Heippa taas pitkästä aikaa!
Olen lukenut päivittäin teidän muiden kuulumisia mutta minuakin on pelottanut noi huonot uutiset ja oman nt-ultran odottaminen niin paljon, etten ole uskaltanut iloita raskaudesta vähään aikaan...mutta tänään näin mitä ihanimman vauvan ultrassa, joten ilo on taas takaisin!! Ja nyt koitan pitää tän positiivisen mielen
Aluksi vauva vain nukkui eikä liikuskellut mutta sairaanhoitajan vähän häntä heräteltyä alkoi aikamoinen jumppa; kädet ja jalat vispas siihen malliin, että hyvin näki montako jalkaa ja kättä vauvalla on. Nenä oli ihan surper söpö kuvassa
Mies kun ei päässyt mukaan niin sain kotiin viemiseksi 15 kuvaa, ihan loistavaa! Syke oli 169 ja pituus 5 cm...turvotusta sen verran, että hätää ei pitäisi olla. Viikot aikaistuisivat nyt yhdellä päivällä mutta päivitän ton mun lasketun ajan sitten neuvolan jälkeen, koska siihen ei ole vielä otettu kantaa muuta kuin yksityisellä ja neuvolan täti pohtii asiaa vasta tän ultran jälkeen....itse veikkaan sitä 28./29.5.2013.
Äitiyspakkausta en muuten nyt aio ottaa, koska sisko oli sen makuupussin ostanut Finlaysonilta ja sain häneltä ne tarvittavat pikkusälät (sakset ym.) kun niitä hänellä riitti. Pakkaus ei muuten oikein säväyttänyt....itse laatikko olis tietty ihan kiva muistojen säilytykseen mutta täytyy nyt sitten keksiä joku muu boksi.
Noita repäisykipuja on alkanut olla mulla oikeastaan ekaa kertaa...la-su yönä käännyin ja tuntui kun vino vatsalihas olis revähtänyt yms. kipu oli todella kova. Eli öisin kannattaa hieman hiljentää tahtia.
Mulla on kans se Angelsoundsin kotidoppler enkä ole saanut kunnolla sydänääniä kuuluviin...jotain heikohkoa kohinaa, josta on vaikea itse laskea sykettä. Tänään kyllä aion kokeilla uudestaan, koska edellisestä kokeilukerrasta on jo yli viikko. Nyt on ainakin uskoa asiaan
Olot on pysynyt suht samoina, ainoastaan noita repäisykipuja on siis alkanut tulla ja huomaan, että jotkut hajut saa mut yökkään ja hampaiden pesu myös. Muuta pahoinvointia ei siis ole ollut. Niin ja useita ruokia ei tee mieli, ei okseta muttei maistu. Suklaa yms. maistuu vähän liiankin hyvin mutta toisaalta myös kaikki raikas eli salaatit ja hedelmät. Kana ja jauheliha on pannassa.
Seuraava neuvola on marraskuun lopulla, 28. pvä, eli vielä on siihen aikaa. Noista seulontojen tuloksista pitäisi kuitenkin tulla kotiin postia ja soitto, jos jotain hälyttävää on. Pitää kuitenkin venailla n. 1,5-2 viikkoa. Toivottavasti kaikki olisi kunnossa myös niiden osalta!
Viikonloppuna mennään miehen kotipuoleen ja tavataan kavereita...siinä se uutinen sitten kyllä tulee julki, kun en alkoholia voi nauttia enkä enää jotenkin halua edes keksiä tekosyitä. Eiköhän nyt voi jo hyville ystävillekin kertoa ilouutisen?!
Mukavaa marraskuista viikonalkua!
Farkkutyttö + Ihanuli (10+6, kai)