Tulipas tonne facebookin puolelle jo ihan rehdisti avauduttua.
Lyhyesti tähän siis tänään 20+0 eli puolväli saavutettu! POKSPOKS :heart:
Omaa napaa siis:
Tänään oli myös
rakenneultra, meidän liikkuvainen pieni vastasi arvoja ja kaikki oli siis hyvin lääkärin käytöstapoja lukuunottamatta. Tuli kyllä sellaista rivienvälistä kuittailua ihan kaikkeen alkaen siitä, kuinka itsekäs olen, kun kerroin että verensokerien mittailu työpäivän jälkeen kotioloissa ei ole ihan sitä herkuinta hommaa, kun ei kovin helppoa oo ajastella elämäänsä, kun on vapaalla. Töissä vielä suht simppeliä. Vehkeistä saatiin niin häävi lupaus, kun ei tuntunut lääkäriä paljoa kiinnostavan että en kyllä luota siihen sanaan eli jään odottelemaan seuraavaa ultraa asian tiimoilta. Kuvia ei saatu, koska lääkäri omien sanojensa mukaan ei tajunnut niitä ottaa ja kun tiedustelin, että eikös np-ultra ja rakenneultra ole kaupungin tarjoamat, niin ei koske diabeetikkona mua, koska ultrauksen tekee lääkäri eikä kätilö, vaikka täsmälleen samat jutut tekee. Miten niin rahastuksen makua? Ja tähän sitten kommenttina, että lapset maksaa.
Eli lääkärin jälkeen yleisvaikutelma hänestä oli, että on sitä mieltä että ollaan liian nuoria, köyhiä, eikä tiedetä mihin ollaan oikein ryhtymässä. No, toivon mukaan ottaa muiden asiakkaiden kohdalla sitruunan pois genitaalialueiltaan. Mä olin tosi kiukkunen tuolta lähtiessäni ja toivon, ettei tarvi saman lääkärin henkilökohtaisia mielipiteitä kuunnella seuraavassa ultrassa ja toivon myös, että saadaan vielä semmoiset kuvat, mihin pieni mahtuu kokonaisuudessaan. Alkaa tää massankeräyskausi nääs nyt (toivotaan, ettei järjetöntä jööttiä saada).
Ultria mulla tulee jatkossa olemaan noin kerran kuussa, kun tekevät kasvukontrolleja db:n takia.
Muuten kaikki on oikein mukavasti, pitäisi keksiä ruokaa illalle ja to-su sitten nauttia vapaista, purkaa viimeset muuttotavarat, siivota, sukuloida ja nukkua
Ikääntyäkin pitäisi ensi viikolla.
Ja kyllä, mä ihan oikeesti lähtökohtaisesti yritin tiivistää..
Tigrumammalle Tsemppiä lepäilyyn, jotta pysyy pieni matkassa turvallisille viikoille asti. Muillekin sairaslomalla oleville ja nuhanenille kovasti jaksamisia!
Terkuin, Simppu ja jöötti 20+0