TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

weiss mielialoista: ovat ihan miten sattuu. saatan alkaa itkemään kauhean pienestä. Pahin oli varmaan liikenneturvakeskuksen mainos, joka sai mut itkemään. Joten herkkänä täälläkin. :ashamed:
pipsa possu, pahoittelut kissan kuolemasta lemmikin menettäminen on inhottavaa ja kauheaa.
Viikot menevät kauheaa vauhtia. Maaliskuukin alkaa jo ensi viikolla. pakko se on vaan uskoa, että loppuraskautta kohti mennään. Ihanaa ja jopa hiukan hurjaa ja pelottavaa.

Meillä kirpulla on ollut hiukan rauhallisempi eilisilta ja aamu. toki on potkinutkin, mutta ei mitään kauhean pitkiä sarjoja. Olisiko se nyt sitten lepotauko kirppusellakin. Onkin ollut melkoista elämää viime päivät masussa.

Muhun on iskenyt alkuraskaudren väsymys uudelleen. olin ihan poikki eilen töissä ja illalla. Ihmeellistä. Tuli ainakin nukuttua 11 tunnin yöunet. Tämä on aika poikkeuksellista minulle. No pian ei voi eikä saa semmoisia enää nukkua hetkeen.
=)
 
Pipsa Possu: Osanottoni suruun :hug: Meillä on kanssa varmaan tuo suru pian edessä, meidän vanha pystykorva (jo kunnioitettavat 15v) alkaa olla aika huonossa kunnossa. Vielä ei ole päätöstä tehty kun se kuitenkin on vielä kovin elämäniloinen. Mutta raastaa kun näkee sen huonoina päivinä, kuinka se kärsii silloin kivuista. Lasten disperiinillä on vielä onnistunut helpottamaan se oloa, mutta pelkäämpä pahoin ettei enää kauaa. Mieheni aikoo lopettaa koiran itse, onhan se ollut hänen koiransa tuon 15 vuoden ajan. Hän sanoi että on sen velkaa luotettavalle ystävälleen...Hyi ajatuskin saa kyyneleet silmiin!

Kävin eilen Lymfahoidossa, varmistin se että siellä passaa käydä neuvolasta. Neuvolan täti vaan sanoi että ei haittaa ole, ei edes vaikka supistelen helposti. Kunhan hoidon antaja on saanut myös terveyspuolen koulutuksen, että tietää mitä alueita ei raskaana olevilla saa käsitellä. Mun tapauksessa tuo hoidon antaja on fysioterepeutti. Mutta siis asiaan, auttoi ihan hillittömän paljon turvotukseen! Mennessä sormet olivat ihan nakit ja nilkkoja puristi ja nyt voisin sanoa olevani normaali. Vaaka kertoi myös karua totuutta, painoa on eilis aamusta kadonnut 1,2 kg....ja sen mukaan kyllä olen ravannut vessassakin! Eikä normaalista poikkeavasti ole supistuksia tullut, samaan tahtiin kuin ennenkin. Voin kyllä lämpimästi suositella! Toki saahan noita nesteitä muutenkin liikeelle, mutta kun on tämä lepokomennus päällä niin eipä tuota liikkumista ainakaan harrasteta...Olo on kokonaisuutenaan tuhat kertaa parempi kun ei ole niin pöhöttynyt valaskala!
 
edla- mamma taalla on kaytantona minun sairaalassa etta anti-D annetaan kaikille nega mammoille 28 vkolla ja boosteri sitten 34 vko tai jotain. Sain jo eka piikin kun otettiin biopsia istukasta silloin 12 viikolla. En tieda miten synnytyksen jalkeen miten sitten on kaytanto.

oletteko jo kayneet tai menetteko synnytys valmennus tunneille? Itse en ole saanut aikaiseksi buukattua paikkaa tunneille viela ja nyt jannaankin onko enaa mahkuja mahtua mukaan huhtikuun tunneille. Ainakin haluaisin oppia hengitys tekniikan...Niin ja jos olette kayneet aikaisemman syynytyksen yhteydessa, mita mielta olitte sisalosta tarpeellista /ei tarpeellista?

Nyt taytyy ruveta laittaan huushollia kuntoon kun porukat saapuu iltapaivalla!

Hyvat viikonloput!

LC
 
Jannitan taalla valmistuuko "Birthcentre" siihen mennessa, kun Beanie paattaa ilmestya...Olisi oikein ihanaa synnyttaa kodinomaisessa paikassa altaassa polskien. Kotona en kuitenkaan uskaltaisi, kun oli pienia komplikaatioita ekan vauvelin kanssa, ja paadyin synnarille: joka onneksi oli vain pienen hissimatkan paassa.

Olo on ollut ihan hyva, paitsi kamalaa narastysta iltaisin. Puuskutan myos kuin hoyryveturi, jos taytyy kavella rappusia ylos 4-5 kerrosta...Nimia mietimme ahkerasti uudelle pojallemme. 4-vuotias janttaa, etta vauvasta pitaisi tulla George. Joo, kun lehmat lentaa laumoissa...

Vasymys on myos ajoittain hurjaa. Toisaalta paiskin toita viela 12-13 tuntia vuorokaudessa, 5-7 paivaa viikossa, esikoisella krooninen puheripuli ja flunssan poikasta pukannut jo toista viikkoa. Olisin ehka vasynyt, vaikka en olisi raskaanakaan.

Vauvalle on jo Moses-basket valmiina odottamassa, varastossa pitaisi kayda nyplaamassa pienen vauvan varusteet. Ostin hyvan vauvakassin, kun esikoisen aikainen kului loppuun.

Olin 28 viikon tarkastuksessa torstaina, kaikki nayttaisi olevan hyvin. Massun koko juuri oikea, anti-D:n tuikkasivat. Ottivat myos glukoosi-kokeen, jouduin heti aamutuimaan juomaan pullollisen kamalaa Lucozade (yuckyuckyuck!!) juomaa, viime raskaudessa ei ko. litkua joutunut kittaamaan...eri sairaaloilla kai erilaiset kaytannot.

Ai niin, ja uusi koti pitaisi loytaa...

RR 28+2
 
Synnytysvalmennuksessa käytiin yhdessä miehen kanssa esikoisen odotusaikana ja ainakaan mulle ei siitä ollut mitään vastaavaa hyötyä.. ts. en saanut sieltä mitään sellaista tietoa, mitä en olisi jo tiennyt... Ja mielestäni tuo hengitystekniikkakaan ei mene missään synnytyksessä saman kaavan mukaan... Ite en ainakaan ole mihinkään hengittelyihin siinä synnytyksen tohinassassa ehtinyt paneutua... :D

äippä ja nytty rv 28+4 :heart:
 
Meillä ei synnytysvalmennuksesssa kanssa kyllä mitään erityistä oppinut. Mä jotenkin uskosin et ne hengittelyt yms tulee tilanteen mukana...mun systerille oli joskus sanottu et luonto hoitaa sen hengityspuolen kun hän ei päässyt valmennuksiin..

 
Minä olen ajatellut mennä niihin synnytysvalmennuksiin, koska esikoista odotan niin onhan se kiva nähdä mitä sielä kerrotaan, ja eikä koskaan uusi tieto pahitteeksi ole =)
en vain ole ottanut vielä selvää koska niitä seuraavan kerran täällä järjestetään, täytyykin kysyä asiasta kun on ens keskiviikkona neuvola-lääkäri..

käytiin tänään miehen kanssa hakemassa sitten brionin pinna sänky, semmoinen mikä saa sitten kolmeen kerrokseen laitettua ja näin.. siskoni on kehunut sitä ja siksi päädyttiin semmoiseen :) tosin, aluksi laitamme varmaan pienokaisen rottinki sänkyyn joka on kiertänyt meillä suvussa lähes 30 vuotta :p väsymys tuntuu iskevän täälläkin päin :|
 
Tuota mielialojen vaihtelua esiintyy täälläkin aika laillakin jos voisi sanoa :D Eli tunteet menee onnellisuudesta kauheeseen epätoivoon ja pelkoon..vauvanpotkut ja ultrat saa mut aina ihan super onnelliseksi mutta voi kauheeta sit kun paniikkin iskee et entäs toinen kuolee massuun tuntuu kauheen ahistavalta..

Osaako joku sanoa et mitä merkitsee kun näin unta et mun kuolut läheinen työnti vaunuissa meidän vauvaa...yöllä meinasi ihan paniikki tulla et mitä tää voi merkitä? tästä samaisesta läheisestä olen viimeaikoina nähnyt tosi paljon unia
 
weiss
Poika: Eikös kuoleman kohtaaminen unissa merkitte jotakin uuden syntymistä tai alkua.. Mie nään aivan sekopäisiä unia ja välillä aivan kamalia painajaisia. Taitaa nuo hormonit myllertää unissakin.
Synnytysvalmennuksesta: Myö oltiin esikoisesta, joten emme aio mennä uudestaan ja eikö se ole lähinnä tarkoitettukin ensisynnyttäjille. Suosittelen kyllä. Mie olin ainakin tyytyväinen, kun sai nähä ja tutustua paikkaan, johon oli menossa ja kyllä se konkreettinen tietokin helpotti ajatuksia tulevasta koitoksesta. Mitään hengitysharjoituksia siellä ei tehty, koska jokainen tuntee ja etenee omalla painollaan omassa synnytyksessään ja jokainen tunnistaa, mikä tapa on itselle hyväksi.. :heart:

Kovin tuntuu taas pitkältä aika. Ulkona ollut aivan mahtava aurinkoinen päivä, mutta en ole nokkaani uskaltanut ulos laittaa, on sen verran jäisen näköistä.. Voi, kun saisin ensviikolla jo luvan hieman alkaa liikkumaan.. Tuntuu, että takapuolikin leviää pelkästä makaamisesta ja istumisesta. (koko päivän oon mussuttannu karkkia.. :ashamed: ) Saunan lämmittämiseen pitäis valmistautua..


 
Poika04: Mä olen kanssa nähnyt nyt tosi paljon unia kuolleesta papastani, se on käynyt mua katsomassa unissa ja kysellyt kuinka vaavi mahassa voi. Viimeks näin unia papasta heti hänen kuoleman jälkeen, minä kun löysin hänet kuolleena. Silloin unia näin muutaman kuukauden ja sitten ne hävis kokonaan ja nyt ne on tullut takaisin. Mä olen itse jotenkin ajatellut että rakas pappa käy unissa katsomassa minua ja syntyvää vauvaa, lapsenlapsenlapsi olisi varmasti ollut hänelle tärkeä ja rakas. Vaikka en mä nyt nin kauhiasti usko siihen että nuo kuolleet meidän elämään seuraa, mutta tuollainen ajatus lämmittää mieltä. En ole osannut ajatella että tuo merkitsisi mitään pahaa...Ehkä sitä alitajuisesti kaipaa kuolleita läheisiä näin kun on aistit herkässä hormoonien vuoksi ja sitten nuo ihmiset tulee uniin. Älä siis huoli :hug:
 
Enpä ole kirjoitellut reilu viikkoon :eek: Oon kyllä lueskellut teidän juttuja, ja monta sivua on taas vierähtänyt!
neuvola kuulumisia kävin viime torstaina ja kaikki ok, sydänäänet 140, lääkäri teki sisätutkimuksen, josta ei sanonut halaistua sanaakaan...kuunteli äänet ja mittas sf oli 25, sanoi että kaikki ok.
Neuvola tädille kun sanoin että välillä tuntuu potkivan/liikkuvan sillain että tuntuu virtsarakossa et pissahätä olis niin sanoi että josko olis väärinpäin....niin ja painoa viime kerrasta oli tullut 3 kg...per viikko 700g
äippäpolille aika on 7.3 eli parin viikon päästä, katotaan vaan mitenkä oleilee ja kuinka
kasvanut, kiva et näkee taas, ja voishan sitä kysyä että onko varmasti tyttönen siellä tuloillaan ;)
nimistä oon sen verran päättänyt että d-kirjain olis kiva löytyä kun tuolla tytölläkin se on.. niin sointuisi jotenkin mukavasti sit yhteen, tosin jos poika olisi niin sit olis vaikeampaa.
synnytysvamennuksessaen ole käynyt, esikosesta kävin ja mies oli myös tuolloin mukana.
tisseistämulla ei oo ainakaan mitään muutosta tullut, eli ihan samanlaiset on, ei kipeät, ainut että noi nännit kutisi ihan kamalasti niillä ekoilla viikoilla, mutta nekään ei ole enää vaivanneet.
seisomisesta jalat kipeenä on mulla ainakin töissä kun nyt olen työharjoittelussa siellä ainakin kipeytyy ihan tarpeeksi, kun seisomatyötä enimmäkseen on, saan kyllä istuakin välillä kassan äärellä ja ruoka tauot :)
vauvan tarvikkeista täällä kotona on sitteri ja vaunut ja vaatteitakin jo jonkin verran, muut tarpeelliset saan siskolta lainasa, ja hoitopöytä ja pinnis haetaan luultavasti pääsiäisenä kun mennään miehen isälle käymään, ellei mennä aikasemmin niin sit jo kyllä haluan ne.
Tyllerö 27+4
 
Leppoisaa sunnuntaita kaikille! Aamulla alkoi sataa lunta ja nyt on maa valkoinen (ainakin hetken) :D

Nimestä ei olla päästy oikein yhteisymmärrykseen. Esikoisella on aika harvinainen nimi (annettu suomessa alle 30 kpl) niin täytyisi löytää suurinpiirtein samallainen myös tälle kakkoselle. Nimessä saa olla max. 5 kirjainta, ei mieleillään R-kirjainta, mies ei halua että kenelläkään tutulla on samaa nimeä ja kun ollaan kaksi kielisiä (suomi-ruotsi) täytyy nimi olla sellainen joka lausutaan samalla tavalla molemmilla kielillä. :LOL: :LOL: :LOL:

Vauvatavaroita en ole viel uskaltanut ottaa esiin. Esikoiselta tallessa lähes kaikki tarpeellinen. Alan sitten mammalomalla huhtikuussa laittaa paikkoja kuntoon. Teutonian yhdistelmät ja PegPeregonin matkarattaat on valmiina MUTTA Carmenin innostamana kävin ostamassa tarjouksesta mustat Britaxin Vigour 4 rattaat turvakaukalon kuljetusta varten. Vakuutin miehelle että ovat tosi tarpeelliset :whistle: :D

:wave: Vilma rv 26+6 (oli pakko käydä tarkistamassa vauvalaskurista)
 
Mukavaa sunnuntaipäivää mammat ! :)

Vauvatavarat on aivan esillä tuolla jo odottamassa hyllyssä. Läjä kestovaippoja, harsoja, vaatteita, tuttipullojakin on jo pari. Meillä olisi vielä muutto maaliskuun puolessa välissä edessä (isompaan) ja sitten saa kasattua jo pinniksen ja sänkyhörhellyskatosta ja muuta.

Rinnat: Minulla on jo varmaan kuukauden verran tullut joitakin maitotippoja molemmista nänneistä. Jännää !

Itsellä kun on laskettu aika vasta viimeisinä päivinä toukokuuta, niin muilla täällä varmasti on jo vauva/lapsivakuutus hankittuna, siis niillä ketkä sen ylipäätään aikoo ottaa.. =) Meille meinaa tulla vähän hoppus asian kanssa.. Onko teillä arvon kanssasisaret missä firmassa vakuutus? Me olemme hieman Fenniaa pohtineet. Olen vain aivan hatelikossa nuiden vakuutusehtojen kanssa, kuka korvaa mitäkin..
 
Nyt oikeasti räjähtää pää! Mä en enää jaksa tuota p**leen appiukkoa ja sen puuttumista siihen mitä meidän kodin pitäisi näyttää. en oikeasti jaksa!!!!!! Ja nyt kaiken kukkuraksi se kummastelee kun en suostu syömään rikkinäisestä pakkasesta löytynyttä 3 vuotta vanhaa hirvenlihaa...Se on ollut sula eilisestä saakka, mutta en kyllä söis vaikka olis jäässäkin vielä. Saisivat oikeasti jo lähteä omaan kotiinsa, vaikka tää on kuinka niitten omistama asunto niin eihän silti asian pitäis mennä niin että kun ne on täällä niin kaikki pitää mennä niitten pillin mukaan. Me kuitenkin maksetaan vuokraa ja kaikki asumiskulut jotka ei niin kovin halvat tälläisessä 200 neliö talossa ole. KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!! Onneks tuo oma koti on kohta valmis.
 
Jenni niin inhoittavaa tuo. Eivatko jo pian lahde? Uskoen, etta koettelee hermoja.

onko kukaan muuttanut pienen vauvan (2-5 kk) kanssa? Meilla olisi ilmeisesti muutto 4 kk kanssa edessa ja hiukan jannittaa jo ajatuksen tasolla.

Sunnuntai kaantyy myohaisillan puolelle ja pitaisi menna nukkumaan. Olen tosin jo nukkunut sohvalla parisen tunnin iltaunet, joten tasta olisi kai hyvba jatkaa unia. Huomenna tiukka paiva edessa toissa kuitenkin.

Kirppunen on ollut aika rauhaisa viikonlopun. tosin innostunut valista riehumaankin, mutta muuten sellaisia rauhaisia potkuja silloin talloin. Alkaakohan tilasta tulla hiukan pulaa. Me mennaan huomenna hakemaan meidan vaunut. SIMO:n nelipyoraiset. Ratkaisu oli lopulta suhteellisen helppo vaikka brion vaunuja alkuun havittelinkin. nama tuntuivat kuitenkin paremmilta ja samaa hinta luokkaa.

hyvaa yota rakkaat mammat :heart:
 
katrinainen Ei tuon ikäisen kanssa muutossa ole mitään jännitettävää :) minä olen aina muuttojen aikaan vienyt lapsen hoitoon koko muuttopäiväksi, koska muutoin se kyllä menee hankalaksi jos pieniä jaloissa pyörii. Ja sitten järkkäilee kotia aina kun ehtii. Raskastahan se on, mutta selviätte vasrmasti.
Jenni Ei käy kateeksi :hug:
 
Heissuli vei ja hyvää alkavaa viikkoa =)

Jenni:voi kurjuus niitä appivanhempia...tsemppiä ja jaksamista :hug: Luulisi et tajuuvat et et sä haluu syödä sentäs mitään mikä voi olla vaarallista vauvalle.

Mikäs on weissin olo? Onko yhtään helpompi olla?

Totta tosiaan summeri on kadonnut..Harmi :(

Omaan (.) ei erikoisia..kovasti odotan kontrolli ultraa 7.3.. Samalla kyselen vähän synnytys asioista liittyen tuohon lantioon ja käynnistys/sektio asioihin...olisi kiva jos tietäs ettei yli anneta ainakaan mennä..vaikkapa eipä kai sitä viellä pitäisi synnytystä jännittää kun aikaahan on jos nuo maalis ja huuhtikuulaiset antas ensi synnyttää =)
 
Voi, mikä maanantain olo :LOL: Takana harvinaisen huonosti nukuttu yö, kissalla taas kiima (pitää ilmeisesti kerran kuussa huutajaisia... :kieh: ) ja vessassa ois pitänyt juosta koko ajan... |O Suonenveto kärvisti tilanteen taas ihan huippuunsa ja sitten mulla menikin hermot, nousin punkasta puoli viisi, takana kaksi nukuttua tuntia :LOL: (empä ole ikinä nähnyt niin väkivaltaisia unia, kuin viime yönä |O Ihan itekin säikähdin!!!)

Nimistä Me ollaan mietitty ja tultu jo useampaan kertaan siihen tulokseen, ettei vauva saa kohta mitään nimeä :LOL: Molemmilla on kyllä omat mieltymyksensä, mutta kun ne toisen ehdotukset "ei tule kuuloonkaan". Minä en lähde millekään matti-pertti-håkan-linjalle, eikä mies innostu laisinkaan minun ehdotuksistani :LOL:
No, ehkä aika näyttää, kyllä se vauva syntyessään huudahtaa sitten varmaan ehdotuksensa ilmoille :heart:

Juma, aika on mennyt ihan liian nopeasti!!! Mulla iskee aina välillä hirmuinen paniikki, että klups, nyt enää vaan niin ja niin moonta viikkoa jäljellä ja entä jos syntyykin aikaisemmin, niin enää niin ja niin monta viikkoa jäljellä |O Onneksi on suurimmat ostokset takana (paitsi se prkleen turvakaukalo, minkä "anoppi" haluaa nyt välttämättä ostaa ja siinähän kestää ikuisuus :saint: *hyi, mitä nyt taas valitankaan*)

Mikä on ollut olo supistelijoilla?? Täältä oon kuulumiset käynyt pika pikaa selaamassa läpi, mutta en oo ite kerennyt kirjoittelemaan juurikaan... Tai ei ole ollut mitään ihmeempiä kirjoitettavia :ashamed: Ei oo tapahtunut mitään, huomenna vasta neuvola, pääsee taas kiinni tähän viikkoon :) (mon ihan seonnut laskuissa, millä viikolla ees meen... :kieh: )

Ru mellastaa massussa tuhatta ja sataa, nyt pari päivää ollut erikoisen vikkelä liikkeissään ja käänteissään :heart: Ukko se ei vaan opi tykkäämään, että kokeilis niitä liikkeitä tuosta päältä, se on herran mielestä jotenkin liian outoa ja ilmeisen inhaa. No, saampahan mie nauttia rauhasssa :D (siis ei se pahaa tarkoita, ei vaan jotenkin käsitä, että siellä massussa oikeasti elää ihminen, eikä mikään alien-otus :D )

Hyvät maanantait kaikille, toivotaan, että tästä viikosta tulee hyvä kaikin puolin!!!

Mie lähden siivoskelemaan, kotona ollessa on keksittävä julkeat rutiinit j amaanantaille on tietenkin laskettu siivoaminen, imurointeineen ja lattian jynssäämisineen... |O

:wave:
 
Huomenta päivää ja mukavaa maanantaita! :wave:

Jenni: koita pärjätä, vaikka hankalalta se varmaankin tuntuu!! :hug: On se kyllä kumma kun jotkut ihmiset osaa olla niin ärsyttävän määrääviä ja ymmärtämättömiä, minun ystäväni appivanhemmat ovat samanlaisia...

Puliina: Me kävimme viime viikolla ottamassa vauvavakuutuksen Tapiolasta. Eli se on se semmonen vakuutus mikä alkaa heti vauvan synnyttyä. Sanovat siellä että nyt on viimeinen mahdollisuus ottaa se vakuutus, kun LA on 4.5. Eli se pitäis ottaa viimeistään kolme kuukautta aikaisemmin kuin vauvalla on laskettu syntymäaika. Kallis se oli, mutta on se aika tärkeä..... Kai..... Onko moni ottanut syntymättömälle vauvalle vakuutuksen?

(.) Eilen lähti 31. viikko käyntiin, HURJAAA!!! =) Pikkunen on koko viikonlopun pitänyt sellaista jamitusta masussa, että tuntuu kuin meinas tulla mahan läpi. Jännityksellä odotetaan kontrolli ultraa täälläkin.. 29.2 eli ensi perjantaina olisi ehkä mahdollisuus saada tietää vauvan sukupuoli!!! On sitä kyllä odotettukin, viimeksi kun eivät alkaneet edes katsomaan :( Mutta enemmän sitä odottaa kyllä vaan pikkuisen näkemistä, että kaikki on vielä hyvin! =) :heart:
 
Huomenta,
taallakin huonosti nukuttu yo. Vauva melskasi masussa tuhatta ja sataa, aloin stressaamaan keskiviikkona viimeinkin ajettavaa inssia ja voih kuinka sitten nainkaan siita koko yon painajaisia. Alkaisi olemaan niin kuin ihan viime hetket taman masun kanssa paasta siita lapi. Toivotaan etta menee sitten keskiviikkona hyvin.

Eilen oli taalla ihana kevat saa ja nyt on yolla satanut loskalunta kilokaupalla, tulee niin markapaiva toissa ettei muulla valia. Pitaisi hoitaa toissa sihteerin kanssa myos aitiyspaivarahahakemus tanaan. Hurjaa.

Nain toissa yona muuten unen, etta viikon 30 kontrollissa huomattiin vauvan olevan yli 60 cm. Painoa oli 2 kiloa. Niin sitten sektioon pistettiin saman tien. Kaikkia hassuja unia sita nakeekaan. :)

katrinainen ja kirppunen 28+6
 
Onko täällä kukaan hyvä tulkkaamaan unia??

Mua jäi tosiaan häiritsemään se miun viime öinen raakalais uni, onkohan sillä joku takaraivon valtaava merkitys vaiko olinko oikeasti unissanikin niin kypsä tuohon katin rutjakkeeseen, että olisin valmis tekemän siitä piirakkaa :LOL: (uni ei siis liittynyt tähän kissaan, vaan ihmisten kituuttamiseen...)
 
Huomenta ja hyvää viikon alkua.

Meillä kans meni yö vahän huonosti tosin sitä ei aiheuttanut Hemuli vaan toi meidän tämän hetken kuopus, kun yski koko yön. Nyt jännätään tuleeko päivän ainaka tarhasta soitto, että kuumeessa. Aamulla ei viel olut lämpöä.

Vauva-vakuutus: Me käytiin viime viikolla ottamassa. Pohjantähteen päädyttiin, kun aikamme noita korvattavuuksia tutkailtiin. On kytketty kotivakuutukseen ja tulee heti synnyttyä voimaan eli jos joutuu vaikka tehohoitoon ja oleen pidempään sairaalassa saadaa jo niistä korvaus, lisäksi mutenkin korvaa kaiken minkä KELAkin korvaa.
Noilla vanhemmilla lapsille ei ole vakuutusta, mutta pitää sitäkin ehkä viel harkita.

Esikon synttärit tuli eilen juhlittua.

Kahdeksan viikkoa olis äitiysloman alkuun =)

Täytyy taas siirtyä noita papereita pyörittämään....

Jossu & Hemuli 26+6
 
mekin otettiin vakuutussamoin esikollakin on..kallishan se on mut varmaan joka euron väärti...meillä ainakin on ollut.

Unien tulkitseminen mua ihan pelottaa mun omat unet nykysin..mieskin kavahti sitä vaunu unta...mut toivottavasti se vaan merkitsisi et tää henkilö suojelee taivaasta meidän pientä.

poika ja papu 29+4
 

Yhteistyössä