Heippa
Uutena ilmoittudun mukaan, meille on tulossa viides lapsi, LA on menkoista laskettuna 17.5.
Tämä vauva oli pieni yllätys, mutta itseäni ei yhtään haittakaan, innolla jo odotan
Mies ei ihan yhtä innoissaan ole, hän kun jo mietti haluaako lainkaan lisää enää lapsia. Sopeutunee siitä kuitenkin, pakkohan se on
Molempia sukupuolia löytyy ennestää, ja myönnetään, että nyt toivon tyttöä. Oikeatihan sillä ei ole mitään väliä, yhtä rakkaita tytöt ja pojat, mutta olisi niiiin ihanaa päästä pukemaan ihania mekkoja sun muita söpöstely vaatteita :heart:
Ikäeroa nykyiseen kuopukseen tulee vajaa pari vuotta, ei siis aivan järkyttävästi, mutta mielestäni tuo on kokemuksen perusteella kyllä aika hyvä ikäero
Olin suunnitellut juuri töihin lähtöä, ja kamala läjä on lähetetty työhakemuksia. Nyt mietinkin, kehtaanko olla sanomatta mitään raskaudesta ennen koeajan loppua. Sillä oletuksella siis, että töitä saan.
Olin kyllä koko ketjun lukenut, mutta nyt en enää muista yhtään olitteko liikunnasta miten paljon kirjoitelleet?
Itse olen kuopuksen syntymän jälkeen rakastunut liikkumiseen aivan uudella tavalla. Se kolme kertaa viikossa on pakko saada vetää kunnolla hikeen, sitten kevyempää muina päivinä. kolme päivää taukoa liikkumisessa on jo aivan liikaa.
Nyt on flunssan vuoksi joutunut pitämään taukoa jo pari viikko, ja voi että se tympii pahemman kerran!
Nyt yritän liikkua niin pitkään kuin mahdollista, ja yritän estää niin paljon kuin mahdollista lihaskunnon heikkenemistä. En raaskisi heittää hukkaan tuloksia, joita on kovalla työllä saanut aikaan. Tietenkin mennään oman voinnin mukaan, viime raskaudessa liitoskivut pistivät stopin lenkkeilylle, toivon, että nyt vältyn siltä.
Mutta nyt on lähdettävä ruokaostoksille
kakravaara ja Yllätys 5+1