Huomenta! Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja
Mi&Ma:lle onnittelut terveestä tyttösestä :heart:
Mulla np-ultra tehtiin tällä kertaa mahan päältä - esikoisesta ultrattiin sekä mahan päältä että alakautta. Käytäntönä ilmeisesti että jos saadaan hyvä näkyvyys mahan päältä niin silloin se riittää, mutta jos ei näy niin ultrataan myös alakautta.
Kotia meillä laitetaan
joulukuosiin vasta joskus joulukuun puolella - jouluvalotkin laitan ulos aina vasta joulukuun alussa - jouluverhot yms. vähän myöhemmin. Varsinaiset joulukoristeet + kuusi laitetaan jouluviikolla.
Vauvanvaatteita en ole juuri ostellut - odotan ainakin rakenneultran ohi josko saataisiin tietää sukupuoli kun meillä on tytön vaatteita enemmän kuin tarpeeksi, mutta pojalle ei sitten paljon mitään olekaan
Unisex vaatteita ei ihan hirveästi ole kun olen pukenut tuota neitiä kyllä niin tyttömäisiin vaatteisiin. Tosin sekä tytölle että pojalle pitää ostaa muutamia ihan pieniä 50cm ja 56cm vaatteita kun olen niitä jonkun verran ehtinyt myydä pois. Esikoiselle tosin 50cm vaatteet olivat ensimmäiset viikon liian isoja
Närästys jatkuu yhä, mutta ei ole enää päivittäin ihan niin pahaa. Jotkut illat on pahempia, mutta lievemmän närästyksen iltojakin onneksi on. Lääkitys pitää sen nyt onneksi aika hyvin kurissa, kunhan katsoo vähän mitä suuhunsa pistää...
Täälläkin
maha näkyy jo ihan selvästi, vaikkei mikään kovin iso olekaan paitsi mun omasta mielestä
Oletan ettei mahasta kovin iso tule tälläkään kertaa kun esikoisestakin oli sellainen pieni ja siro masu. Missään vaiheessa maha ei ollut tiellä - nyt voi olla tilanne tosin toinen kun pitää esikoista nostella yms.
Liitoskipuja on nyt ollut melkein päivittäin, mutta ovat onneksi melko lieviä ainakin toistaiseksi. Epämukavia, mutta ei niinkään kovin kivuliaita.
Lauantaina onkin sitten enää kaksi viikkoa puoliväliin!
Tuiku & Kirppu 17+5