Moi pitkästä aikaa!
Meillä oli muutto ja ongelmia nettiyhteyden kanssa + vaikka mitä muuta kesämenoa, joten en ole ikuisuuksiin täällä käynyt. En vielä jaksanut kauheasti lukea kuulumisia, mutta Sompio taisi kysellä sormuksista. Mulla sormien turvotus laski synnytyksen jälkeen parissa viikossa.
Meillä on elämä mennyt ihan mukavasti neidin kanssa, josta tuli Maisa. Ainoa suuri murheenaihe on ollut se, että neiti meni tissilakkoon vajaan kuuden viikon ikäisenä ja nyt syödään vaan pullosta. Omaa maitoa kyllä riittää ihan hyvin, mutta onhan se epäkäytännöllistä pumpata ja syöttää pullosta, kun olisi nämä luonnon omatkin säiliöt matkassa.
Onko muilla alkanut menkat? Minulla alkoi sunnuntaina ja se jotenkin hämmentää. En tiedä onko neuvolasta saaduilla Cerazette- pillereillä osuutta asiaan. Joka tapauksessa pumppaan maitoa 5- 7 krt/vrk, mutta näköjään se ei riittänyt pitämään mekkoja poissa. No, ei kai tämä mitään erikoista ole.
Seksielämää on täällä viritelty pikkuhiljaa. Eka kerta oli aika tuskallinen, mutta pari viimeisintä kertaa ovat olleet jo ihan mahtavia. Pitää vaan muistaa käyttää tarpeeksi liukkaria.
Oma paino on laskenut mukavasti, enää pari extrakiloa. Toki ennen raskautta olin paljon lihaksikkaampi kuin nyt ja lihashan painaa enemmän kuin läski. Täytyy aloittaa ihan kunnolla urheilu viimeistään syksyllä. Siis en ole bikinikunnossa, kauhea taikinamaha ja muutenkin löllöolemus. Ostin kesäkuussa kauniin ja aika arvokkaan uimapuvun, mutta sitäkään ei ole tullut käytettyä...
Maisa on tosiaan ihana hymyileväinen neiti. Sylikissa tietysti ja mielelläni pidänkin, kun ei sitä imetyksen läheisyyttä enää päästä kokemaan. Paljon olen kantanut myös liinassa, joten olen innostunut käyttämään. Manducahan meillä on myös, mutta jotenkin pienen kanssa liina on tuntunut paremmalta. Ostin Tricot Slenin alennusmyynnistä, oli halvempi kuin huuto.netissä...
Oletteko muuten osallistuneet/osallistumassa pneumokokkirokotetutkimukseen? Me osallistutaan, ensikäynti on tämän viikon perjantaina. Mielenkiintoista.
Yritän päästä kärryille teidän tilanteista lukemmalla taaksepäin, sieltä varmaan löytyy vastauksiakin näihin mun kysymyksiin.
Suzyanne me aiotaan ainakin mennä vauvauintiin. Olin kerran kaverin ja kummipojan mukana siellä, oli tosi mukavaa puuhaa.
PilkkuPantteri & Maisa 9 vko + 1 pvä