Minusta siinä sairaalassa olleessa kansiossa olleet laput oli tulostettu tuolta sivuilta (ainakin ohjeet näytti ihan samoilta) kuin minkä
Mokka linkitti. Joten jospa niissä on ihan oikeasti perää kun kerran sielläkin esitellään asiaa
Täytyy varmaan alkaa koittaa noita pisteitä painella, kun viikotkin jo riittäis ja ihan hyvin voisin jo synnyttää. Tosin tää hengitys olisi ihan kiva saada kuntoon ennen synnytystä - mua kun ahdistaa ihan kamalasti, joka keväinen vaiva. Nenä on niin tukossa ettei sitä kautta saa ilmaa ollenkaan
Naralle tsemppiä polikäyntiin :hug: Täällä peukut pystyssä ettei vauva olisi kovin iso. Ja toivottavasti asioihin tulee selvyyttä, käynnistys- ym. juttuihin jotka vaivanneet. Varmaan se selvyys rauhoittaisi mieltäkin kummasti ja loisi uskoa että ihan varmasti selviät tälläkin kertaa synnytyksestä
Mä en ole
taikauskoinen ollenkaan. Luulen että tulisin hulluksi jos vielä miettisin etten voi jotain tehdä valmiiksi että se tietäisi huonoa onnea :snotty:
Horoskooppeihinkaan en usko. Mutta voi niissä sen verran olla perää, kun itse olen kalat ja tykkään vedestä
Mua se rauhoittaa, auttaa kipuihin, mm. supistuskipuihin edellisessä synnytyksessä. Siksi toivoisinkin pääseväni ammeeseen tällä kertaa!
Hienoa ettei
Toukotytsyn vauvaa tarvinnutkaan houkutella kääntymään =) Painoarvio muutes melkein sama kuin meidän vaavilla, sunnuntaina eli rv 37+2 2,9kg
MayaXs: Joo oon ihan samaa mieltä, että kotiympäristö on PALJON rauhoittavampi kuin sairaala. Ei ole kiva et siellä joutuis unilääkkeiden voimalla nukkumaan. Valoa ja ääntä niin paljon etten minä ainakaan siellä osaa nukkua. Ja sit kun vielä ikävöi kotiin ja esikoista ja tietty miestäkin :heart:
Hienoa juttu että sullakin
Syzyanne paineet tasoittuneet! Mulla on nyt tuon turvotuksenkin suhteen helpottanut sen verran, ettei ihan yhtä paljoa sitä ole kuin eilen. Ehkä se tosiaan on auttanut, kun olen yrittänyt noudattaa läärin ohjeita, eli turhat seisomiset ja kävelyt pois ja kotihommia ei saa tehdä. Tänään oon suurimmaksi osaksi vaan ollut pitkällään tai istuillaan, leikkinyt ja täyttänyt kerran tiski- sekä pyykkikoneen :saint:
Niisku-Rouva: Voi tuo on niiiiiiiin ärsyttävää kun yli-innokkaat sukulaiset/tutut utelee joka päivä joko joko joko joko :kieh: :headwall:
Itellä oli just sellaista esikoisen odotusaikaan. Kymmeniä kertoja päivässä sai vastata samoihin asioihin ja se oli ärsyttävää kun oltiin kaikille sanottu useamman kerran että ILMOITETAAN SITTEN KUN VAUVA ON SYNTYNYT! No ei vaan menny kaikille perille. Sitten kun vauva syntyi meitä kävi katsomassa sellaisetkin ihmiset jotka ei muuten mitään yhteyttä joulukortin lisäksi pidä, ei koskaan käyneet meillä tms.
Tällä kertaa ei noille "pahimmiksi" utelijoiksi tiedetyille olla sanottu laskettua aikaa, vaan pelkkä toukokuu vaan
Mutta onneksi muutenkin (ainakin vielä ) oon välttynyt kovin inhottavilta uteluilta, ehkä se on vielä tulossa B)
Tuolla sairaalassa mihin nyt oon menossa on rajoitettu vierailut niin että synnyttäneitä saa käydä katsomassa vaan isä ja sisarukset klo 20 asti ja isovanhemmat klo 17-19 välisenä aikana. Ja huoneisiin ei mitään asiaa isovanhemmillakaan, vaan käytävällä treffataan jos treffataan. Muuten ei tuo mua haittaa, mutta olisi kiva jos minun siskot saisivat tulla sairaalassa käymään, isosisko sanoikin että taitaa rikkoa tuota lakia ja tulla! Ja kun mun vanhemmat tulee niin on aika typerää jos joutuisivat jättämään mun 11v. pikkusiskon jonnekin :xmas:
Toisaalta sairaalassa vierailuissa on se hyvä puoli, ettei puolitutut oletulossa heti kotiuduttua kotiin käymään vauvaa katsomaan, jos saisivat käydä sairaalassa.
Toivottavasti
Thereanin vauva sekä muut jotka vielä väärinpäin kääntyisivät :hug:
villahousulle ja perheelle lämmin osanotto :hug: Varmaan isomummo katselee sieltä jostain pilven reunalta teidän pikkuista :heart:
Nuo unet on kyllä jänniä joskus
Mä näin esikoista odottaessa, silloin lopussa kun olin jo sairaalassa, sellaisen unen jossa poika syntyi ja osasi kävellä ja puhua valmiiksi. Ja mä olin ihan
että miten mä en saanutkaan vastasyntynyttä vaan taaperon
Nyt en ole juuri omasta vauvasta unia nähnyt, mutta muutaman kerran sellaista unta että
villahousu synnytti tytön ja kirjoitti täällä ettei voi uskoa sitä todeksi vaikkei vauvalla pippeliä ole vaan selvä tyttö