Pahoittelut menetyksen kohdanneille!! :hug:
Viimeks kirjottelin siitä, että
olin tipassa ja sokerit oli tosi koholla ja mietin, että onko mulle annettu sokeria ja niinhän siinä kävi, että olin alkuun saanu
väärää tavaraa. Hienoo. No nyt varmuuden vuoks mittailen sokereita, jotka on ollu ihan normaaleja. Eli mulle piti antaa tippa, joka sisäsi kaliumia, sainkin sokeria...
No ei se mitään. Koska jouduin käymään maanataina sit neuvolassa hakeen noi sormenreijitysvälineet, kysyin, että voisko niitä
sydänääniä yrittää kuunnella... Oli täti tosi vastahakonen ja vannotti, että en saa saada kohtausta, jos niitä ei kuulu, koska ne ei yleensä kuulu näillä viikoilla... Ne löyty
HETI :heart:
Perjantaina olis
ultra ja miehen kanssa mennään innoissaan sinne!
Mulla on
huonotolot alkanu pikkasen
helpottaan. Tipassa käynnin (ja oikeen nesteytyksen) jälkeen, oon oksentanu vaan joka toinen päivä. Vaikka oon voinu huonosti kyllä, mutta energiaa on pikkasen enemmän tehdä ja touhuta, kun ei alota aamuaan yrjöömällä. Pitää vaan pitää taukoja touhutessa, kun heti jos tekee liikaa, tulee oksettava olo ja alkaa kakomaan. Mutta hiljaa hyvä tulee
Ostoksista: Housut vaihtu jo rv7 odotuspöksyihin, koska a) mulla oli sellaset tallessa mun ekasta raskaudesta b) kun mikään ei kiristä tai paina, oksettaa vähemmän c) ei oo toivookaan, että mahtuisin mun normihousuihin ton turvotuksen takia!!
Joten kävin hakeen toiset mammapöksyt ja oon ostanu yhden supersöpön bodyn... Ja takkiostoksille pitää varmaan mennä kohta, koska mun
tissit ei mahdu kohta mun talvitakkiin!!
Terv. Voimaantuva kukkurukuu 9+5