Ilmottaudun mukaan nyt minäkin, ensimmäistä kertaa mukana millään foorumilla
Olen siis 30 vuotias avioliitossa eläjä ja kotona on kaksi tyttöä 7/2008 ja 9/2010 ja nyt reilu viikko sitten plussan tehneenä en meinaa pysyä nahoissani, oon niin innoissani tästä kolmannesta tulokaasta!
LA viimeisten kuukautisten perusteella olisi 19/5 ja synnytyspaikka Helsingin Kätilöopisto. Lasten välissä mulla on ollut kaksi keskenmenoa, toinen keskeytynyt keskenmeno joka selvisi vk 12 ultrassa, toinen varhaisempi sponttaani. Osannotot ja halaukset kaikille surullisten menetysten kanssa kamppaileville! :hug:
Pikkukakkosen odotuksen alussa kävin
varhaisessa ultrassa ja se oli silloin mulle tärkeä juttu, olin todella stressaantunut ja pelkäsin uutta keskenmenoa. Varhaisen ultran jälkeen kävin muutaman kerran myös neuvolassa pyytämässä ylimääräistä sydänäänten kuuntelua : / . Sain kyllä joka kerta tosi loistavaa palvelua
Alkuraskauden oireita on tällä kertaa ollut tosi vähän. Alavatsan epämääräistä kipuilua, ajoittaista pahoinvoinnin tunnetta, tosi lievää mun mielestä. Niin ja palelua! Nukun mm. kahden peiton alla ja yksi ilta katoin telkkaria pipo päässä
Mukana menossa ja muiden kirjoituksia mielenkiinnolla lukien, miimimiimi