D-tipoista meillä käytössä Devitol, tosin nyt tauolla kun testailen mistä tulee pienelle vatsavaivoja. Oli nimittäin huuto ja parku se yö, kun oltiin päivällä annettu ekat täydet 5gtt. Tarvinneekin muistaa tänään jo antaa :ashamed:
Maira ja muut mahakkaat, mäkin aattelin että höpistään tässä ketjussa oli yhdessä koossa tai ei, kun joka tapauksessa tänne puolelle siirrytään ja kahteen ketjuun ei riittäisi varmaan asiaa... minä ainakin mielelläni luen mahojenkin kuulumisia
Ja kohtahan kaikki on jo "virallisesti" täällä puolella.
Tervetuloa
whitey :wave: En oo kuullutkaan että vauva pitäis olla koko ajan rinnalla, ja mulla vähän sama että en sitten nuku kunnolla jos vauva vieressä. Eli meillä on vauva pinniksessä ja sieltä nostan syliin syömään, mennään jopa viereiseen huoneeseen että saa iskä nukkua. Meidän likka on kova äänteleen syödessään =) Tuo ei paljoa itkeskele, yleensä vain silloin kun on nälkä tai vetelät housussa tai jos tehdään jotain tylsää kuten pyyhitään rähmivää silmää.
Ulkoiltiin ensimmäisen kerran kun tyttö oli 9vrk. Ihan tossa pihaa kierreltiin, varmaan puolisen tuntia oltiin. Yritän käydä joka päivä vaunuilemassa, mutta en ota paineita jos ei ehditäkään. Kelloa ei olla katsottu kun on lämpimät kelit ollu.
On suloisia vaaveja toukokuisissa :heart:
Tänään ollut väsy päivä, yöllä sain 4h nukuttua kahdessa osassa, taas neiti valvoi... Tissillä ollut nyt päivälläkin tunnin kahden välein, ei ole nyt juurikaan päivälläkään torkkunut ja mä olen ollut ihan kuollut, siispä ei olla vielä päästy pihallekaan :ashamed: Jos kohta ottaisi asiakseen lähteä pienelle kävelylle...
Jaha, jos sitä kirjottelis osotteet ristiäiskutsukortteihin niin saisi nekin postiin..
ALM ja tyttö 4vkoa 2pv