ja toivottavasti meidän olot helpottaa kaikilla ja saadaan rueta nauttimaan.
Saspa ja tirriäinen 10+6