Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

Talvista huomenta kaikille! :)

Onko teillä muilla vielä mahakipuja? Itellä on edelleen välillä menkkamaista jomotusta ja juilintaa, pissakokeet otettiin, ei tulehdusta. Tekeminen ärsyttää mahaa entisestään ja juilinta kovenee, mitään vuotoja ei ole.. Parina päivänä supisteli(kivuttomia) mutta sen jälkeen ei enää oo supistellut.
Mitähän nuo menkkamaiset säryt oikeen meinaan, alkuraskaudessahan niitä on mutta kuuluuko vielä näillä viikoilla särkeä(16+2) ?

Dopplerilla kuuluu sykkeet aina vaan selvemmin, kaveri siirtynyt tonne vasemmalle puolelle hengailemaan :heart:

MariArvo ja pikku-c 16+2
 
Moi kaikille! Tietokone otti ja sanoi itsensä irti, siksi en oo tännekään päässy :( Nyt onneks uusi tiedossa ja näin väliaikasestihan voi töistä kirjotella, eiks niin ;)

Neuvolalääkärillä kävin rv 14+6 ja kaikki oli hyvin. Lääkityksistä keskusteltiin ja sovittiin, että toistaiseksi ei aloiteta uudestaan vti-estolääkitystä.

Muutto ohi ja kaikki ok, supistelee tosin välillä ja muuton aikana huomas hyvin, että pitää vähän hidastaa tahtia ja olla varovainen kantamusten kanssa.

Nyt pakko jatkaa töitä, kunhan ilmottelin että hengissä ollaan :)

KeepGoing 16+2 :heart: (MariArvo, meillä sama LA :) )
 
Hei!

Täällä olisi vielä yksi, joka haluaisi liittyä mukaan, laskettu aika 21.5. Olen seurannut ketjua ihan alusta asti lähes päivittäin, mutta jotenkin en vain ole osannut kirjoittaa tänne. Nyt alkaa pikkuhiljaa päästä siihen vaiheeseen, että oikeasti tajuaa, että mehän saadaan vauva (jos kaikki menee hyvin).

Taustaa sen verran, että ensimmäinen raskaus kyseessä. Minulla PCOS ja raskautuminen oli clomeilla aikaansaatu ihme (kiertoa ei luomuna ollenkaan). Asutaan miehen kanssa Englannissa. Raskaus on sujunut oikein mukavasti ja olen kyllä koko raskauden ajan ollut onnellisempi kuin koskaan. Pahoinvointia oli ensimmäisellä kolmanneksella, enkä pystynyt liikkumaan oikein ollenkaan (tulil kipuja ja vuotoa), mutta tällä toisella kolmanneksella on päässyt taas liikkumaankin. Tosin se tuntuu ihan eri tavalla raskaalta kuin aiemmin, raskauden kyllä tuntee joka solullaan :)

Jännityksen paikkoja koettiin noin kuukausi sitten, kun sairastuin aika vakavaan tulehdukseen ja oli todennäköistä joutua leikkaukseen, jossa olisi ollut keskenmenoriski. Onneksi siltä vältyttiin ja tulehdus parani antibioottihoidolla. Kolme yötä vietin sairaalassa siihen liittyen. Pääsin juttelemaan henkilökohtaisesti leikkaavan kirurgin kanssa ja hän sanoi, ettei minuna lähtisi leikkaukseen, koska olen hedelmätön ja raskaus on niin suuri ihme. Jos olisin ollut normaalihedelmällinen, olisi hän suositellut leikkausta. No, päätös oli sitten lopulta aika helppo.

Neuvolassa olen käynyt nyt kaksi kertaa ja rakenneultra on varattuna 4. tammikuuta. Sokerirasitukseen täällä pääsee vasta viikolla 27 ja muutenkin noita neuvolakäyntejä vaikuttaisi olevan ehkä hieman vähemmän kuin Suomessa. Ruokarajoituksissakin on eroja, mutta olevan soveltanut niitä sekaisin, noudattaen enemmän Suomen ohjeita kuin paikallisia.

Tiedot:
Inkeri84 / 28 v. / 1. / LA 21.5. / ulkomaat

Inkeri84, 16+5
 
Ihanaa talvista sunnuntaita ja kiva, että joukkoon liittyy vielä uusiakin! :) Mielenkiintoista lukea miten muualla maailmassa toimitaan ja onneksi Inkeri84 selvisit tulehduksesta ja vauvalla kaikki hyvin.

Minua ei ole pahasti juilinut, ensikertalaisena olen muutaman supistuksen kokenut ( liiallisen rehkimisen jälkeen maha mennyt kovaksi ja selässä tuntunut oudolta) ne eivät kuitenkaan ole olleet kivuliaita ja ovat menneet levolla ohi. Kait se on niin luonnollista, että nyt pitää hellittää vähän. :)

Kiva kuulla, että cherriellä_ ei ollut vasta-aineita ja noin moni raskaus mennyt ongelmitta veriryhmästä huolimatta, se antaa toivoa itsellekin! :)

Lastenvaunuista ja turvakaukaloista
Me löydettiin huutonetistä lähes uudenveroiset emmaljungan city crossit yhdistelmävaunut mukana kaikenmaailman lisävarusteet.. on siinäkin aikamoinen opettelu. ( Onneksi tuli käyttöohjeet mukana) ;) Meiltä puuttuu myös turvakaukalo ja eikö niin, että noihin emmaljungiin saa vain sen emmaljungan turvakaukalon kiinnitettyä tuohon ratasosaan? Täytyy hieman miettiä ja vertailla minkä hankkii sitten ensi vuoden puolella. Muuta ei olla vielä hankittu ja yhdistelmävaunujenkin hankinta tuli aika yllätyksenä, kun sattumalta löytyi noin hyväkuntoiset vaunut käytettyinä?

Onko muilla kokemuksia mitä olette hankkineet käytettyinä? Itse olen miettinyt turvakaukalon hankkimista käyttettynä... uskaltaako sitä ostaa käytettynä? Mitä olette mieltä?

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Ema19/05 17 + 1
 
Tervetuloa uusille :wave:

Meillä vietetty aivan ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua koko perheen voimin. Vietetty leffa iltoja ja mässytelty kaikkea hyvää. Vietetty paljon aikaa ulkona pulkkamäessä ja kaikkea muuta kivaa!

Turvakaukalona meillä toimii brion kaukalo. En muista mallia sen tarkemmin. Hyvin toimi edelliselläkin lapsella ja nyt tällä tulokkaalla. Onneksi on kaikki isommat tarvikkeet kuten vaunut, kaukalo ja sänky eikä mitään tarvitse ostaa. Muutama vaate ostetaan että on jotain ihan uutta. Muistakaa kaikki jotka kaukaloa hankkii ettei kannata ostaa käytettyä. Vaikka kuinka uudelta näyttäisi saattaa se silti olla ollut kolarissa ja käytettyä kaukaloa ei sen takia suositella ostettavaksi!

Ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Tiivi-Taavi & masu vauva 18+3
 
Tervetuloa Inkeri84, jännää kuulla muidenkin maiden raskausjuttuja! Heippa muillekin! Meitsi on pikkuhiljaa toipumassa kaameasta flunssasta. Kuumetta oli vain yhtenä iltana hitusen (mulla ei yleensäkään nouse kuume oikein koskaan), mutta nenä oli kaksi vuorokautta aivan tukossa. Ei pihaustakaan ilmaa kulkenut läpi, ja to-pe-yönä oikeasti luulin tukehtuvani koko ajan. Luulen, että muutenkin raskausajan turvonneet limakalvot pahensivat vielä tilannetta. Nyt, kolmen päivän makailun jälkeen taas kaikki lihakset selässä ja niskassa ovat aivan jumissa ja kipeät. Taidan sittenkin hipsiä hakemaan sen influenssarokotuksen, koska tää ihan tavallinen flunssakin oli aivan helvettiä.

Täällä on spekuloitu hengästymisjuttuja. Mä huomasin jo aivan alkuviikkoina hengästyväni ihan mummona. Aluksi luulin sen johtuvan huonosta hemoglobiinista, mutta ne tulokset olivatkin sitten oikein hyvät. Aika jännä juttu kyllä, koska ei mulla mitenkään kunto ollut siinä heti voinut olla huonontunut. Raskauden mysteeri!

Paranemisia kaikille flunssan uhreille, ja toivottavasti muut välttyvät tältä kokonaan!

19+0
 
Blommorille tsemppiä viime hetken häävalmisteluihin :) Ne viimeiset viikot on kyllä aivan ihanaa aikaa. Meidän häävalmisteluista kuvattiin paljon videolle, ja niitä on ollut tosi kiva katsella jälkeenpäin. Hääpuvun sovitusta, harjoitukset pienten morsiusneitojen kanssa jne. Niin ja onnea myös tulevalle hääpäivälle, jos en muista enää lähempänä h-hetkeä onnitella! :flower:

Mitä Tupasvillalle kuuluu? Eikös sinullakin ollut tällä viikolla se neuvola-aika, vai muistanko väärin...?

Tervetuloa mukaan Inkeri84 :)

Cherrie_ 15+2
 
Hei,

täältä ilmoittautuisi vielä yksi toukokuisiin. Toista odotan ja tyttöolo on aika vahva, kuin oli myös esikoisestakin ja tyttö tuli.:)
Laskettu aika on 26.5 ja rakenneultra on 4.1. ja sitä odottelen kovasti. Onneksi on joulu ja uusivuosi välissä niin on muutakin ajateltavaa. Ja Ensi viikolla on neuvola pitkästä aikaa. Tänään jouduin kiskomaan eka kertaa äitiysfarkut päälle ja mukavat on normifarkkuihin verrattuna. Onneksi tuli säästettyä parhaat äitiysvaatteet esikoisen jäljiltä.

Luglio 16+0, 33v, 2,LA 26.5, NKL
 
Hei..pitkästä aikaa! Tervetuloa Inkeri84, mulla on kans vähän samanlainen alkutilanne, joten kiva kuulla että täälläkin on joku clomitaustainen. Nyt tosin jo ajattelee, ettei se paljon enää vaikuta, mutta taitaa vaikuttaa. Ainakin huolen määrä taitaa olla koko raskauden ajan aika iso...(vertaan nyt esikoiseen joka sai alkunsa luomuna
Ja oli Lugliolle myös tervetuloa, meillä on sama laskettuaika ja ollaan melkein saman ikäsiä ja esikoisemme on tyttöjä- mulla esikoinen 3v., miten sun?
Itseä jännitti kun neuvolalääkäri ei bongannut viime viikolla sydänääniä. Ultralla sitten nähtiin liikkuva tyyppi ja sydämen sykkeet, mutta hetken jo pelotti...nyt odottaa vaan että liikkeet alkais tuntua oikein kunnolla, kyllä nytkin tuntee, mutta niin heikkoina, että aina miettiin että oliko vai eikö ollut...doplerillakaan ei oikein saa kuulumaan sydän ääniä, liikeääniä kyllä. Mutta ilmeisesti on sekä kohtu taakse kalleellaan että istukka edessä. Yritän olla murehtimatta.
Mukavaa joulun odotusta!
Sanzu 16+0
 
Mites muut ensimmäisen odottajat joko tunnette liikkeitä? Ite kuvittelin sillon viikko-pari sit tunteneeni muutaman mutta senpä jälkeen ei ookaan tuntunu eli tais olla jotai ihan muuta kyseessä sillon.. Vähä kyllä mietityttää että ihme ku ei vieläkään tunnu vaikka kaveri on jo aika pitkä eli vie kyl suht paljo tilaa tuolta masusta mutta ei niin ei, välillä vähä huolestuttaakin mut torstaina neuvola et josko ne sydänäänet taas kuuluis niin helpottais taas hetkeksi.. Itellä ei oo mitään tietoa missäpäin istukka on ku sitä ei siellä np-ultrassa suostuttu kasomaan vaikka kysyin, höh..
Täällä tänään 17+1 eli puoliväli lähestyy koko ajan.. :) Olis kyl niiiiin ihana tuntee ne liikkeet sillee melko säännöllisesti viimestään joulun aikoihin tai ihan viimestään vuodenvaihteessa, se tois niihin juhliin ihan oman speciaalin lisänsä..
 
Kaukaloista - meillä oli esikoisella MaxiCosi Cabriofix ja easyfix-alustalla ja olen ollut tosi tyytyväinen :) Suosittelen kyllä jalustaa - kaukalo on älyttömän helppo laittaa autoon ja ottaa pois, ei tarvitse säätää turvavöiden kanssa. Ja tietty kun on isofix-kiinnitys niin on turvallisempikin :) Tilattiin kaukalo aikanaan Saksasta ja tuli kyllä edullisemmaksi kuin Suomesta ostaminen. Käytettynä en ehkä uskaltaisi ostaa paitsi joltain tutulta.

Esikoiselle hankittiin käytettynä vaatteita kirppikseltä, leikkimatto ja sitteri. Vaunut, turvakaukalo, sänky yms. ostettiin uutena. Nyt tälle pikkuveljelle tarvitaan lähinnä vaatteita, joista osan ostan varmasti taas kirppikseltä. Käytettynä yritän löytää myös sisarusrattaat, nyt olisi yhdet kiikarissa :)

Kunnosta - en ole huomannut juurikaan kunnon huononemista, mutta hyvin kyllä tietää kun enemmän liikkuu niin illalla on sitten ihanaiset liitoskivut ilona. Välillä kipeät nivuset toki hidastaa hieman vauhtia, mutta tämä on tosi paljon päivästä kiinni.

Neuvolaan ensi viikolla ja silloin saakin sitten Kela-paperit mukaan.

Jouluvalmistelut ovat meillä ihan vaiheessa. Eilen sain jouluverhot keittiön ikkunaan - loput koristeet varmaan ensi sunnuntaina. Lahjaostokset pitäisi tehdä lauantaina ja pipareita leipoa esikoisen kanssa sunnuntaina. Joulukuusi laitetaan varmaan ensi viikolla.

Tuiku & Kirppu 21+2
 
Terveisiä ihanasta piparintuoksusta!

Taas huomaa, että jokainen raskaus tuo "vaivat" edellistä kertaa aikaisemmin. Ensimmäisestä närästys, suonikohjut ym. tuli vasta ihan loppuviikoilla, tokasta ja kolmannesta reilusti puolenvälin jälkeen, mutta nyt jo huomaa, että pitkän jalkeillaolon jälkeen alkaa alapäätä pakottaa ja siellähän jo pienet suonikohjutkin näkyy..On meinaan inhottava vaiva, kun suonet olikein turpoavat, hyvä kun kärsii alushousuja jalkaan laittaa: / Onneksi on joka kerta helpottanut heti synnytyksen jälkeen ja (niiltäosin :D) ihan normaaliksi on alakerta palautunut.

Mulla on aina vähän matala verenpaine ja tässä puolivälin kieppeillä se jostain syystä tuppaa aina aamupäivisin laskemaan niin alas, että välillä silmissä pimenee. Tänäänkin, kun huippauskohtauksen jälkeen mittasin paineet, oli lukemat 91/51.
Ei kuulemma ole vaarallista, ikävää vain. Korkeat paineet olisivat paljon haitallisemmat. Jos loppuraskaudessa paineet vaan on kovin matalat, saattaa vaikuttaa lääkityksiin synnytyksessä. Osa kun tuppaa sivuvaikutuksena laskemaan paineita entistä enemmän. Nestetipalla pyritään paineita vakauttamaan.

Jouluvalmistelut taitaa meilläkin painottua ensi viikonloppuun, mitä nyt jotain pientä tässä pitkin viikkoa. Tiptap tiptap...
 
Tervetuloa minunkin puolestani uusille ja Blommorille onnea tuleviin häihin! Häät on ihania :)

(.) Hui hai, noin 150 kiloa putosi harteilta hetki sitten kun kerroin viimeinkin raskausuutisen esimiehelle, joka otti sen todella ihanasti! Mun henkinen takaraja kertomiselle oli siis rakenneultran jälkeen ja koko päivä on mennyt sitä stressatessa. Itkuksihan se sitten menikin, kun jännitys purkautu. Ei ne syönykään mua elävältä, mitä aluksi pelkäsin. Tosiaan nykyisessä pestissäni vakituisena aloitin syyskuun alussa ja samoihin aikoihin olen saanut viivoja tikkuun. Jännitti kyllä, mitä kommenttia tuolta suunnilta tulee, kun joutuvat taas rekryämään.

TJ totes kuultuaan, että palkkaa mun sijaiseksi tähän jonkun varttuneemman, ettei tarvii sitten äitiysloman sijaiselle etsiä äitiysloman sijaista tai mitään muutakaan sijaista. Oon nyt kolmas nuori tässä tehtävässä muutaman vuoden sisään ja varmaan kaikkein nuorin ikinä. Tosin ainut paksuksi pamahtanut, jonka tiedän. Muut ovat edenneet toisiin hommiin :)

No loppu hyvin kaikki hyvin :cool:

Ihanaa viikon jatkoa kaikille tuleville ja jälleen tuleville mammoille! =)

Terkuin, Simppu ja pötkis 20+5
 
Voi miten ihanalta tuntuu vauvan liikkeet! :heart:

Kävin tänään hakemassa influenssarokotteen neuvolasta. Neuvolan täti sano, et tänä vuonna influenssa on lähteny aiemmin liikkeelle, kun sitä on jo nyt ihmisillä. Kahen viikon päästä rokotteen pitäis olla saavuttanu tehonsa.

Tiiti* 19+3
 
Heippa.Flunssa jatkuu ja silmiäkin jo särkee,ei kuitenkaan vuoda,punoita tai rähmi,en sitten tiedä mikä silmissä on,olisko kuivat?

Keskiviikkona pääsen kampaajalle,leikataan ja värjätään:D

Lapset/minä kirjottelin lasten koulu/hoitokavereille pikkuisia joulukortteja,heille tärkeää antaa kavereille kortteja=)

Minäkään en varmuudella vielä tunne liikkeitä,jonain päivänä tuntenut,mutta toisena taas en,tosin viikkoja vasta 15+:whistle:

Kuopus oli eilen ensimmäistä kertaa luistimilla(2v 6kk),hyvin pysyi paikallaan pystyssä:heart:Erityislapsemme 5v ei kauaa jaksanut hiihtää tai luistella ja hermostuu,kun ei suju:|

Tänään tuli postissa vauvalehti,ihania juttuja siinä oli näin neljättä odottavallekin=)

petronella ja toukosalaisuus 15+5:heart:
 
Täällä sitä vaan löhötään sohvalla,tylsää on. Muutamia ihan pieniä kävelylenkkejä olen tehnyt suurinpiirtein madellen mutta silti alkaa heti supistamaan :(Meinaa täällä sisällä jo happi loppua. Vaikka tässä vaan lepäillään niin silti noita kipeitä supistuksia tulee montakin päivässä :(

Neuvolassa tänään kävin ja terkka sanoi että oli hyvä että tajusin yksityisellä käydä näyttäytymässä. Nyt sitten onkin neuvolääkäri kahden viikon päästä joka päättää jatkosta. Painokin on tippunut lähtöpainosta :) Ei onneksi paljoa, oliskohan tolla pahoinvoinnilla ollut osuutta asiaan :whistle: Pieni liikkui kovin kun sydänääniä kuunneltiin mutta siellä se jumputti :heart: Joka kerta se on vaan niin ihanaa kuulla ne!
Varasin tänään rakenneultra-ajankin, on 2.1. Ei onneksi enää pitkä aika siihen! :)

Tervetuloa uusille mukaan, kiva käydä lukemassa muiden kuulumisia!

tigrumamma ja toukka 17+0 POKS
 
Täytyy kirjoittaa ettei ihan hukuta tuonne keskusteluihin :p

Pitkästä aikaa vois kirjotella kunnolla. Vihdoin sain myönnettyä itselleni ja neuvolan terkalle, et oon liian väsynyt ja stressaantunut hoitamaan koulua ja perhettä yhtä aikaa. Koulusta on tullut niin paljon tehtävää, että syksyn aikana stressistä muodostui ylitsepääsemätön. Nyt aion ottaa koko kevään vapaaksi koulusta, että musta riittäisi tarpeeksi myös perheelle. Lapsi kun on pieni kerran, mieskin tarvii oman huomionsa ja opiskella voi vaikka milloin. Olisi mukava muistaa raskausajalta muutakin kuin stressi ja antaa itselleen armoa ja aikaa levätä.

Itse raskaudesta. :p Sokerirasitus pitää varata tammikuun lopulle ja rakenneultra vielä juuri tämän vuoden puolella, 31. päivä <3 Mahakin alkaa olla esillä, wipii! :p

Päivän avautuminen... *puuh*

Rapunen ja Pt. 2, 17+5
 
  • Tykkää
Reactions: valjakka
Joo kovasti on täällä kyllä hiljentynyt sitä mukaa, kun on porukka löytänyt Facebookiin. Mulla päätti työkone eilen, että Facebook ei nyt sitten toimikaan. En tiedä, mikä siinä on. Pitää varmaan it-tukea pyytää katsomaan jonkun muun ohella.

Rapunen, ihan hyvä päätös ottaa sitä aikaa varmasti. Itse joskus ollut niin väsynyt, että nyt jälkikäteen kun muistelee niitä aikoja, ei muista juuri mitään ja onhan se kasvavalle masullekin ihan kiva, ettei mamma oo täysin stressin kourissa. Kyllä opiskella aina ehtii :)

Mäkin haluaisin vielä jossain vaiheessa takas koulun penkille. Mietinkin, että jos pieni vaan sallii, voisin ottaa lukuprojektiksi pääsykoekirjat mammalomalla. Suunnitelmat harvoin menee niin kuin niitten toivoisi menevän, mutta on sitten jotain tavoitettavaa edes.

Töitä jäljellä vielä/enää 3½ kk. Ens vuoden puolella varmaan iskee se todellisuus siitä, että mammaloma tulee sieltä hyvää vauhtia.

Terkuin, Simppu ja pötkis 20+6
 
Mun masuun ei kuulu oikein mitään erikoista, ehkä senkään takia ei ole tullut niin kirjoiteltua kuulumisia. Liikkeitä tuntuu edelleen silloin tällöin mutta harvoin, olo on ihan kohtuullinen (paitsi eilen ja tänään on väsyttänyt tosi paljon) ja lisäksi vielä kauhea kiire ja stressi viimeisistä harjoitteluista ja kahdesta tentistä ennen joululomaa..

Ensi viikon torstaina sitten se 4d-ultra :)

rv 18+5
 
Luulin ettei minulla olisi mitään erityistä huolehdittavaa tässä raskaudessa. Neuvolassa ymmärsin että RH-Negatiivisena on joku riski olemassa.
Toivottavasti lapsesta pidetään huoli kun en itse voi asialle mitään. Kolmas lapsi tulossa joten asia ei ole uusi kenellekään. Mutta tarvisinko tässä raskaudessa jonkin rokotteen minimoimaan riskejä, en tiedä? Luin jostakin että viikolla 28 pitäisi ottaa rokote jota ei suomessa kuitenkaan yleisesti anneta?

Influenssarokotteesta vielä: Ne joilla rokote edellisvuodelta niin pitäisi olla aika varma suoja sitten kun ottanut tämän rokotteen.

Viikkoja 18+0
 
Viimeksi muokattu:
3vkoa sitten ultrassa kävi ilmi paha painajsinen. Runsas nt ja lisätutkimuksiin. Meidän pieni on nyt enkeli, kaunis oli siunaustilaisuus ja nyt odotellaan tuhkaamista. Onnea kaikille muille. 3kk päästä päästään nkl sikiötutkimusyksikköön kuulemaan istukka tutkimukset sekä ruumiinavaustulokset, mikä saattaisi selittää kehityshäiriön.

Eli minut voi poistaa listasta 25.5 :( </3
 
Käpykäs: Saman vuonna 2007 kokeneena, virtuaali lohtuhalaus ((((Käpykäs))))) Meillä oli myös suuri turvotus eikä ehditty jatkotutkimuksiinkaan kun sydän lakkasi turvotuksen alla lyömästä. Sikiöstä otetusta näytteistä ei selvinnyt koskaan mitään.

Onneksi tuon tragedian jälkeen meille on suotu kuopuksemme ja nyt tämä mahassa kasvava pieniäinen. Samaa toivon teillekin, vaikka nyt ajatus uudesta raskaudesta saattaakin tuntua sinusta kaukaiselta. Voimia ja kaunista joulunaikaa teille!

OMA OLO: turvottaa jo niin että kohta saa varmaan nostaa sormukset tuonne kirjahyllyn päälle vuodeksi...ääh...mutta kaikki mallillaan, viikon päästä neuvolaan ja puolentoista viikon päästä rakenneultraan!

Nyt joulukirkkoon <3

Bindi ja Tara 19+5
 
Käpykäs, Hurjasti voimia ja jaksamisia surun keskellä! :hug: Luulin jo, että meidän pinon suru-uutiset olisivat olleet ohi :( Tsemppiä myös jatkoon ja mahdolliseen uuteen raskautumiseen, jos ja kun sen näette ajankohtaiseksi.

Tuntuu nyt kauhealta tuon Käpysen uutisen jälkeen laittaa tätä, mutta kaverilla oli la 22.12. ja sanoi, että 12.12.12 olisi hyvä päivä syntyä ja on vissiin juuri lähtenyt supistusten takia sairaalaan, kun tulivat jo 5 min välein. Toivotaan nyt, etteivät lähetä enää kotia. Täällä nyt jännäillään kovasti!

Kävin eilen kattomassa Hobitti elokuvan ensi-ilta näytöksen, että sainpahan syyn pysyä hereillä nyt aamulla, kun odotellaan vauvauutisia. Elokuva alko 12.12.12. klo 00.12 ja loppu kolmen maissa. Kolmen tunnin yöunien jälkeen reippaana töihin. Onneksi ratikat on niin hitaita, etten mennyt pysäkin ohi nuokkuessa.

Ainiin ja POKSPOKS 21+0!!

Terkuin, Simppu ja pötkis 21+0
 

Yhteistyössä