ALM: Onnea rouvalle :hug: olikos teillä isot häät, jos sopii udella =)
Moni on käynyt jo 5kk neuvolassa meidän typy on loppukuun vauvoja, joten neuvola siintää vasta kuun lopussa. Hyvä kun on nelikuukautisneuvolasta toivottu
Jännityksellä odotan joko 6 kiloa pamahtaa rikki.
Olen tässä miettiinyt hyvää kutsumanimeä, jolla voisin tyttöä kutsua tällä palstalla, en oikeata nimeä haluaisi paljastaa ja esikoisen kaveri keksi Pikku Myy, eli tyttö olkoon tällä palstalla Myy. Ja kiukkuisena näyttääkin vähän pikkumyyltä.
Paranemisia kaikille sairaille, sairastaminen on kurjaa.
ENsi viikolla meillä onkin taas vipinää, kun miehen veljen tyttö tulee tänne kyläilemään syyslomanajaksi. VÄhän mietityttää kun meillä on omasta takaa aika paljon menoa, eikä autoonkaan mahdu koko porukka, että miten tuo täällä viihtyy. On kyllä jo iso tyttö (16v) että sen puoleen pärjää itsekseen mutta kurjaahan se on tänneasti tulla, jos me vaan mennä huidellaan pitkin maailmaa. Mieskin menee maanantaina töihin, tämän viikon piti syyslomaa.
Mun on pakko naputtaa niinkin turhasta asiasta kuin posti. Ärsyttää kun a)meille tulee milloin sattuu posti ja b) yleensä vasta 15-16 aikoihin, tänäänkin tulee MeNaiset jota olen odotellut ja haaveilin että saisin lukea sen ja juoda kupposen kahvia rauhassa, no haaveeksi varmaan jää. Myy nukkui 2,5h unet aamulla ja meni 13.30 takaisin nukkumaan, joten eiköhän tuolta kutsu käy kohta. Kaiken kaikkiaan ärsyttävän pieni asia joka ärsyttää. Ehkä liikaa kotona aikaa miettiä ylimääräisiä.
Myy onpi yhäedelleen oikein suloinen pakkaus, lattialla viihtyy vaihtelevalla menestyksellä, periaatteessa viihtyy, mutta nyt on alkanut punkea jalkoja masun alle ja pyllyä kohti kattoa ja sekös jos mikä väsyttää ja ärsyttää kun väsyttää. Eli lattialla ei kauhean pitkään välttämättä viihdy, paitsi iltaisin kun isot pojat ovat viihdyttämässä, niin unohtuu kaikenmoinen harjoittelu, kun täytyy vaan veljiä ihailla. Eilen koitettiin ekaa kertaa isoon pinnasänkyyn, pieneen (minun vaarini tekemään) sänkyyn vielä tyttönen mahtuu oikein hyvin, mutta ystäväni saa vauvan ihan näinä viikkoina (toivottavasti ei ennen lauantaitaita, silloin on baby showerit) ja he tarvitsivat sänkyä, joten lupasin tuota lainata. Ihan hienosti meni eka yö, huvittavasti Myy heräili taas kolmen pintaan ja ähisi nälkää, mutta kun äkkäsi lelun sängynpäädystä, loppui ähinä siihen lelua ihmetteli, välillä muisti taas että joku vaivaa ja alkoi ähistä, otin sitten pikkuisen ja annoin maitoa. Myy kun ei oikeastaan itke nälkää vaan ähisee ja puhisee. Ehkä Puhkukin olisi ollut ihan hyvä lempinimi =)
Nyt taitaa rattaista kuulua jotain, joten täytyy mennä
NAJ+Myy 4kk 2vko