Toukokuun touhottajat

***Vappuperjantai 1.5.2009***




ikuisuus....................kp 56/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 38/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 31/25-32......DPO 16
marrr.........................kp 30/28-30......................yk7
Varanikki...................kp 28/28
Myrtle........................kp 28/28-29......................yk12
Ella-83......................kp 28/32-35.......DPO 2......yk6
piprane ema.............kp 26/20-28
sintsu78...................kp 18/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 14/33-45......................yk3
nirppurotta................kp 11/27......................yk13
Minna77....................kp 7/26-32.................yk8
Petite........................kp 4/27........................yk3
äityli30......................kp 4/27-31...................yk3
Hemmi.......................kp 1/28-31


Taustalla

Lintsi85
Marta
 
heippa kaikille!en ole ehtinyt pitkään aikaan käydä, kun ollut vähän vaikeuksia. tulisin vielä mukaan 30/28-30 kp ja yk 7. ei mitään tuntemuksia menkoista. huomenna menkat virallisesti myöhässä, ensimmäistä kertaa näin!!! :) tsemppiä kaikille
 
Helmiläinenkin ilmoittautuu taas kuukauden poissaolon jälkeen :ashamed:
Elikkäs kp29/28 ja yk 3

Saisko heti alkuunsa aloittaa omaa napaa :ashamed:
Nyt tosissaan tarvittais apua, varsinkin ovistikkuttelijoilta.
Eilen illalla lorahti jotain nestettä(?), ihan vettä/juoksevaa reippaasti. Mulla EI IKINÄ ennen oo tullut moista(tai sitten en oo huomannut)Ja tässä päivällä tulin siihen tulokseen et oisko se voinut olla ovis? No pakko oli juosta apteekkiin hakemaan ovistesti jos se ois kertonut jotain. Äsken sitten testasin tuolla ovistestillä ja siihen tuli kaks viivaa kontrolli ja testiviiva. Testiviiva oli haamunkaltainen haalea/vaalea, mutta selkeesti nähtävissä.Koska tää oli mun ihan ensimmäinen ovistesti niin kertokaa nyt tyhmälle että tuleeko siihen aina testi-ikkunaan jonkin sortin viiva vai pitäiskö sen olla ihan valkoinen. Sen tajusin, että oviksessa pitäisi olla vahvempi viiva kuin kontrollissa. Ja onko teillä mitään tietoa kuinka kauan oviksesta näyttää tuota viivaa?(Tosin ei kait kukaan enään oviksen jälkeen testaa ovista :LOL: )

Ai niin unohtui mainita että R-testiin ei kyllä tullut aamulla mitään viivoja....kontrollin lisäksi :snotty:
 
Hemmi :hug:

Mulle on nyt aina välillä tullut sellaista "menkka jomotusta", et tuskin raskaana olen.
Vähän aikaa jo melkein kuvittelin niin.. :ashamed:
Toivottavasti ei nyt kierto venyisi niin pitkäksi kuin viimeeksi.

Oikein hauskaa vappua vielä kaikille! :flower: :wave:
 
Helmiläinen, mulle sanottiin et siinä pitää olla kaks tasavahvaa tai kontrolliviivan pitää olla toista HAALEEMPI, niin sillon on ovis. Et hailuja ei lasketa. Se sulla voipi olla ovis ko lorautti, tai jopa raskaus joka ei näy vaan testissä vielä :)

Menkkoja odotellessa edelleen :wave:
 
Hupsista... haamu näkyi testissä tänään ku päätin vielä varmistaa ennen ku juon useampaa olutta että mikä tilanne.. no se vähäinenkin olutmäärä voi vääristää tulosta, mutta aamulla testaan ja toivon todella, että se haamu on siellä edelleen :D

hyvää vapun jatkoa kaikille toukokuun touhottajille :)
 


ikuisuus....................kp 57/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 39/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 32/25-32......DPO 17
marrr.........................kp 31/28-30......................yk7
Varanikki...................kp 29/28
Helmiläinen................kp 30/28..........................yk3
Myrtle........................kp 29/28-29......................yk12
Ella-83......................kp 29/32-35.......DPO3......yk6
piprane ema.............kp 27/20-28
Cladoceran.................kp 25/37-42.................yk4
sintsu78...................kp 19/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 15/33-45......................yk3
nirppurotta................kp 12/27......................yk13
high5......................kp 12/28...................yk2
moumou...................kp11/29-31..................yk6
Minna77....................kp 8/26-32.................yk8
Petite........................kp 5/27........................yk3
äityli30......................kp 5/27-31...................yk3
Hemmi.......................kp 2/28-31
Sero..........................kp 1/25-35...................yk6

Taustalla

Lintsi85
Marta
 
testasin aamullla negan.. ei menkka jomotuksia, ei kiukkukohtauksia :(.. mulla ollu aina tasan 30 kierto.. kai kerran ollu 31, mut yleensä ne on kellon tarkat. niin ja mullahan on yk 6 vielä, vasta menkkojen alusta tuo 7 siis :D
 
marr Toivottavasti siellä jotain jännää tapahtuu. Millä testasit? Oliko ihan herkkä?
Piprane ema Jännää...testaatko tänään uudestaan?
Minna Jos viitsit korjata mulla on tänään kp 30

Tänään en testannut r-testillä, ajattelin säästää huomiselle. Ovistestin tein kun niitä tuli 7 kappelatta tossa paketissa, laitan kuvan kohta mitä sieltä tuli.

Nyt aamukahville! :wave:
 
piprane ema näyttää lupaavalta b =) d

Tässä kuva siitä mun ovistestistä(jos nyt onnistun linkittää...)

http://img76.imageshack.us/img76/5499/img1474.jpg

Mä en yhtään ymmärrä eihän mulla voi ovis olla näin myöhään...,jos täti tulee kylään lähipäivinä niin täytyy varmaan käydä lääkärissä.

Varanikki joo mä ymmärsin että tasavahvat pitää olla jos ovis. Mutta se mitä mä en ymmärrä on miksi tuo testiviiva tulee tässä vaiheessa mun kiertoa. Ja siis tuleeko aina tuo testiviiva, vai voiko viiva olla tulematta ollenkaan. :/


 
heipähei tyttäret!!! Vappu oli ja meni ja tuli sit vahingossa heitettyä talviturkkikin ku oltiin veneajelulla ja töpeksittiin rantautuessa niin että kiikkerä paatti keikahti ympäri ja kaikki kolme kyytiläistä siinä mukana jorpakkoon. Onneks ei käynyt kuinkaan, mut perkules ku oli kylymää vettä! :LOL:

Minä siis ilmottaudun mukaan ja kp11 ja yrityskertahan on kai 6. Tällä kertaa ei enempiä uutisia täältä. Nyt sit vaan touhotellaan ne kyytiläiset meille kaikille toukokuun aikana! :)
 
Helmiäiselle vielä tietoa.. Ovistesissa testiviiva voi näkyä vaikka läpi kierron haamuja kun sitä LH-hormonia elismistössä on koko ajan jossain määrin. Jos käyttää herkkiä ovitestejä, ne tietty reagoi vähäisempään määrään.

Sillon kun aloitin tikuttelun, testasin ekan kierron melkein joka päivä kun ei ollu hajuakaan kierron pituudesta. Mulla tuli melkein aina haalea haamu siihen testiviivaan, mutta ovisaikana sitte yhtä tumma tai vahvempi kuin kontrolli.. Ja edelleen, ovis voi olla myöhemminkin kierrossa ihan hyvin ja se on normaalia. Nimim. ovuloinut vielä jopa kp 33 (toki kiertoki sit venyy pidemmälle).
 
hieman päivitän tänne taas tuota omaa tilannetta. Eli ei menkka tuntemuksia edelleenkään nännit ollut kipeämmät kuin yleensä. kohdunnapukka kova ja kiinni vaikka pitäs pehmetä ja aueta ennen menkkoja. testit edelleen negoja taino rfsu.n halpiksilla viivanpaikkaa näyttää mut niihin ei oo yhtään luottamista.
 
Ella Kiitos, tuo tieto auttoi että voi näyttää koko kierron haamua/viivaa.
Jostain muistan lukeneeni että luteaalivaihe pitäisi kestää ainakin sen 12 päivää(voi olla vanhentunutta/väärää tietoakin) Mulla on kuitenkin kierto tänään jo 30/28...
Täytynee kait siiten tyytyä odottelemaan mitä tapahtuu :/
 
Ilmoittaudun mukaan toukokuun touhottajiin. Vaikkakin taitaa käydä niin että mahdollinen plussa siirtyy kesäkuulle joka tapauksessa ;)
Eli täällä kp1/25-35 ja yk6.
Kuulostaapa paljolta tuo yk6!

Täällä tuli täti vasta 3,5päivää terojen lopettamisen jälkeen.
Mutta hyvillä mielin olen, koska nyt on muuten niin kaikkea härdelliä tässä että näissäkin on ihan tekemistä että perässä pysyy.
Kaikki aikanaan :)
Nyt menen yhden kuukauden ilman apuja ja sitten marssin takaisin lääkäriin..
 

Yhteistyössä