Toukokuussa 2012 plussanneita?

Raskaustesti näytti eilen kahta viivaa. Aivan mahtavaa! Itselleni 3.lapsi tulossa, tosin viime raskaudesta jo kymmenen vuotta. Ikää nyt 33-vuotta itsellä. Mielenkiintoista nähdä näyttäytyykö asiat erilaisina kuin kaksikymppisenä.
Kuinka löydän muita toukokuussa plussanneita? Anteeksi noviisiuteni, ei ole tullut pyörittyä aiempien raskauksien tiimoilta netissä.
 
Täällä plussattiin pari viikkoa sitten. Ikä 38 ja nyt 4. lapsi tulossa. Edelliset lapset 18,16 ja 11-v. Isännän kassa tuli mielenhäiriö ja meinattiin että kesä kokeillaan tärppääkö ja niinhän tässä kävi että heti tärppäsi.
Tunnelmat vaihtelee päivittäin ja eniten ehkä jännittää lasten ja omien vanhempien reaktiot...meinattiin että kerrotaan vasta ekan ultran jälkeen kun saa varmistuksen että masussa tosiaan on joku kotona ja siellä kaikki hyvin =)

TK73 ja mini nelonen 5+6
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tein positiivisen testin viime viikolla ja ikää on 32v. Tämä on myös minun 3. lapsi, tyttäret ovatkin jo 7v ja 9v. Tuntuu todellakin, että on ihan uus juttu. =) Kyselinkin juuri tuossa ystävältäni joka sai toukokuussa vauvan ja hänellä on myös 3. lapsi ja isolla ikäerolla tämä viimeisin, että miltä se tuntuu nyt olla äiti. Hän sanoi, että on sellainen rennompi, ei niin hötkyile ja panikoi joka asiasta. Kait se on sitä iän ja kokemuksen tuomaa varmuutta.

Jännityksellä odottaa taas kaikkia raskausajan juttuja! :heart:

Selma_ 5+1
 
Minä tein posittiivisen testin 13.5.2012 vaikka kuukautisten piti alkaa vasta 18.5.2012. En vaan jaksannut odottaa. Tämä on minulle jo neljäs raskaus ja laskettu aika on 20.01.2012. Eli nyt on alkoi rv 11. Edellisesta raskaudesta on jo 10 vuotta ja tää tuntuu kun olisin ensimmäistä kerta raskaana. Viime vuonna tuli otettu avioero ja yllättävän nopeasti tapasin nykyisen kumppanini. Aluksi sovimme että yhteisiä lapsia meille ei tuu koska minulla on jo kolme ja avomiehelläni on myös 3 lasta. Vuoden alussa keskustelimme asiasta ja päätimme että yksi yhteinen lapsi olisi kuitenkin tervetullut. Tiesin olevani raskaana mutten uskonut siihen asti kunnes viime viikolla tuli käyty ekassa ultrassa. Nyt tulee joka päivä katsottu kuvia jotka saimme ultrasta mukaan. Samalla kävimme veriseulonnassa ja ensi viikolla pitäisi tulla vastaukset. Toivottavasti kaikki on hyvin!! Olen yrittänyt käydä netistä lukemasta lisätietoja raskaudesta mutta täytyy sanoa että aika paljon on keskusteluja raskauden ajan keskeytyksistä. Siitä tuli itsellekin negattiivisia ajatuksia ja pelkoja. Nyt yritän etsiä posittiivisia ajatusia :). Seuraava neuvola on tasan kuukauden päästä ja ultra 9 viikon päästä - niitä aikoja odotellessaan :)

Helena rv11
Lohja
 

Yhteistyössä