Cherrie_, huh, aikamoista kärvistelyä sulla tosiaankin ollut! Kaikkee sitä voikin käydä. Mut onneksi kaikki on hyvin kuiteskin.
Mä täällä kans just hiki hatussa askartelen joulukortteja. En tajua, miksi aina jätän viime tippaan, koska kuitenkin tykkään tuosta askartelusta niin paljon. Tai ehtiihän sillä kalliimmalla lähettää vielä myöhemminkin, mutku perinteisesti oon aina lähettänyt halvemmalla, niin eihän siitä voi tinkiä.
Musta tuntuu, että tää mun raskausjutustelu on vaan kauheeta valitusörkkeilyä, mutta kun nää oireet nyt tapaa olla tällasia ei-niin-mieluisia. Siis, eilen kauppareissulla bongattu ilmeisesti kuuluisia liitoskipuja. Entinen nivuskipu on siirtynyt jonnekin tuonne syvälle sisälle perukoille, tuntuu vähän kuin olisi halkeamassa kahtia (kiva!). Googletuksen perusteella uskaltaisin paikantaa kivun häpyliitokseen. Siis puolivälissä ollaan, ja nyt jo tuntuu näin pahalta kävely, vähän hirvittää. Mutta paha olo on pysynyt poissa! Ja vauva muksii ja puksii ihan hulluna, eilenkin mojautti miestä kunnolla lättyyn, kun mies oli painanut korvansa mun mahaan! Hahhah!
Perjantaina rakenneultra, vähän iskee nyt jännitys. Aiotaan kysyä sukupuoli, vaikka aluksi olinkin sitä vastaan. Olen koko elämäni ajatellut, että jos saan lapsia, niin ne on poikia, ja nytkin on vahvasti poikaolo koko ajan. Jos se onkin tyttö, niin ihan hyvä saada tottumisaikaa. (Ja siis yhtä tervetullut tyttökin on toki, mutta mielikuvat vaan on vahvoja.) Nimien keksiminen tuntuu myös ihan mahdottomalta, varsinkin kun kaveripiirin aiemmin lapseutuneet ovat jo ehtineet viedä kaikki hyvät nimet, joten siihenkin sukupuolen tietäminen auttaisi, ei tarvisi keksiä kuin toiselle sukupuolelle hyvät nimet.
19+3